Gå til innhold

Masseinnvandringskritiker trakasseres til taushet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det skal ikke være lett å påpeke at keiseren ikke har klær i dette landet.

Innvandringsfantastene vet at de tar feil, og de blir stadig mer desperate i sin kamp mot virkeligheten.

I Vestby er nå en barnehagebestyrer anmeldt og avisomtalt for å komme med kritiske utsagn mot den pågående invasjonen fra muslimske land. 

Trakasseringen mot henne og hennes faktabaserte meninger blir unnskyldt med at "hun er en offentlig person". Når ble en barnehagebestyrer en offentlig person??? 

Skremmende. AP-klanen skjønner at det brenner under føttene deres. Nå skal kritikere trues til taushet med alle midler.

http://www.nettavisen.no/nyheter/barnehagestyrer-med-knallhard-innvandringskritikk-pa-facebook/3423153417.html

Anonymkode: 27474...7b7

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ikke være lett å påpeke at keiseren ikke har klær i dette landet.

Innvandringsfantastene vet at de tar feil, og de blir stadig mer desperate i sin kamp mot virkeligheten.

I Vestby er nå en barnehagebestyrer anmeldt og avisomtalt for å komme med kritiske utsagn mot den pågående invasjonen fra muslimske land. 

Trakasseringen mot henne og hennes faktabaserte meninger blir unnskyldt med at "hun er en offentlig person". Når ble en barnehagebestyrer en offentlig person??? 

Skremmende. AP-klanen skjønner at det brenner under føttene deres. Nå skal kritikere trues til taushet med alle midler.

http://www.nettavisen.no/nyheter/barnehagestyrer-med-knallhard-innvandringskritikk-pa-facebook/3423153417.html

Man må kunne forvente at en barnehagebestyrer alltid ønsker å hjelpe vanskeligstilte, spesielt når så mange av dem er barn. Innvandrerfiendtlige holdninger er derfor ikke forenelig med å være bestyrer for en barnehage.

Anonymkode: ff5b6...c31

• Liker 2
Skrevet

Nå har ikke jeg lest alt hun har skrevet, men det er kritikkverdig om hun får problemer på jobben av å uttrykke seg negativt om innvandring. At hun har fordommer mot menn er ikke ulovlig.

Jeg lurer for øvrig også på hvorfor flyktninger(generelt) flykter gjennom hele Europa og gjennom Sverige for å komme hit. Klimaet er vesentlig bedre nedover kontinentet, de har krysset mange land med høy levestandard og forskjellen på Sverige og Norge for en asylsøker er rent økonomisk. Vi er ellers ganske identiske både kulturelt og demografisk.

• Liker 2
Skrevet

Man må kunne forvente at en barnehagebestyrer alltid ønsker å hjelpe vanskeligstilte, spesielt når så mange av dem er barn. Innvandrerfiendtlige holdninger er derfor ikke forenelig med å være bestyrer for en barnehage.

I så fall kan ikke feminister heller være barnehagebestyrere, ettersom de er fiendtlige overfor menn. 

Da blir det tynt i rekkene. 

Meg bekjent kan man mene akkurat hva man vil uansett hva man jobber med. Jeg skjønner at dette er vanskelig å svelge for venstreekstreme AP-tilhengere, men slik er det. 

• Liker 3
Skrevet

I så fall kan ikke feminister heller være barnehagebestyrere, ettersom de er fiendtlige overfor menn. 

Da blir det tynt i rekkene. 

Meg bekjent kan man mene akkurat hva man vil uansett hva man jobber med. Jeg skjønner at dette er vanskelig å svelge for venstreekstreme AP-tilhengere, men slik er det. 

Barnehagebestyrere bør selvsagt være feminister. Feministene kjemper for likestilling og kjønnsnøytralitet i praksis, hvilket er et viktig mål å arbeide mot. Dette er ikke fiendtlighet mot menn. Det å være kritisk mot menns kvinnefiendtlige holdninger og kvinnediskriminering, er ikke fiendtlighet mot menn som sådan.

• Liker 1
Skrevet

Barnehagebestyrere bør selvsagt være feminister. Feministene kjemper for likestilling og kjønnsnøytralitet i praksis, hvilket er et viktig mål å arbeide mot. Dette er ikke fiendtlighet mot menn. Det å være kritisk mot menns kvinnefiendtlige holdninger og kvinnediskriminering, er ikke fiendtlighet mot menn som sådan.

Feminster er ikke fiendtlige mot menn på samme måte som nazister ikke var fiendtlige mot jøder. 

Men det er ikke saken. Saken er at man kan mene hva man vil, selv om man er feminist eller nazist. 

Skrevet

Flere har reagert på uttalelsene, og styret vil se nærmere på saken, men jeg kan ikke se at noen har trakassert henne til taushet. For øvrig virker hun ikke riktig vel bevart, og norsken hennes er så full av feil at jeg ville sendt henne rett tilbake til barneskolen.

• Liker 3
Skrevet

Flere har reagert på uttalelsene, og styret vil se nærmere på saken, men jeg kan ikke se at noen har trakassert henne til taushet. For øvrig virker hun ikke riktig vel bevart, og norsken hennes er så full av feil at jeg ville sendt henne rett tilbake til barneskolen.

Ja, innvandringsfantaster og venstreekstreme reagerer negativt på fakta og sannhet. Det vet vi jo. 

Du mener ikke å anmelde henne og sende klager til kommune og arbeidsgiver er å trakassere? Javel. Da lurer jeg på hva du regner som trakassering.

• Liker 1
Skrevet

Ja, innvandringsfantaster og venstreekstreme reagerer negativt på fakta og sannhet. Det vet vi jo. 

Du mener ikke å anmelde henne og sende klager til kommune og arbeidsgiver er å trakassere? Javel. Da lurer jeg på hva du regner som trakassering.

Er det ikke hun som skal anmelde saken da? Slik jeg forstod det: Noen har delt hennes meninger, og lenket til hjemmesiden til barnehagen. Det skal hun anmelde. 

Skrevet (endret)

Det jeg har sett av hennes mening, i lenken som er delt her, er ikke ille. Mange som skriver slikt. Det er ufint etter min mening og dra frem hvor hun jobber i en slik sammenheng. Hadde hun skrevet at innvandrere var kakerlakker, at vi burde gå til krig mot dem og bevæpne oss osv, så ok - da syns jeg man kunne stilt spørsmål i forhold til jobben hennes, men ut fra det jeg har lest: Ikke noe vits å trekke inn hvor dama jobber. 

Endret av Evans
Skrevet

Hadde gjerne sendt mine fremtidige barn til hennes barnehage!

Anonymkode: 1f8c3...625

• Liker 1
Skrevet

Veldig ufint å skulle dra frem arbeidsplassen hennes fordi hun ytrer seg om innvandringen. Kvalm oppførsel.

Skrevet

Også lurer de på hvorfor man diskuterer anonymt på nettet. 

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å forstå at lærere og barnhageansatte er profesjonelle. Akkurat som at man fint kan undervise i KRLE, og samtidig være ateist. Man holder jobb og privatliv separert.

Anonymkode: 63b99...e45

Skrevet

Jeg vil ikke kalle det innvandringskritikk, men heller godt gammeldags hatprat. Synes likevel det er innenfor.

Anonymkode: a4be9...39e

Skrevet

Feminster er ikke fiendtlige mot menn på samme måte som nazister ikke var fiendtlige mot jøder. 

Men det er ikke saken. Saken er at man kan mene hva man vil, selv om man er feminist eller nazist. 

Gratulerer til trådens mest fordummende kommentar. 

Anonymkode: d82fe...8f2

Skrevet

Det er veldig inn nå i Norge å trakassere de som sier sannheten fordi de ødelegger illusjonen så mange har jobbet hardt for å skape. Som min signatur sier ...

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Det er veldig inn nå i Norge å trakassere de som sier sannheten fordi de ødelegger illusjonen så mange har jobbet hardt for å skape. Som min signatur sier ...

Når løgnen er mer attraktiv enn sannheten så blir det sånn. 

Skrevet

Da er det til slutt ikke mulig å ha en jobb om man er kritisk til innvandring. Lærer, helsearbeider, kundebehandler, terrapaut, osv.

Anonymkode: e38dd...25b

• Liker 1
Skrevet

Da er det til slutt ikke mulig å ha en jobb om man er kritisk til innvandring. Lærer, helsearbeider, kundebehandler, terrapaut, osv.

Anonymkode: e38dd...25b

Man kan jo snu på det og spørre seg om man skal kunne være landsforræder og og ha en jobb.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...