AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #1 Skrevet 1. november 2015 Har blitt invitert av noen bekjente til Adelaide. Noen flytips? Sjekket Finn og kunne komme meg dit med to mellomlandinger til rundt 10.000. Hva burde jeg få med meg "der nede" av turistting? Anonymkode: 032f4...42c
reiseglad Skrevet 1. november 2015 #2 Skrevet 1. november 2015 http://www.lonelyplanet.com/australia/south-australia/adelaide/things-to-doEllers ville jeg, hvis du har tid nok, leie bil og kjøre Great Ocean rd til de 12 apostler, og videre til Melbourne. Men reis dit i november-januar, da er der varmest.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Kangaroo Island, vi var der på en todagers guidet tur og det var fenomenalt. Kan også anbefale Great Ocean Road, og eventuelt (hvis du har god tid) tog til Alice Springs (tar ca 24 timer hver vei) Anonymkode: dcaac...91a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #4 Skrevet 2. november 2015 Apostlene og great ocean road er allerede plottet inn! Trenger ikke leie bil, får låne motorsykkel der Han ene jeg skal besøke kjører road train, så må jo være med ham på jobb en tur også Anonymkode: 032f4...42c
Gjest Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Har du sjekket med Jetstar og Tiger airways for innenriks fly? DVs. evt. lande i Sydney eller Melbourne? Apostlene i Victoria er et fantastisk skue og vel verdt et besøk om du får det til. Vi fikk super rimelige billetter via Jetstar btw.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå