Gå til innhold

21.Mai.2005


Xina

Anbefalte innlegg

Har bestilt ark og konvolutter + + + på Panduro,så nå skal jeg snart begynne på innbydelsene.

Skal ikke levere de ut før i februar,men greit og bli ferdig med.Mye arbeid.

Fikk masse elg steik i helga som vi skal ha til middagen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår henta jeg arkene og konvoluttene som jeg skal ha til Innbydelesene.

Var kjempefine.Dette kommer til og bli bra ;)

Trener 3 dager i uka nå og jeg har jammen minket 5 cm rundt livet :-)

Jeg har litt og ta av da. :P Ikke så rart etter 2 tette svangerskap.

Målet mitt er og ta av 9 kg,men jeg har ikke tatt av meg et gram etter at jeg begynte trene. :tunge1:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her har det skjedd en del siden sist.Jeg har hatt et fryktelig dilemma.

Tanten min har finne seg en tilbakestånde mann.Han er vist som en 5 åring.Og brøler voldsomt når han prater+at han har veldig fort for og klikke.

Jeg har aldri truffet mannen da jeg ikke vil ha han hit pga ungene mine.

Saken er den at jeg ikke vil ha denne mannen i bryllupet mitt.Jeg vil ikke ha en mann der som overdøver alle gjestene og i værte fall klikke.(noe han stadig gjør) Da slår han i dører og vegger osv(heldigvis slår han ikke andre mennesker så vidt jeg vet)

Jeg vil ikke ødelegge den store dagen pga av en mann jeg aldri har sett.

Jeg tok dette opp med ungene til tanta mi på 25 og 20 år.De skjønte meg såå gått sa de.De sa at de viste ikke selv hva de skulle gjøre den dagen de skal gifte seg.Etter noen uker,så tar de kontakt med meg.Da har de snudd på femøringen og kjefter meg huden full forde at jeg spurte de om deres meninger og råd. :evil:

Det må være tanten min som har "satt de opp" da hun ikke ville at noen av de skulle så lenge ikke han kjærsten kunne komme i bryllupet.

Så akuratt som det er nå...kommer ingen av de til og bli bedt.

Jeg har full støtte fra hele familien.De skjønner ikke hva som har gått av tanta mi og hennes unger.

Jeg har aldri krangla med noen av de før.Vi er oppvokst sammen,så dette er så utrolig trist :cry:

Takk for at du leste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten positiv ting i alt det nagative da.

Jeg har kjøpt meg slør og ny tiara.Jeg kom over en nydelig tiara på nettet.Samme som Cathrina Zeta Jones hadde når hun gifte seg.:) Og slør som hørte til.

Hun jeg kjøpte det av hadde importert tiara'n fra USA og hadde kostet henne 2500,- Sløret er det små stener i som i Tiara'n som hun hadde gitt 2900,- Begge deler fikk jeg for 2000,- ,så jeg måtte bare ha det. :sjarmor:

Jeg fikk det igår og jeg er altså så fornøyd.Passer perfekt til kjolen min.

Nå har jeg en Ubrukt Tiara til overs da jeg hadde kjøpt en fra før også ;) ..hvis det skulle være noen her som trenger det (den ligger inne på markedsplassen)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd en del siden sist.Jeg har hatt et fryktelig dilemma.

Tanten min har finne seg en tilbakestånde mann.Han er vist som en 5 åring.Og brøler voldsomt når han prater+at han har veldig fort for og klikke.

Jeg har aldri truffet mannen da jeg ikke vil ha han hit pga ungene mine.

Saken er den at jeg ikke vil ha denne mannen i bryllupet mitt.Jeg vil ikke ha en mann der som overdøver alle gjestene og i værte fall klikke.(noe han stadig gjør) Da slår han i dører og vegger osv(heldigvis slår han ikke andre mennesker så vidt jeg vet)

Jeg vil ikke ødelegge den store dagen pga av en mann jeg aldri har sett.

Jeg tok dette opp med ungene til tanta mi på 25 og 20 år.De skjønte meg såå gått sa de.De sa at de viste ikke selv hva de skulle gjøre den dagen de skal gifte seg.Etter noen uker,så tar de kontakt med meg.Da har de snudd på femøringen og kjefter meg huden full forde at jeg spurte de om deres meninger og råd. :evil:

Det må være tanten min som har "satt de opp" da hun ikke ville at noen av de skulle så lenge ikke han kjærsten kunne komme i bryllupet.

Så akuratt som det er nå...kommer ingen av de til og bli bedt.

Jeg har full støtte fra hele familien.De skjønner ikke hva som har gått av tanta mi og hennes unger.

Jeg har aldri krangla med noen av de før.Vi er oppvokst sammen,så dette er så utrolig trist :cry:

Takk for at du leste.

Håper det ordner seg med tanten din og sånt, slikt er aldri morro, det er så unødvendig.

Vi har bestemt oss for å ikke invitere halv onkelen til typen, for han er narkoman ++ Jeg har aldri møtt han. Han er altid dopa når han kommer no sted, har ikke lyst til å ha en narkoman i bryllupet mitt.

Broren til typen inviterte heller ikke den onkelen i bryllupet, det falt ikke i god jord hos bestemoren dems som tilslutt ikke kom i brullupet.

Også har jeg ei tane som kanskje ikke kommer fordi hun er uvenner med mamma :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten fortsettelse.......

Idag prøvde Bestemor og prate med Tanta mi da tanta mi hadde gitt sterkt utrykk for at "han er jo ikke så ille".

Bestemor svarte at det er så ille det er ikke noe problem og se/høre at han er tilbakestående.Alle kan se/høre det.Da ble tanten min så fornærmet at nå har hun sendt sms til alle søskena sine deriblandt moren sin om at vi ikke er i familie med de/henne lenger.

Det værste var at hun fortalte bestemor at hun hadde satt ungene sin opp mot meg.Noe hun var voldsomt stolt over. :roll:

Hun må ha store psykiske problemer,men alikevel så

føler nesten at det hele er min skyld. :cry: Det hele begynte jo med at jeg ikke ville ha kjærsten hennes (som jeg aldri har sett) i bryllupet....

Jeg har spurt de andre i familien om vi skal avlyse hele bryllupet pga dette,men de har sagt klart i fra om at de skal jeg IKKE gjøre.

Skal jammen ikke være lett :cry:

Takk for at du leste igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg bare måtte titte inn i denne dagboka, for dere skal gifte dere på bursdan' min. :)

Håper familiekrangelen ordner seg, og at tanten din tar til vett. Jeg forstår godt at dere ikke vil invitere denne mannen!

Lykke til videre i planleggingen, det virker som du har full kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Xina :-)

Så trist å høre om familie problemene dine. Husk at dette er din dag og du bestemmer selv hvem du vil dele den med :wink: Du skal se at det ordner seg til slutt.

Takk for hilsen i dagboka mi og dersom du har den tiaraen enda kunne jeg godt tenke meg å se bilder(om mulig?)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inatt har det ikke blitt stort søvn.Minste jenta vår på 6 mnd har hatt bronkitt i over en uke nå.Vi skulle av- vente og se litt.Igår begynte hun med feber,så vi må nok ringe legevakta idag.Og inatt har hun nesten ikke sove.Stakar lille jenta vår.

Lille gutt på 21 mnd ville ikke sove igår kveld,så det ble seint før vi fikk lagt oss igår kveld også.Kan tro jeg drømmer om og sove. :sove:

Leela har laget et kjempefint monogram til oss da :hoppe: Da blir det forandringer på invitasjonene og alt sammen her :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann! Her må jeg følge med deg framover altså.Skjønner godt at du gleder deg ja.Jeg vil også gifte meg :)

Håper det ordner seg med den tanta di.Men jeg ville nok ikke hatt en sånn mann i bryllupet jeg heller nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...