Gå til innhold

21.Mai.2005

Xina

Anbefalte innlegg

Ja,da er det på tide med en liten oppdatering her.Nå nermer det seg med stormskritt og jeg kjenner at jeg begynner og få litt dårlig tid.Jeg er godt i rute enda tror jeg ;)

Jeg har fått tanta mi til og lage bordkort.Hun er kjempeflink til slikt.Hun har gått kurser og greier.Gleder meg til og se hvordan de blir.

I helga hadde vi besøk av Sessa familien.Sessa og mannen hennes skal være toastmastere + at hun skal sette opp håret mitt og legge make-up.Vi setter utrolig stor pris på at de gidder og stille så opp for oss på den store dagen :)

Vi hadde en kjempefin helg.På fredags kvelden gikk det i planlegging på den store dagen.Fikk jammen masse gode tips ;)

På lørdag var det prøve oppsetting av hår og legging av make-up.

Må innrømme at jeg var litt skeptisk på forhånd når det gjaldt make-up'en etter og ha hørt forklaringen hennes :ler:

Hun la den på og det ble faktisk knall bra!! :hoppe:

Oppsettinga av håret ble også knall bra.Den jenta vet hva hun gjør ja ;)

Nå gleder jeg meg som bare det.Nå kan jeg slappe av med tanke på hår og make-up iallefall.Er utrolig betryggende for meg og vite at jeg kan stole 100% på at det blir bra på den store dagen.Og det kan jeg nå :D

Jeg har også betilt brudebukett og blomster.Jeg skal ha en brudebukett som denne: http://www.thebridesbouquet.com/lavenderRo...RoseCascade.asp

Syns den er så nydelig!!

Jeg må også legge til at jeg har fått solgt den brudekjolen jeg ikke kunne bruke likavel.Kjolen satt som et skudd på henne og hun strålte.Morro og se!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

-høres bra ut! Kjempe fin bukett forresten! Kan godt tenke meg at det er deilig å ha hår og sminke på plass! Det er viktig å kunne stole 100% på disse menneskene...vi vil jo se perfekte ut på dagen vår!

Klem klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kirkeprogram og sangene ferdig.Fikk god hjelp ;)

Det var noe jeg gruet meg skikkelig til.Deilig og få det gjort.Tenk i dag er det bare 2 mnd igjen :D Går jammen fort også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ville titte innom dagboka di fordi jeg så datoen for bryllupet deres. Det er dagen etter bryllupet vårt, og så er det jo bare 2 måneder igjen nå! :wink:

Tida går fort!

God påske! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå nermer det seg Kverula.Kosleig at du stikker innom.God påske til deg også :)

Idag leverte jeg ringene til gravering og opp pussing.I ringene kommer det da til og stå: Din ¤¤¤¤¤¤¤ 6-7-02 et hjerte 21-05-05. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har lurt litt på når jeg bør levere inn ringene våre - bør kanskje gjøre det snart... :klø:

Kommer dere til å bruke ringene før bryllupet etter at de er pusset opp/graverte?

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitat
Jeg har lurt litt på når jeg bør levere inn ringene våre - bør kanskje gjøre det snart... :klø:

Kommer dere til å bruke ringene før bryllupet etter at de er pusset opp/graverte?

K

Hun som jobbet i butikken kommenterte det at hun var så glad for at jeg kom nå og ikke i siste liten ;)

Så du burde nok tenke på det og levere ringene snart.

Vi kommer ikke til og sette ringene på igjen før i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var og prøvde brudekjolen i februar,så var den noe trang for meg og jeg bestemte meg for og slanke meg slik at kjolen sitter finere på.

Jeg har siden 14 februar tatt av meg 7 cm rundt livet og 3 cm under puppene. :hoppe:

Veier nå 66 kg og målet mitt er og komme ned i 62 kg.Kommer jeg ned i 60,så blir jeg enda gladere. :sjarmor:

Må opplyse om det at jeg har to tette barn (minste er 10 mnd) så jeg har litt ekstra rundt livet pga det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye ekstra rundt livet du vennen :klem: Du er helt perfekt som du er! :)

:blomst:

Nå nærmer det seg masse!!! Og vi drar om 5 dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Takk,Sessa vennen :kose:

Nå har jeg har akuratt vært i blomsterbutikken og sett på rosene + blomstene jeg skal ha i brudebuketten :hoppe:

Rosene som er på den brudebuketten jeg har linket til tidligere i dagboken finnes ikke,så det ble noen roser som er rosa/lilla (cold water):De var dyre.35 kr rosen,men det er det verdt ;) Det var skikkelig fine roser.Jeg skal ha litt fresia blomster og grønt i buketten + at jeg skal ha lys lilla sløyfebånd som er festet inn i buketten.De båndene skal henge litt nedover kjolen.Det var kjempefint.Så det på et bilde i blomster butikken. :sjarmor:

Også blir det rose,en fresia og grønt på brudgom,rose til forlover.Pappa (som skal følge meg til alters) og Toastmaster (mannen til Sessa her inne) skal ha en fresia.

Jeg har også bestemt meg for og ha noen få fresia blomster i håret.

Har også bestilt noen ekstra blomster som jeg skal ha til små oppsatser som jeg skal ha i kirken og på bordene etterpå.

Nå gleder jeg meg skikkelig.Nå er det jammen ikke lenge igjen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin Xina!!

Skikkelig nydelig!

Tror det blir utrolig lekkert med silkebånd også.

Hadde nok ikke kommet på det selv, men det er nok kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk,Magnhild :)

Igår var jeg borte og prøvde brudekjolen igjen.Kan tro hun som jobbet der ble overasket når hun så hvor bra kjolen passet nå.Har tatt av meg 8 cm rundt livet.Nå gjenstår det kun og få bort noen få cm av "husmorhåntakene" så sitter kjolen perfekt på ;):hoppe:

Skal tilbake og prøve den en ukes tid før bryllupet igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så utrolig morro at kjolen nesten sitter perfekt :)

Det er jammen morro når man virkelig ser resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du stikker innom dagboken min Heidi76 :)

Igår hadde jeg møte med kokken og servitørene vi skal ha i bryllupet.Kommer til og gå kjempebra.

Kokken skulle også ordne med duker,te-lys og glass til velkomst drinken + noen småting for oss.Kjempekjekt,så slipper jeg og tenke på det.Billigere får hun det også :sjarmor:

Her er den endelige menyen;)

Forett:

Eggerøre og laks.

Middag:

Elgesteik,brun saus,baby gulerøtter,rosenkål og blomkål.

Dessert:

3 kuler vanilje is,friske jordbær og strø litt melis på.Vi kommer til og sette jordbær saus og sjokoladesaus på bordet slik at de som vil kan ta det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er det 1 mnd igjen til den store dagen gitt :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Igår var jeg "i byen" og kjøpte meg undertøy.Kom på 1300,- men det var skikkelig fint da :sjarmor:

Kjøpte mansjett knapper til samboer og jeg hentet ringene som nå var som nye igjen.Gleder meg til og ta på blanke fine ringer igjen i kirken :D

Bestilte også time til påsetting av falske negler noe som tok 3 timer.Dagen før bryllupet blir en lang dag.Jeg skal til byen (6 mil) for og ta spary brun kl 11.00,så skal jeg deretter sette på negler.Så er det og hente alt utstyret i brudesalong.Så går turen hjemover for så deretter i kirken hvor vi skal "øve".

Etter det,så er det pynting av lokalet.Kommer til og bli en laaaaaang dag,men jeg gleder meg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det nærmer seg med stormskritt - utrolig at det bare er en måned igjen, syns ikke du også? Hvor har tiden blitt av, liksom? :klø:

Gleder meg veldig til ukene framover nå - kjenner det kribler litt ekstra i magen om dagen! :)

Lykke, lykke til med siste innspurt!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...