Delfia Skrevet 27. november 2004 #41 Del Skrevet 27. november 2004 Hei Xina. Håper vesla er blitt bedre nå. Og at du har fått tatt igjen litt søvn Tiaraen er helt nydelig,jeg har den på badet og den prøves flittig :-) Lykke til videre i planlegginga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. november 2004 #42 Del Skrevet 27. november 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen. Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre planlegger dagen. Ha fortsatt en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #43 Del Skrevet 6. desember 2004 Da har jeg endelig finne brudesko som passer Nå mangler jeg kun undertøy. Samboer skal til brudesalongen i Februar og prøve antrekk.Har kjøpt brudepike kjole av Lullu til minste jenta.Tiden flyr jammen fort også.Snart bare 5 mnd igjen nå. Begynner nesten og bli litt stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 6. desember 2004 #44 Del Skrevet 6. desember 2004 heisann :-) Bare inne å leser litt. Som du selv sier. Snart "Bare" 6 mnd igjen nå Hva slags papir har du kjøpt fra panduro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #45 Del Skrevet 8. desember 2004 heisann :-) Bare inne å leser litt. Som du selv sier. Snart "Bare" 6 mnd igjen nå Hva slags papir har du kjøpt fra panduro? 5 mnd mener du vel Jeg har sendt deg en pm jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 11. desember 2004 #46 Del Skrevet 11. desember 2004 Hei Xina! Gøy å lese om alle forberedelsene dine! Håper det ordner seg med famileproblemene! Mulig å få se monogram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #47 Del Skrevet 13. desember 2004 Idag hentet jeg brudepikekjolen som jeg har kjøpt av Lullu.Den var altså så skjønn. Ikveld kommer nabo'n en tur innom.De skal gifte seg 1.Juli.Hun skal prøve brudekjolen min.Mulig hun kommer til og kjøpe den av meg etter den store dagen :D Så koselig at du titter innom tomias.Jeg kommer ikke inn på albumet,så jeg får ikke linket monogrammet til deg.Det er iallefall der inne på albumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 13. desember 2004 #48 Del Skrevet 13. desember 2004 Hei Xina Er bare inne og titter i dagboka di jeg... Du gifter deg jo litt før meg så det er artig å se hvor langt du er kommet. Og du er kommet langt :-) Håper selv å kunne få gjort mest mulig slik at det ikke blir mye stress når dagen nærmer seg. Trist det med familien din, men som sagt så bestemmer jo du og din kommende mann hvem som skal komme i bryllupet. Selv har min sambo en onkel som er syk og nesten ikke greier å ta vare på seg selv, han roper mye og er vanskelig men vi har valgt å ikke invitere han. Etter mye råd fram og tilbake med familien så ble det bestemt at han ikke får komme. Vi kan jo ikke ta hånd om han den dagen. Synd at slik skal sette en demper på planlegginga, skjønner? Kommer sikkert innom dagboka di igjen, spennende å se hva du kommer til å gjøre fremover. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #49 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. desember 2004 #50 Del Skrevet 24. desember 2004 GRATULERER MED DAGEN! Og Riktig god jul!! Snart er det 2005!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maki Skrevet 24. desember 2004 #51 Del Skrevet 24. desember 2004 Ønsker deg og dine en riktig god jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 26. desember 2004 Forfatter #52 Del Skrevet 26. desember 2004 Tusen takk alle sammen Ønsker dere også en fortsatt riktig god jul og godt nyttår. Magnhild: Så koselig at du husket på bursdagen min på julaften da :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #53 Del Skrevet 5. januar 2005 Her har det skjedd en del siden sist.Jeg har hatt et fryktelig dilemma. Tanten min har finne seg en tilbakestånde mann.Han er vist som en 5 åring.Og brøler voldsomt når han prater+at han har veldig fort for og klikke. Jeg har aldri truffet mannen da jeg ikke vil ha han hit pga ungene mine. Saken er den at jeg ikke vil ha denne mannen i bryllupet mitt.Jeg vil ikke ha en mann der som overdøver alle gjestene og i værte fall klikke.(noe han stadig gjør) Da slår han i dører og vegger osv(heldigvis slår han ikke andre mennesker så vidt jeg vet) Jeg vil ikke ødelegge den store dagen pga av en mann jeg aldri har sett. Jeg tok dette opp med ungene til tanta mi på 25 og 20 år.De skjønte meg såå gått sa de.De sa at de viste ikke selv hva de skulle gjøre den dagen de skal gifte seg.Etter noen uker,så tar de kontakt med meg.Da har de snudd på femøringen og kjefter meg huden full forde at jeg spurte de om deres meninger og råd. :evil: Det må være tanten min som har "satt de opp" da hun ikke ville at noen av de skulle så lenge ikke han kjærsten kunne komme i bryllupet. Så akuratt som det er nå...kommer ingen av de til og bli bedt. Jeg har full støtte fra hele familien.De skjønner ikke hva som har gått av tanta mi og hennes unger. Jeg har aldri krangla med noen av de før.Vi er oppvokst sammen,så dette er så utrolig trist Takk for at du leste. ----------------------------------------------------------------- Her kommer en liten fortsettelse....... Skrivd 04.11.04 Idag prøvde Bestemor og prate med Tanta mi da tanta mi hadde gitt sterkt utrykk for at "han er jo ikke så ille". Bestemor svarte at det er så ille det er ikke noe problem og se/høre at han er tilbakestående.Alle kan se/høre det.Da ble tanten min så fornærmet at nå har hun sendt sms til alle søskena sine deriblandt moren sin om at vi ikke er i familie med de/henne lenger. Det værste var at hun fortalte bestemor at hun hadde satt ungene sin opp mot meg.Noe hun var voldsomt stolt over. Hun må ha store psykiske problemer,men alikevel så føler nesten at det hele er min skyld. Det hele begynte jo med at jeg ikke ville ha kjærsten hennes (som jeg aldri har sett) i bryllupet.... Jeg har spurt de andre i familien om vi skal avlyse hele bryllupet pga dette,men de har sagt klart i fra om at de skal jeg IKKE gjøre. Skal jammen ikke være lett Takk for at du leste igjen. ----------------------------------------------------------------- Nok en oppdatering 05.01.05 Jeg er nå på talefot med dattera til tanta mi.Men nå har det seg slik at nå vil ikke moren hennes ha noe med henne heller og gjøre,så lenge hun prater med oss andre i familien.Skal ikke være lett Idag til morgenen døde onkelen til Tanta mi.Bestemor ringte og spurte om ikke jeg kunne sende henne en sms og fortelle det da hun ikke tar telefonen.Jeg sendte en sms hvor jeg ga beskjed om at onkelen hennes er død.Fikk sms tilbake hvor det sto: Javel,dere får ordne opp dere,jeg har ikke familie i D........ lenger. Jeg blir bare så utrolig frustrert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #54 Del Skrevet 24. januar 2005 Idag har jeg vært på folkeregisteret og levert papirene.2 papirer jeg og samboer fylte ut,navn-endringspapiret mitt og forlover erklæringene.Nå er vi plutselig et stort steg nærmere den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 24. januar 2005 #55 Del Skrevet 24. januar 2005 så trist å lese om familieproblemene deres. Håper likevel at det roer seg for dere frem til den store dagen, slik at dere kan nyyyyyyyyte den i fulle drag :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 24. januar 2005 Tusen takk,Huldra. Nå har tanta mi tatt kontakt med moren sin og broren sin iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #57 Del Skrevet 7. februar 2005 Alle inbydelsene er nå sendt ut Nærmer seg med stormskritt til den store dagen.Syns det går kjempefort jeg. Idag var en tante av meg innom.Hun sa hun skulle ta seg av bord kortene.Kjempekjekt.Gleder meg til og se hvordan det blir.Hun er kjempe flink med hendene.Gått kurs og greier :-) Til helgen skal Samboer i brudesalongen og prøve skjorte og vest.Jeg skal se på undertøy og kjøpe meg uekte "pupper" som jeg kan fylle opp BH'n med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 7. februar 2005 #58 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg skal se på undertøy og kjøpe meg uekte "pupper" som jeg kan fylle opp BH'n med godt vi har noe som hjelper oss litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #59 Del Skrevet 7. februar 2005 godt vi har noe som hjelper oss litt Ja,ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #60 Del Skrevet 14. februar 2005 Jaja,så er den brudekjolen jeg har nå og til salgs da.Hvis dere vil lese mere om det,å se den nye kjolen,så kan det gjøre her http://foreldrehuset.com/showthread.php?t=5982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå