AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #1 Skrevet 31. oktober 2015 Helt utrolig hvor dyrt det har blitt for leiligheter! Ikke var den spesielt fin eller velplassert heller. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=66426790 Anonymkode: 120f3...371
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #2 Skrevet 31. oktober 2015 Det hørtes jo helt på styr ut 3,4 mill for 44 kvm! Anonymkode: 43628...05c 1
Drizzt Skrevet 1. november 2015 #3 Skrevet 1. november 2015 Jeg ville ikke kalt 44 kvm for fuglekasse. Perfekt for 1 person eller et par uten barn. Men for denne prisen ville jeg heller kjøpt meg et hus i utkanten av Oslo.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #4 Skrevet 1. november 2015 Flott bolig for én person, og ingen problem å ha one night stand her.... Anonymkode: 8420f...d61 1
Anglofil Skrevet 1. november 2015 #5 Skrevet 1. november 2015 (endret) Jeg er helt uenig i at den ikke er velplassert og jeg synes leiligheten var fin. Ikke ville jeg kalt det en fuglekasse heller. Leiligheten jeg hadde på 28 kvm vil jeg kanskje kalle fuglekasse. Sånn er prisene om man ønsker å bo sentralt i Oslo, så jeg er ikke overrasket over prisen. Skulle gjerne bodd i det området selv hvis jeg hadde hatt råd.Mvh Yvonne Endret 1. november 2015 av Yvonne 1
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 1. november 2015 #6 Skrevet 1. november 2015 Jeg synes det er useriøst og surmaget å kalle dette en fuglekasse. Når det er sagt, ville heller ikke jeg valgt denne leiligheten om jeg skulle ut med så mye penger, men jeg har full forståelse for at andre prioriterer annerledes.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Jeg likte leiligheten, om enn ikke prisen. Men så bor jeg ikke i Oslo, og er vant til litt andre priser. Her i området hadde man fått en romslig enebolig med tomt for den prisen. Men jeg stusser veldig på denne setningen i annonsen: "Hvitevarer, som ikke er integrert i innredning, medfølger ikke i handelen." Snakker vi skoleeksempel på kommafeil her, eller er bildene av kjøkkenet misvisende? Jeg synes hvitevarene ser veldig integrerte ut, jeg ... Anonymkode: 530dd...cc9
LukaFrost Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Den leiligheta var virkelig knøttliten. Ikke spesielt mye lagringsplass. Sikkert ok som pendlerleilighet eller studentleilighet.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Den leiligheta var virkelig knøttliten. Ikke spesielt mye lagringsplass. Sikkert ok som pendlerleilighet eller studentleilighet.Jepp, størrelsesmessig høres det helt perfekt ut. Men er det mange studenter som har råd til leiligheter til 3,4 mill? Eller pendlere som har råd til en leilighet til 3,4 mill i tillegg til et annet permanent bosted? Det er lenge siden jeg var student, men jeg synes det høres uoverkommelig ut. Anonymkode: 530dd...cc9 1
drikkerbrushverdag Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Viktig å ta inn over seg beliggenhet når man ser på priser. Midt i Oslo = dyrt. Man kan selvsagt få noe finere i et mindre sentralt strøk, men når det er beliggenheten folk ønsker, koster det deretter. Jeg blir ofte litt irritert når folk snakker om "ja, men du kunne jo fått noe mye finere i indre ytrebygda", for det er ikke der jeg ønsker å bo. Og 44 m2 er vel ganske typisk str på etablererleiligheter? Folk kjøper seg inn på det de har råd til, og i den prisklassen jeg så på var det sjelden å finne noe større. Men det har vel også med beliggenhet å gjøre, på mindre steder bygger de sjelden knøttsmå leiligheter. Midt i storbyene blir bildet litt annerledes. 1
prt90 Skrevet 20. november 2015 #11 Skrevet 20. november 2015 Helt utrolig hvor dyrt det har blitt for leiligheter! Ikke var den spesielt fin eller velplassert heller. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=66426790Anonymkode: 120f3...371Den er fortsatt ikke solgt Tror nok noen satte prisen en million for høyt her
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 21. november 2015 #12 Skrevet 21. november 2015 (endret) Velplassert er den, men jeg ville heller kjøpt meg en ny leilighet på den størrelsen til en million under Mange fine byggeprosjekter i Oslo om dagen! Ikke overraskende at den ikke er solgt. Endret 21. november 2015 av Steve Rogers
WubWub Skrevet 21. november 2015 #13 Skrevet 21. november 2015 Gamle leiligheten min var på 44kvm. Fikk 2 mill for den (kjøpte den for 1,2 mill under finanskrisen når boligprisene falt som en sten)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå