Gå til innhold

Hotell i London

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tips til hoteller i London som ligger i gåavstand til Oxford street til en rimelig penge? Syns hoteller i London er ekstremt dyrt! Vi skal være der 4 netter midt i uken i April :)

Anonymkode: 949ee...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var i London i sommer bodde jeg og søsteren min på "Royal Park Hotel". Ligger rett ved siden av t-banestasjonen som heter Basewater. Veldig greit hotel. Ikke så stort rom (vi hadde dobbeltrom), men rent og pent. Hotellet ligger i en gate hvor det alltid går mennesker, så jeg synets det var trygt å komme meg til og fra. Det var også frokost inkludert =) 

Skrevet

oi.. leste ikke helt nøye. Beklager! Er ikke gåavstand til oxford, men ganske nære med t-bane ;) 

Skrevet

Du trenger ikke gåavstand til Oxford Street så lenge du bor i nærheten av en undergrunnstasjon. Hotellene nær Oxford Street er ofte veldig dyre, og du betaler langt mer enn det er verdt. Bayswater som nevn over er et bra område å bo i, da kan du ta Central line/den rød linjen langs hele Oxford Street og vestover til Westfield Kjøpesenter. Du kan for så vidt gå til Oxford Street på ca 15-20 min, men det er kanskje lenger enn det som regnes som gåavstand. Nordmenn er veldig opptatt av å shoppe i O.S., bare husk at det er mange flere områder du kan shoppe i der trengselen er mindre, men butikkene stort sett de samme.

Anonymkode: 7fb2d...6c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg og familien, har overnattet på Kensington Close Hotel, de siste 4 årene, i London. Anbefales! Hyggelig betjening, fine romslige rom, og ligger veldig sentralt. Det er ikke spesielt dyrt heller. Drar ned dit 17-21 Desember, denne gangen med kjæresten også, og skal selvfølgelig tilbringe nettene på Kensington :-) 

Skrevet

Jeg og familien, har overnattet på Kensington Close Hotel, de siste 4 årene, i London. Anbefales! Hyggelig betjening, fine romslige rom, og ligger veldig sentralt. Det er ikke spesielt dyrt heller. Drar ned dit 17-21 Desember, denne gangen med kjæresten også, og skal selvfølgelig tilbringe nettene på Kensington :-) 

Skriver under på denne - bruker kun dette hotellet. Det er pent, UTROLIG digg burger som de serverer døgnet rundt, og utrolig sentralt!

Anonymkode: 9013a...ef5

Skrevet

Vi har bodd på Radisson Blue Edwardian Sussex flere ganger, fra utgangen må du bare runde et hjørne så er du i Oxford Street. Prismessig er det sånn midt på treet. Servicen er god, sengen er fantastisk og rommene er flotte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...