Gå til innhold

Hvorfor ble du dumpet/dumpet du?

Gjest Gjestidag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Det går ikke an å leve livet i et forhold? Betyr det å leve livet å pule flest mullig?

At du bare orker å være så sint og bitter hele tiden......

Tørr ikke å tenke på hva du har opplevd som har gjort deg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et eksempel på at dere ikke vil ha snille menn!

Så flott at du generaliserer. ;):roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mindy

Generelt dårlig kommunikasjon

år 2 * Han var utro mens jeg gikk gravid, men jeg taklet det

år 4 * Han skulle realisere seg selv og skulle bare gjøre alt han hadde lyst til

år 4,5 * Jeg ble usikker og forbannet. Han gjorde det slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ble dumpet fordi han ikke hadde følelser for meg lengre. Men han hadde selvfølgelgi ikke noe i mot break-up sex. Han er den største idioten jeg noensinne har møtt og jeg hater ham fremdelse, 3 år etter bruddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dumpet han rett og slett fordi det ikke var noe der å bygge mer på, og da hadde vi vært sammen et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Han sa han ikke hadde tid til meg og folte det ikke var rettferdig mot meg. Han er/var toppidretts utover. Derfor dumpa han meg, men 4 maaneder etter var han sammen med ei ny.. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Vi ble bestevenner som delte leilighet og ikke samboerpar. Hadde aldri sex, og sa i lang tid at vi skulle forsøke å gjøre noe med forholdet, uten at vi gjorde noe med det. Til slutt gikk det rett og slett så langt at vi flyttet fra hverandre.

Men vi er stadig bestevenner, så det så ut til å være det riktige valget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt dumpet en gang da hun mente at vi var blitt for ulike etter mange år som kjærester, men dette var første ungdomsforelskelse.

Har blitt dumpet av en dame som prøvde å skjule sin utroskap som hadde pågått over lengre tid. Hun fortalte meg hun ikke lenger hadde de samme følelsene for meg, dette etter at hun hadde gått bak ryggen min i noen måneder, kjipt.

Har selv dumpet en dame pga umodenhet, hun ble aldri mer enn 16år i full tilstand og tålte rett og slett ikke alkohol, og gjorde utrolig mye dumt, og da mener jeg MYE dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ex 1: Tidlig i tenårene. Varte bare få månder. Han dumpa meg over sms fordi jeg var så umoden. Jeg var 14, han var 17.

Vi ble sammen året etter da. Men han dumpa meg da også (over melding) fordi vi blei mere venner etterhvert, mente han. Senere har han vært sammen med 4 av venninnene mine!

Ex 2: Dumpa han fordi han irriterte meg så fælt. Han var for kjedelig. Visste alltid hva han skulle si og gjøre. abstandsforhold også, og jeg falt for en annen.

Ex 3: Han jeg valgte over ex 2. Dumpa meg etter bare 6 uker da han falt for venninna mi som ikke ville ha ham (da var jeg bare 15, så det var jo mye sånt som skjedde)

Ex 4: Jeg var hans første og eneste kjæreste. Vi var sammen i 8 mnd og hadde kjempebra sex. men det var alt vi gjorde omtrent. han tok meg ikke med noe steder og jeg fikk ikke engang møte vennene hans. Det ble slitsomt i lengden. Men jeg var blind av kjærlighet og ble dumpa fordi han mente vi var blitt mer venner enn kjærester. noen dager senere angret han og ville ha meg tilbake. etter dette blei han skikkelig drittsekk og snakka om alle damene han kunne fått og alle han flørter med og sånn, så jeg dumpa han noen uker senere.

Klarer ikke være venn med ekser, så jeg har ikke snakka med noen av de etter bruddet. ex 1 har jeg sett noen ganger sammen med venninnene mine, men da har jeg holdt avstand. Klsrer ikke sånne ting jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste kjæresten min dumpet jeg tidlig i januar. Det var ikke så altfor spennende i juleferien, og jeg syntes hun var litt kjedelig. Etter at hun la på seg nesten 3 kg i løpet av ferien sa jeg nok er nok og dumpa henne. Jeg sa ikke at det var pga fedme, men jeg ga et hint.

I 2001 dumpa jeg en eks og det var UGLY. Jeg hadde skrevet opp på en lapp hvordan jeg skulle gjøre det fordi hun var deprimert og jeg tenkte litt på at jeg ikke ville ha skylda hvis hun tok livet sitt og sånn. Allikevel kom det feil ut og hun begynte å gråte. Jeg klarte ikke gjøre så mye mer enn å be henne om å skjerpe seg, fordi vi var på restaurant. Utrolig ubehagelig.

Jeg har blitt dumpa en gang selv fordi jeg hadde en ONS i fylla, og søsteren til eksen var på festen og sladra. Sparte meg i hvert fall for bryet med å slå opp sjælv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte ikke gjøre så mye mer enn å be henne om å skjerpe seg, fordi vi var på restaurant. Utrolig ubehagelig.

Du ber kjæresten din om å skjerpe seg fordi hun gråter og er deprimert? Og alt du kan tenke på er at det er ubehagelig for deg? Drittsekk! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annbjørg

Jeg flyttet fra mannen min for 2 uker siden. Hovedsaklig fordi han ikke hadde orden på noe som helst. Vi er veldig ulike og har helt forskjellige drømmer for fremtiden. Og han er ikke en sånn stefar jeg ønsker for datteren min... Det var lett å dra. Men det tar nå tid å komme over forholdet uansett. Han har funnet seg ny dame allerede... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonym nå, kvinne, 24 år

Jeg har aldri blitt dumpet, og blir faktisk lettet over å lese at noen menn har

evne til å se at et forhold ikke fungerer og deretter gjøre det slutt av denne grunnen før de eventuelt finner den neste kvinnen i sitt liv. I blant lurer jeg nemlig på om menn tviholder på ikke-fungerende forhold, som en imidlertidig løsning framtil de finner ei bedre. :forvirret:

Anyway...

EX 1: Jeg var akkuratt blitt gammel nok til å gå på byen (etter 3 år), og det aktet jeg å gjøre. Han ville bare gjøre koselige pensjonistting, som tv-titting, matlaging, råne rundt i bilen sin etc. så her var det snakk om ulike interesser. Han var en fantastisk, oppmerksom og god gutt.

EX2: En godgutt av en hunk som ville ha forhold og forgudet meg, men jeg ville bare ha sex noen uker og fortsette jakten...

EX3: Rik kjekkas som jeg lot meg selv underholde av noen uker, før jeg dumpet han fordi jeg aldri var forelsket i han...

EX4: Jeg flyttet utenbys for å studere og ingen av oss var interessert i avstandsforhold på 5 år etter å ha kjent hverandre kun et halvt år.

EX5: Min eneste samboer som jeg dumpet etter flere år av de samme årsakene som jeg irriterte meg over allerede etter 3 mnd og som forhindret at jeg noen gang ble ordentlig forelsket i han. Dessuten var han altfor god og snill for meg. Han fortjente så mye bedre, og jeg så bare på han som en bestevenn som jeg respekterte så høyt og unnet det beste i verden.

EX6: Forholdet ble satt på "hold" for et halvt år pga av reising. I mellom tiden "glemte" jeg hele pakken og skjønte ikke at han fortsatt var interessert og hadde masse godt å tilby meg da han kom tilbake, før jeg allerede satt i armene på min nåværende. :overrasket:

Jaja... jeg har alltid hatt kjæreste og skulle gjerne vært mer singel. Da har man jo bare seg selv å stå til ansvar for, og man kan ta fult og helt hensyn til seg selv og egne behov. Ofte føler jeg at jeg mister evnen til å se egne behov når jeg er i forhold fordi jeg har en utrolig god tilpasningsevne. ANYONE FEELING THE SAME?

Uansett har jeg et veldig godt forhold til alle ekskjærestene mine. Tre av dem snakker jeg med ukentlig og de er fortsatt svært viktige støttespillere for meg i livet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare vært sammen med 2 stk. Førstemann dumpet meg for en annen, men prøvde egentlig å skjule det. Brukte et halvt år på å komme over det, skjønte lett at han ikke var noe å ha uansett. Nummer to driver og gjør det slutt nå egentlig.

Vet hva du mener anonym 24. Jeg har også alltid vært i forhold, og aner egentlig ikke hvem jeg er nå, eller hva jeg vil :P Send meg gjerne en pm så kan vi diskutere problemstillingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ex: 1 Jeg dumpet henne pga. at jeg var lei de samme diskusjonene 3 ganger i uka , a

t de diskusjonene bare befant seg i senga, selv etter ettertrykklige ønsker om at dette måtte skje før vi la oss. Også dritt lei av å høre "har sittet å ventet på deg i hele dag", men må vel innse at når man jobbet 16 om dagen er det ikke mye man ser til hverandre så må vel ta min del av skylden:).

Ex 2 Vel...... er tydeligvis noe sær.......kremt. det får holde med en ex vi var jo sammen i hele 3 år og det er jo ikke mere enn 6 år siden det ble slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble slutt på grunn av stor aldersforskjell...og vi passet rett og slett ikke sammen,vi kranglet hele tiden, hadde ikke sex siste året... osv osv... Nå i ettertid klarer jeg ikke se hva som gjorde at jeg ble sammen med han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...