AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Vet ikke om det skal ligge her eller på kropp og helse, men prøver her.Jeg har kun hatt en sexpartner, og vært sammen i 13 år. Han hadde andre partnere før meg. Nå har jeg fått påvist celleforandringer og det har jeg forstått kommer av seksuell aktivitet. Har mannen min vært utro eller kan han ha smittet meg den gangen vi ble sammen og det er først nå det vises som celleforandringer? Anonymkode: 69376...dde
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 Vet ikke om det skal ligge her eller på kropp og helse, men prøver her.Jeg har kun hatt en sexpartner, og vært sammen i 13 år. Han hadde andre partnere før meg. Nå har jeg fått påvist celleforandringer og det har jeg forstått kommer av seksuell aktivitet. Har mannen min vært utro eller kan han ha smittet meg den gangen vi ble sammen og det er først nå det vises som celleforandringer? Anonymkode: 69376...ddeDet er feil, celleforandringer kan ha mange ulike årsaker, og vi kjenner ikke til alle. De vanligste er bakterier, sopp eller hpv-viruset, og det er kun det siste som kan komme fra seksuell aktivitet. Selv en jomfru kan få slike celleforandringer. Anonymkode: 74e69...312
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Jeg har hatt celleforandringer men testet negativt for hpv. Anonymkode: 9c461...265
Florence Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Nei. Som sagt er ikke celleforandringer nødvendigvis fra hpv-viruset. Så snakk med legen din for å fastslå årsak.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 Spør legen din om du har HPV. Dette viruset kan ligge latent I kroppen, og først etter mange år gi celleforandringer.Din partner kan godt ha blitt smittet av en sexpartner før dere ble sammen. Anonymkode: 57cd9...a7d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Takk for svar. Det var beroligende. Da håper jeg bare på positivte svar om seks måneder. Anonymkode: 69376...dde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå