AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 http://imgur.com/EGDqoa9For å være helt ærlig blir jeg utrolig tent når jeg ser henne... men det kan hende det bare er meg? Anonymkode: 4b935...220
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Nå trodde jeg det skulle være en 1800-talls-kvinne igjen, men det var det jo ikke... Anonymkode: 930a5...708
Gjest Andrea93 Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Sykelig overvekt er aldri attraktivt i mine øyne. Men det er godt vi ikke er enige, alle sammen :-)
Arabella Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Hva er poenget med å legge ut slike groteske bilder? Latterliggjørelse? 3
Gjest Mythic Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Hva er poenget med å legge ut slike groteske bilder? Latterliggjørelse?Grotesk? Virkelig? Hun har da et pent ansikt, og selv må jeg innrømme at jeg er i tvil om hun er gravid eller ikke.
Hanna! Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Hva er poenget med å legge ut slike groteske bilder? Latterliggjørelse?Ikke alle har samme smak. Selv om kvinnen på bildet er utenfor hva som vanligvis kalles attraktivt, er det mer enn nok av folk som synes hun er flott! Kanskje du synes hun er grotisk, men det betyr ikke at hun objektivt sett er det.Til TS: Det er ikke bare du som synes hun er flott. Det er noe som kalles "fat admirers" som er folk som tiltrekkes ekstra mye av store kropper. Dette er jo ikke standaren, men ikke noe supersært heller. Ellers kan det jo hende du synes hun er flott uten at fedmen hennes spiller noen stor rolle. Synes selv hun hadde et pent fjes med et lurt og søtt smil.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Ikke alle har samme smak. Selv om kvinnen på bildet er utenfor hva som vanligvis kalles attraktivt, er det mer enn nok av folk som synes hun er flott! Kanskje du synes hun er grotisk, men det betyr ikke at hun objektivt sett er det.Til TS: Det er ikke bare du som synes hun er flott. Det er noe som kalles "fat admirers" som er folk som tiltrekkes ekstra mye av store kropper. Dette er jo ikke standaren, men ikke noe supersært heller. Ellers kan det jo hende du synes hun er flott uten at fedmen hennes spiller noen stor rolle. Synes selv hun hadde et pent fjes med et lurt og søtt smil.Jeg skal være helt ærlig: jeg er tiltrukket av jenter som er større. Jeg synes det er flott med runde mager og store bryster, dobbelthake og love handles. Kombinasjonen søt og frekk med mange ekstra kilo er "typen" min. Anonymkode: 4b935...220 1
Hanna! Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Jeg skal være helt ærlig: jeg er tiltrukket av jenter som er større. Jeg synes det er flott med runde mager og store bryster, dobbelthake og love handles. Kombinasjonen søt og frekk med mange ekstra kilo er "typen" min.Anonymkode: 4b935...220Så flott du har funnet ut hva du liker! Dog er det jo ikke så mange kvinner på den størrelsen i Norge. 2
Linnea27 Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 http://imgur.com/EGDqoa9For å være helt ærlig blir jeg utrolig tent når jeg ser henne... men det kan hende det bare er meg?Anonymkode: 4b935...220Tja, hun var da saerdeles overvektig. Synes ikke kroppen var fin, og veldig usunn. Men, alle har jo noe fint, ville ikke kalle henne stygg. Pent ansikt, pent haar og snille oyne. 1
Kassiopeia Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Nei, det synes jeg ikke. Alt for overvektig i mine øyne. 1
minister-mio Skrevet 1. november 2015 #11 Skrevet 1. november 2015 Pent ansikt, men usunn og lite fin kropp
kisskissbangbang Skrevet 1. november 2015 #12 Skrevet 1. november 2015 Hva er poenget med å legge ut slike groteske bilder? Latterliggjørelse?Nei, den biten er det du som står for. 6
doktorproktor Skrevet 1. november 2015 #13 Skrevet 1. november 2015 Det er jo direkte farlig å være så overvektig, og heller ikke pent i mine øyne, men folk må jo få like det de vil. 1
Gjest Gjest_frisk Skrevet 1. november 2015 #14 Skrevet 1. november 2015 Så flott du har funnet ut hva du liker! Dog er det jo ikke så mange kvinner på den størrelsen i Norge.Jeg synes det er flust, jeg? Norge henger med på fedmeepidemien vi óg.
Hanna! Skrevet 1. november 2015 #15 Skrevet 1. november 2015 Jeg synes det er flust, jeg? Norge henger med på fedmeepidemien vi óg.Det er mange overvektige kvinner i Norge, ja. Men kvinnen på bildet TS linket til er havner sannsynligvis i kategorien ekstrem fedme. Så store kvinner er mer unntaket enn normalen, spesielt blant kvinner under 40 år.
Djungelvrål Skrevet 1. november 2015 #16 Skrevet 1. november 2015 Nei, jeg tenker bare sykdom når jeg ser så overvektige kvinner. 1
Gjest Mats Skrevet 1. november 2015 #17 Skrevet 1. november 2015 Ser alt for usunn og lat ut for min del. Litt for tjukk. Pent ansikt da.
Soppstuing Skrevet 1. november 2015 #18 Skrevet 1. november 2015 Hun kan så klart være attraktiv for noen. Ingen skal bestemme hva andre skal like. Men for min del, som også er jente, syns ikke hun er så attraktiv pga overvekt. Men det er smak og behag, og ingen skal føle seg dårlig av den grunn
pinar Skrevet 2. november 2015 #19 Skrevet 2. november 2015 Ryddet for hetsende innlegg og svar. pinar, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå