Gå til innhold

Er dette en attraktiv kvinne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://imgur.com/EGDqoa9

For å være helt ærlig blir jeg utrolig tent når jeg ser henne... men det kan hende det bare er meg?

Anonymkode: 4b935...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå trodde jeg det skulle være en 1800-talls-kvinne igjen, men det var det jo ikke... 

Anonymkode: 930a5...708

Gjest Andrea93
Skrevet

Sykelig overvekt er aldri attraktivt i mine øyne. Men det er godt vi ikke er enige, alle sammen :-) 

Skrevet

Hva er poenget med å legge ut slike groteske bilder? Latterliggjørelse?

• Liker 3
Skrevet

Grotesk? Virkelig? Hun har da et pent ansikt, og selv må jeg innrømme at jeg er i tvil om hun er gravid eller ikke.

Skrevet

Ikke alle har samme smak. Selv om kvinnen på bildet er utenfor hva som vanligvis kalles attraktivt, er det mer enn nok av folk som synes hun er flott! Kanskje du synes hun er grotisk, men det betyr ikke at hun objektivt sett er det.

Til TS: Det er ikke bare du som synes hun er flott. Det er noe som kalles "fat admirers" som er folk som tiltrekkes ekstra mye av store kropper. Dette er jo ikke standaren, men ikke noe supersært heller. Ellers kan det jo hende du synes hun er flott uten at fedmen hennes spiller noen stor rolle. Synes selv hun hadde et pent fjes med et lurt og søtt smil.

Skrevet

Ikke alle har samme smak. Selv om kvinnen på bildet er utenfor hva som vanligvis kalles attraktivt, er det mer enn nok av folk som synes hun er flott! Kanskje du synes hun er grotisk, men det betyr ikke at hun objektivt sett er det.

Til TS: Det er ikke bare du som synes hun er flott. Det er noe som kalles "fat admirers" som er folk som tiltrekkes ekstra mye av store kropper. Dette er jo ikke standaren, men ikke noe supersært heller. Ellers kan det jo hende du synes hun er flott uten at fedmen hennes spiller noen stor rolle. Synes selv hun hadde et pent fjes med et lurt og søtt smil.

Jeg skal være helt ærlig: jeg er tiltrukket av jenter som er større. Jeg synes det er flott med runde mager og store bryster, dobbelthake og love handles. Kombinasjonen søt og frekk med mange ekstra kilo er "typen" min.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal være helt ærlig: jeg er tiltrukket av jenter som er større. Jeg synes det er flott med runde mager og store bryster, dobbelthake og love handles. Kombinasjonen søt og frekk med mange ekstra kilo er "typen" min.

Så flott du har funnet ut hva du liker! Dog er det jo ikke så mange kvinner på den størrelsen i Norge.

• Liker 2
Skrevet

http://imgur.com/EGDqoa9

For å være helt ærlig blir jeg utrolig tent når jeg ser henne... men det kan hende det bare er meg?

Tja, hun var da saerdeles overvektig. Synes ikke kroppen var fin, og veldig usunn. Men, alle har jo noe fint, ville ikke kalle henne stygg. Pent ansikt, pent haar og snille oyne.

• Liker 1
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Alt for overvektig i mine øyne.

• Liker 1
Skrevet

Pent ansikt, men usunn og lite fin kropp

Skrevet

Nei, den biten er det du som står for. 

• Liker 6
Skrevet

Det er jo direkte farlig å være så overvektig, og heller  ikke pent i mine øyne, men folk må jo få like det de vil. 

• Liker 1
Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Så flott du har funnet ut hva du liker! Dog er det jo ikke så mange kvinner på den størrelsen i Norge.

Jeg synes det er flust, jeg? Norge henger med på fedmeepidemien vi óg.

Skrevet

Jeg synes det er flust, jeg? Norge henger med på fedmeepidemien vi óg.

Det er mange overvektige kvinner i Norge, ja. Men kvinnen på bildet TS linket til er havner sannsynligvis i kategorien ekstrem fedme. Så store kvinner er mer unntaket enn normalen, spesielt blant kvinner under 40 år.

Skrevet

Nei, jeg tenker bare sykdom når jeg ser så overvektige kvinner. 

• Liker 1
Skrevet

Ser alt for usunn og lat ut for min del. Litt for tjukk. Pent ansikt da. 

Skrevet

Hun kan så klart være attraktiv for noen. Ingen skal bestemme hva andre skal like. Men for min del, som også er jente, syns ikke hun er så attraktiv pga overvekt. Men det er smak og behag, og ingen skal føle seg dårlig av den grunn :)

Skrevet

Ryddet for hetsende innlegg og svar.

pinar, mod. 

Skrevet

Hun ser horribel ut. Æsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...