Gå til innhold

........


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Allis Hagtorn

Tja, det må jo være et nettsted hvor kvinner ligger med alle. Eneste problem med det er at det ofte er menn bak de profilene, så summa summarum eksisterer ikke disse kvinnene du leter etter. Hvertfall ikke om du begrenser deg til altpulende damer fra Oppland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Allis Hagtorn

trenger ikke være kvinner som ligger med alt og alle. men feks alene mor som trenger litt krydder i hverdagen... 

vet det er mange menn bak mange av profilene på disse betal sidene,så de holder jeg meg unna... vært litt innom np. men der er det mye lureri av damer som kun trenger oppmerksomheten...  gp er det få aktive medlemer.

En alenemor faktisk :P 

Joda. Men for å være helt ærlig, du kan ikke bruke ordet "luremus" om damer som ikke vil treffe deg.

Og alenemødre er ikke desperate etter hva som helst og klar for å treffe hvemsomhelst. Jeg tipper de har stort utvalg, får MYE meldinger, og har muligheten til å være ganske kresne.

Folk med profiler på sexsider er ikke nødvendigvis ute etter sex med mange, men velger seg ut noen veldig få av alle de drøssevis som sender meldinger.

Som man skal man nok være rimelig bra for å ha stort hell, det er tross alt stor overvekt av menn og mannfolk som styrer tilogmed parprofiler. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke være kvinner som ligger med alt og alle. men feks alene mor som trenger litt krydder i hverdagen... 

vet det er mange menn bak mange av profilene på disse betal sidene,så de holder jeg meg unna... vært litt innom np. men der er det mye lureri av damer som kun trenger oppmerksomheten...  gp er det få aktive medlemer.

Så da skal du drive litt veldedighet overfor de stakkars alenemødrene i Oppland som ikke får seg noe? :ler: Jeg er også fra Oppland, og tenker at du ikke helt vet hvor stort hjemfylket ditt faktisk er. Høres ut som du tror det er 3000 innbyggere totalt, lissom. For øvrig har jeg også vært alenemor, men jeg trengte aldri noen barmhjertig samaritaner som forbarmet seg over stakkars meg, det manglet ikke på interessenter.

Tinder er vel det beste alternativet for de som ønsker å møtes for sex. Eventuelt en diskret annonse i lokalavisa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset er visst å søke etter jenter med oppmerksomhetsbehov, som ikke har noen andre og føler de må ta det de får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trikset er visst å søke etter jenter med oppmerksomhetsbehov, som ikke har noen andre og føler de må ta det de får.

Etter panserfeministene Spice Girls så er det ingen jenter som lenger føler de må "ta det de får". Nå mener alle jenter at de fortjener å få av de 10% beste menn som er å få. Vanlige menn er turn off for kvinner i dag.

Anonymkode: 4acd8...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter panserfeministene Spice Girls så er det ingen jenter som lenger føler de må "ta det de får". Nå mener alle jenter at de fortjener å få av de 10% beste menn som er å få. Vanlige menn er turn off for kvinner i dag.

Anonymkode: 4acd8...ce7

Ser menn på over 50 som fortsatt får seg 20-åringer på byen. Dette er ikke sølvrevene, men menn som griper sjansen når de ser kvinner som føler de ikke klarer å få en på egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir skremt av hvordan folk koker til ting i huet sitt... 

hvor i alle dager står det jeg skal drive veldedighet? å hvorfor er alene mødre stakkars!   jeg vet hvor stor hjemmefylke mitt er, men bor men nesten lengst sør, så gidder man ikke reise i flere timer... siden hjemfylke mitt er så stort....   men om du sammenligner tinder, mens du sitter i oppland ett sted med 2 mil radius , å drar feks til oslo å gjør det samme, så ja markedet er mindre.... se poenget og ikke tro jeg ikke vet hvor stort oppland her... 

sto ikke på interesser nei... hvem vet, kanskje jeg har pult deg... ;) 

:ler:
Det har du hvert fall ikke, jeg er nok alt for gammel for deg. Om du bor lengst sør i Oppland, har du jo masse muligheter i både Akershus, Buskerud og Oslo. Kortere dit enn nordover i Oppland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært på nakenprat. Er enslig mor, men jeg har vært ute etter en fast mann og ha sex med, en som er singel, og behandler meg med respekt. Når jeg har skrevet kontaktannonse der inne. Så har jeg kanskje fått 300 svar. Men bare 2-4 svar som virker seriøse. Ellers svarer de med en stavelses ord. Og selv om jeg er enslig mor, er jeg virkelig ikke desperat. 

Anonymkode: a4dbb...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bodd helt sør og helt nord, midt i .... så aldri si aldri ;) for gammel... det vet man ikke...

Klart jeg vet det. Du sa i en annen tråd at du er 34. Så mye yngre har jeg aldri gått :)

Men til topic. Selv om du får bilder av det ene og det andre, og de trekker seg når det kommer til stykket, trenger det ikke bety at de er luremus. Kan være flere grunner til at de ikke vil allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmeligheten ligger ofte (kanskje alltid) i om du evner å ordlegge deg på en måte som gjør kvinnene interessert.

 

kombiner det med pene bilder i privat album så er mye gjort.

Da er resten den berømte kjemien. Noen finner de tonen med, andre ikke.

Anonymkode: 3ca05...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Usikre på seg selv fordi de ikke vil ligge med deg? Ærlig talt...vil heller si det er motsat!

Fatter ikke at fok holder på sånn...skaffer seg sex med en tilfeldig på nettet......Turnoff de luxe!

Anonymkode: 44832...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luremus er et idiotisk ord! Slutt å bruk det! Hva skal det liksom bety? En jente som ikke vil ha sex med deg selv om du har fått et inntrykk av at hun ville det? Da har du fått feil inntrykk, eller hun har ombestemt seg av en eller annen grunn. Sånt skjer, men det betyr ikke at hun bevisst vil LURE deg. 

Anonymkode: 14f13...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...