BlendaSensitive Skrevet 4. februar 2018 #1221 Del Skrevet 4. februar 2018 Kanskje derfor de har droppet festen etter prisutdelingen, de er redde for bråk go krangel. Eller så har de ikke fått tilrekklig med sponsorer til å dekke fest også. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 4. februar 2018 #1222 Del Skrevet 4. februar 2018 Noen som vet om man kan se Vixen live på nett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 4. februar 2018 #1223 Del Skrevet 4. februar 2018 27 minutter siden, Oktnxbye skrev: Noen som vet om man kan se Vixen live på nett? Håper og satser på det jeg også Trur det vil bli sendt via vixen siden i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 4. februar 2018 #1224 Del Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, solietta skrev: Håper og satser på det jeg også Trur det vil bli sendt via vixen siden i kveld Fant ikke noe da jeg søkte... Fikk kun opp treff på at det ble "live streamet" i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 4. februar 2018 #1225 Del Skrevet 4. februar 2018 6 minutter siden, Diamant skrev: Fant ikke noe da jeg søkte... Fikk kun opp treff på at det ble "live streamet" i fjor. Ja, det var det jeg også fant! De tør vel ikke.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 4. februar 2018 #1226 Del Skrevet 4. februar 2018 4 minutter siden, Oktnxbye skrev: Ja, det var det jeg også fant! De tør vel ikke.. Mulig du har rett i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 4. februar 2018 #1227 Del Skrevet 4. februar 2018 Makeupmalin sa på snap at de sendte live fra vixen.no i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 4. februar 2018 #1228 Del Skrevet 4. februar 2018 5 minutter siden, Skrueløs skrev: Makeupmalin sa på snap at de sendte live fra vixen.no i kveld! Merkelig.. Det står ingenting om det inne på Vixen,no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 4. februar 2018 #1229 Del Skrevet 4. februar 2018 Får håpe det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 4. februar 2018 #1230 Del Skrevet 4. februar 2018 2 timer siden, Oktnxbye skrev: Noen som vet om man kan se Vixen live på nett? Det vil bli sendt live fra vixen.no Jeg fikk svar fra vixen no nettop 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 4. februar 2018 #1231 Del Skrevet 4. februar 2018 De er tydelig selektive på hvem de inviterer. Er så falskt hele opplegget. Ser Linnea Myhre ikke er invitert og hvis ikke hun er en sterk stemme og influenser så er INGEN det. Hun skrev det på snap i dag. Amatører som IKKE følger med i timen og kun ser på topplisten på blogglisten, som fryktet. Jeg er så lei av hele kåringen og forutsigbarheten rundt det hele. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 4. februar 2018 #1232 Del Skrevet 4. februar 2018 15 minutter siden, solietta skrev: Det vil bli sendt live fra vixen.no Jeg fikk svar fra vixen no nettop Nårtid kl begynner det forresten? Leste 8 en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 4. februar 2018 #1233 Del Skrevet 4. februar 2018 TV2-nyhetene kommer straks med et innslag direkte fra Vixen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 4. februar 2018 #1234 Del Skrevet 4. februar 2018 "– Derfor dropper vi Vixen Awards To store bloggere dropper å delta på søndagens prisutdeling i Oslo. – Jeg er skeptisk til hele opplegget, sier Anna Rasmussen." https://www.tv2.no/underholdning/9656864/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. februar 2018 #1235 Del Skrevet 4. februar 2018 17 minutter siden, Diamant skrev: TV2-nyhetene kommer straks med et innslag direkte fra Vixen... De var et rent talerør for han derre jurylederen, 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 4. februar 2018 #1236 Del Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, Rosalie skrev: De var et rent talerør for han derre jurylederen, Enig... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoey Skrevet 4. februar 2018 #1237 Del Skrevet 4. februar 2018 TV2 har vel en smule egeninteresse av at interessen og hype rundt bloggere i Norge holdes både høy og varm.. Hint: Bloggerne. Så TV2 forventer jeg egentlig er sist ute med eventuell kritikk av Vixen eller noe annet som kan skape blest rundt realitystjernene deres uten at det koster dem markedsføringskroner. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #1238 Del Skrevet 4. februar 2018 (endret) Vises Fixen noen plass?? edit; så nå at det var svart på over her. Endret 4. februar 2018 av Piggi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 4. februar 2018 #1239 Del Skrevet 4. februar 2018 1 minutt siden, Piggi skrev: Vises Fixen noen plass?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 4. februar 2018 #1240 Del Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, Oktnxbye skrev: Nårtid kl begynner det forresten? Leste 8 en plass? Trur kl 8 ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå