Xina Skrevet 30. april 2005 Forfatter #81 Skrevet 30. april 2005 Ja,tiden den flyr. Idag er det 3 uker igjen. :hoppe: Samboer ble hentet i dag litt over kl 12.00.Nå skal han drikkes ut.Kan tro han ble forskrekket når de kom og hentet han. Han var overbevist om at jeg skulle drikkes ut idag En gjeng skal sitte hjemme hos en nå først og så skal de ta båten til Danmark ikveld.Er hjemme igjen imorgen kveld.Blir sikkert kjempekoselig :-) Har forresten smakt på velkomstdrinken idag.Onkelen min som skal mixe den.Kjempegod
Gjest Gjesta Skrevet 30. april 2005 #82 Skrevet 30. april 2005 Så det ble utdrikkingslag på han i dag, ja - min kjære skal i ilden neste helg hvis infoen jeg har fått er rett. Han gruer seg, men det kommer jo bare til å bli kjempegøy! Kose deg hjemme alene i kveld du da! K
Xina Skrevet 30. april 2005 Forfatter #83 Skrevet 30. april 2005 Skjønner gått at han gruer seg.Jeg har stor mistanke om at det er min tur til helgen.Gruer meg litt jeg også. Samboer gikk på ski gjennom sentrum i grønn felleskjøpet dress og samlet inn penger hørte jeg.Stakkars Nå tenker jeg han og kompisene koser seg på danskebåten.
magnhild Skrevet 7. mai 2005 #84 Skrevet 7. mai 2005 KOS DEG!!! Jeg så nettopp at du logget av!! Bare kos deg max i dag og jeg glede rmeg masse til oppdatering!!! Åh jeg er litt misunnelig nå!!! Men vi snakkes!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2005 #85 Skrevet 7. mai 2005 Håper du har hatt en flott dag og kveld - at utdrikkingslaget ditt er like vellykket som mitt ble! Samboern min har også utdrikkingslag i dag - spent på hva han har vært igjennnom, og hvilken tilstand han er i når han kommer hjem...har en liten mistanke ja... Håper dagen i morgen også blir bra! K
Xina Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #86 Skrevet 9. mai 2005 Takk begge to Her kommer rapport fra dagen :-) UTDRIKNINGSLAGET MITT! Det er en dag jeg aldri kommer til og glemme.Jeg satt her fra morgenen av.Lacuna prøvde overbevise meg om at det ikke var noe den dagen,men den gikk jeg ikke på. Jeg satt her og var shhhit nervøs. Kl 14.30 kommer det 4 venninner busende inn hit.Jeg skvetter til her hvor jeg sitter på golvet og koser med lille snuppa mi.Det første de gjør er og åpne en pærecider: DRIKK! DRIKK! DRIKK! er det jeg får beskjed om.Så kommer det en russe lue frem....Oh Noooooo,sier jeg bare og blander meg en halv blandet drink med vodka.Om jeg drakk denne på under 30 sek skulle jeg få en slik som er på pærecider boksen i lua.Som sagt så gjort.Den drinken funka litt den heldigvis,for nå dro de frem russedressen.På ruselua mi stod det forresten Fru.Frustrert. Så begynte vi og gå.Så sa de at jeg skulle få et truseinnlegg i lua mi hvis jeg satt ved veien og tissa.Som sagt så gjort.Heldigvis kom det ingen bil Så gikk vi til butikken.Der fant de en åpen bil hvor de satte meg inn i.Når eieren av bilden kom skulle jeg spørre om han hadde tatt solarium.Dette var skikkelig flaut.Hadde heldigvis da rukket og få drikket en del.Følte meg såååå utrolig teit der jeg satt.Det var skikkelig flaut asså.Mannen kom og jeg tenkte at nå skal jeg lure de.Mannen satte seg inn: Hei sa jeg,Hei sa han tilbake.Så spurte jeg om han ville kjøre meg opp til skolen (noen hundre meter) Jada,sa han det er greit det for jeg skal samme veien jeg.Jeg satt da og vinket fint mens vi kjørte fra de andre Han slapp meg av på skolen og da måtte jeg le litt for meg selv,for de andre lurte nok når de så jeg stakk.Tok ikke lange tia før de kom travende opp stien. Jeg fikk iallefall en knute i lua. Så satt vi på skolen litt.Jeg satt stiv som en pinne og tenkte: Hva er neste...... Så får jeg plutselig se festbussen kommer kjørende.Da kom tårene.Jeg har så masse gode minner fra turer i den bussen.Tenk at de hadde ordnet den for meg. :rørt: Så spaserer vi ned på stajonen en tur.Der måtte jeg krabbe litt.Heldigvis så var det ikke folk der Fikk nok en knute i lue.Så kommer bussen igjen og der sitter jammen Lacuna.Hun ble med bussen ned til stajonen for og ønske meg en god kveld og at jeg måtte kose meg masse og at hun hadde såååååååå lyst og være med.Hun kunne desverre ikke være med. Så går ferden vidre.Vi drikker og koser oss på bussen.Sender en mms til Leiah vennen blandt anna Så får jeg bind for øynene.Vi kjører og kjører....Når de tar av bindet igjen,så sitter mania rett over for meg..jeg fikk skikkelig hakeslepp!! (skulle likt og sett tryne på meg selv da) Etterhvert får jeg dette somme bindet på øynene igjen..og turen bærer vidre.Jeg aner ikke hvor vi er.Etter en times tid blir jeg sluppet av bussen..da leier meg rundt om kring der.Jeg ser jo ingenting med bind før øynene.Så endelig går bindet for øynene av og der står jammen søskenbarnet mitt og Sessa med en haug røde ballonger med hjerte på.Fikk nok en gang skikkelig sjokk og jeg kjenner tårene i øyekroken.Tenk at de hadde tatt den lange turen bare pga meg. Vi er på et hotel,men jeg aner ikke hvilket.Når vi går mot døra får jeg se danskebåten.Vi var i Larvik. Spaserte på båten og inn på lugaren.Der ble det drikking og pakk åpning.Jeg fikk litt av hvert der...deriblandt en sølv dildo.....som ikke funket. Jeg fikk fikset den til slutt.Spørte masse folk om det var noen som kunne fikse den for meg :oops: Til slutt var det en som kjøpte batterier (det viste seg at de som fulgte med ikke funket).Men problemet var ikke over.Dildo'n ville ikke slå seg av.Måtte ta ut batteriene for og få slått den av.Jeg fikk masse andre fine ting også..blandt anna et nydelig hjertesmykke av Sessa. Etter hvert så er det tid for mat.Vi er på en fin resturant på båten og spiser buffet.Kjempegod mat.Det var temmelig bra sjø,så det var ikke så masse mat vi orket. Så var det rundt og valse igjen da...Fikk t.o.m en hilsen fra kelneren på russebuksa.På russebuksa stod det litt av hvert: Bak stod det:UT PULT med store bokstaver...forann stod det: GLUFSA med pil ned der.+ mange andre faktisk koselige hilsner. Synge måtte jeg også...heldigvis fikk jeg tvunget de andre med.Vi sang: Girl just wanna have fun. Gikk rundt med lapp på brystet hvor det stod: Jeg skal gifte meg og jeg har dårlig råd.Fikk samlet inn 2-300 kr Så var det ned på dicoteket.Der danset vi og stod i.DJ'en spanderte drink på meg og greier og opplyste alle om at vi har en BRUD her.....og ingen russ. Tusla til slutt utslitt i seng rundt kl 03.00.Jeg husker det sveiv noe voldsomt når jeg lå i senga der og tenkte at NÅ blir jeg dårlig og spyr,men heldigvis så sovna jeg Vi slappet av og koste oss på hjemturen på båten. Jeg har hatt en uforglemmelig tur.Jeg kunne ikke hatt det bedre.Bortsett fra det og sitte i den fremmede bilen og vente på eieren.DET var virkelig flaut det.
Sessa Skrevet 9. mai 2005 #87 Skrevet 9. mai 2005 Takk for at jeg fikk være med på utdrikningslaget ditt! Det var kjempe morro!
Xina Skrevet 9. mai 2005 Forfatter #89 Skrevet 9. mai 2005 Her kan dere se på bilder fra utdrikninglaget http://www.skravlekroken.com/showthread.ph...p=9740#post9740
Xina Skrevet 10. mai 2005 Forfatter #90 Skrevet 10. mai 2005 Idag hadde jeg med meg forlover bort og prøvde brudekjolen.Hun likte kjolen min kjempegodt hun også Jeg var usikker på om jeg skulle ha langt eller kort slør og tok med begge deler for og prøve.........og det ble det lange.Det var finest til den kjolen.
Xina Skrevet 12. mai 2005 Forfatter #91 Skrevet 12. mai 2005 Nå fikk jeg akuratt to gaver levert på døra.Nå ble plutselig alt mye virkligere :-) Nå er det ikke lenge igjen
Sessa Skrevet 12. mai 2005 #92 Skrevet 12. mai 2005 Morsomt da!!!! Håper bare jeg blir frisk igjen snart!!!
Xina Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #94 Skrevet 14. mai 2005 Igår skulle jeg henge sløret til damp på badet.Når jeg tar det opp fra posen og henger det opp,så får jeg se to små hull i det :cry: Jeg har betalt 1000,- for et slør jeg muligens ikke kan bruke Jeg sendte henne jeg kjøpte sløret av en mail på flekken om at jeg syns det var dårlig at hun ikke opplyste om det,men jeg fikk en sur mail tilbake om at hun syns det var ufint av meg og beskylde henne for det og at hun ikke hadde sett det.Jeg sendte nok en mail tilbake og beklaget meg at jeg beskyldte henne,men jeg ble bare så sur når jeg så det.Og at de hullene må ha vært der når jeg kjøpte det og at det er kjedelig og betale 1000,- for et slør som jeg ikke kan bruke.Har enda ikke fått noe svar på den mailen,men det får jeg nok ikke heller.Også det sløret som er så fint. :cry: Ikke har jeg råd til noe dyrt slør nå rett før bryllupet heller. Hullene er helt nede på sløret,så det kan se ut som om noen har tråkket på sløret når hun har hatt det på. Har nå lagt ut annonnse på ønskes kjøpt om det er noen som har et billig langt slør som jeg kan få kjøpt. Er det ikke det ene så er det det andre.Blir så oppgitt. :-(
Sessa Skrevet 14. mai 2005 #95 Skrevet 14. mai 2005 Det var kjipt Xina vennen Men er hullene så store at dem synes? Kan dem f.eks syes sammen på et vis med en tynn tråd? Jeg hadde noen småting på min kjole blant annet som bare jeg og mamma visste om. Ingen som la merke til det!
Xina Skrevet 14. mai 2005 Forfatter #96 Skrevet 14. mai 2005 Det var kjipt Xina vennen Men er hullene så store at dem synes? Kan dem f.eks syes sammen på et vis med en tynn tråd? Jeg hadde noen småting på min kjole blant annet som bare jeg og mamma visste om. Ingen som la merke til det! Nå har jeg akuratt fått svigermor til og se på det og hun sier at det kommer ikke til og rakne mere.Det ene hullet er på størrelse med tuppen på lillefingeren og det andre er litt mindre.Det skal nok litt for at det syns hvis man ikke vet om det. Hun som brukte det før meg har nok hektet borti et eller annet eller at noen har tråkket på det.Hvem vet.Uansett er det surt og betale så masse penger for et slør med hull i :veldigsur: Det skal iallefall bli lenge til jeg kjøper noe over nett igjen,for det har jeg jammen vært uheldig med.
Sessa Skrevet 14. mai 2005 #97 Skrevet 14. mai 2005 Jeg skjønner, jeg skjønner...så altfor godt! MEN; tross alt... Det lover bra at det går an å ordnes! Ikke la to små hull ødelegge den flotte dagen da det skal handle om kjærlighet opp i mente! Jeg gleder meg! Nå skal jeg bare bli frisk og så er vi klare vi også!
Xina Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #98 Skrevet 16. mai 2005 Ja,nå nærmer det seg med stormskritt.Er nå 5 dager igjen bare.Her er programmet denne uken Idag har jeg sendt mail inn til TA,Varden og lokalavisen slik at det kommer notis i avisen denne uken om at vi gifter oss Onsdag og torsdag skal jeg vaske huset.På torsdags kvelden skal jeg til frisøren for og farge/stripe/klippe håret.Deretter skal jeg ut på lokalet hvor vi skal sette på plass border og begynne pynte. På fredagen blir det en lang dag.Kl 09.00 reiser jeg over heia til byen for og shoppe noen små ting,så er det sparybrun og manikyr.Deretter skal jeg hente brudekjolen og vesten til samboer som vi har leid.På vei hjem fra byen skal jeg hente bryllupskaken. Kl 17.00 er det øvelse i kirken og pynting.Så er det rett ut på lokalet igjen for og dekke bordet og pynte ferdig. Da er Sessa og Xses her på kvelden,så da går jeg utfra at det blir litt prating og noe kveldsmat før det er kvelden. Blir nok ikke lett og få sove den natten.Kommer til og være kjempespent.
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2005 #99 Skrevet 16. mai 2005 Skal si du har tett program dagen før dagen Men det går helt sikkert bra. Forhåpentligvis er du skikkelig sliten når du går til sengs og sovner på ett blunk Lykke til i siste innspurt
Xina Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #100 Skrevet 19. mai 2005 Takk Heidi76 2 dager igjen!! Idag er det full fart. Nå først skal jeg snart vaske over golva her. Kl 14.00 skal jeg hente nøklene til lokalet,så reiser jeg deretter ut på dagligvare butikken og henter alt jeg trenger derfra og slenger det innom lokalet. Kl 17.00 skal jeg til frisøren for farging/striping av hår. Så skal jeg ned til hun som skal stå for maten og levre elgkjøttet og hente forskjellige ting hun har kjøpt inn for oss til lokalet. Så bærer turen ut til lokalet igjen hvor jeg skal sette på plass border og pynte litt. Ha en fin dag,jenter. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå