Miori Skrevet 19. mai 2005 #101 Del Skrevet 19. mai 2005 Ha en fin dag selv i dag!!! Og lykke til med all organiseringen, håper alt gåt på skinner for deg i dag:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #102 Del Skrevet 21. mai 2005 God morgen :-) Da er endelig dagen her.Tenk idag blir jeg Fru Våknet litt før kl 04.00 og fikk ikke sove igjen.Kl 05.00 sto jeg like gått opp.Ble ikke mere enn 4 timers søvn i natt heller,men det får gå Nå har jeg tatt meg en lang dusj og fønet håret tørt,så nå venter jeg på at Sessa vennen skal stå opp og begynne på håret.Gleder meg til og sitte og prate med henne mens hun holder på.Hun er ei superduper jente som er skikkelig kos og prate med. Regn i sløret ser det ut som om jeg får idag iallefall for her pøser regnet ned.Håper på litt bedre utover dagen,slik at vi kan få tatt masse bilder på kirketrappa Nerver har jeg ikke fått....enda.Bare gleder meg masse,men litt spent er jeg da Ha en fin,fin dag jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. mai 2005 #103 Del Skrevet 21. mai 2005 åååhhhh - nyt dagen xina, og GRATULERER MASSE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. mai 2005 #104 Del Skrevet 21. mai 2005 Hurra for bryllup!!! Gratulerer så masse med den store, store dagen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 22. mai 2005 #105 Del Skrevet 22. mai 2005 Gratulerer med dagen! Håper du hadde en flott dag og koste deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 25. mai 2005 #106 Del Skrevet 25. mai 2005 Så bilde i avisa. MÅ bare si det igjen: Dere var utrolig flotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå