Gå til innhold

Blir menn lettere forelsket enn kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opplever at menn blir så lett forelsket. Ikke mange skrittene fra "skal vi ta en kaffe?" til "skal vi feire jul sammen?" Er det bare jeg som har vært heldig/ueheldig eller er det slik at menn knytter dype bånd fortere enn kvinner?

Anonymkode: c6e01...bce

De fleste menn har begrenset respons fra kvinner. Når de først opplever respons så gå følelsene i høygir.

Kvinner flest derimot kan jo velge og vrake i potensielle partnere, så de forelsker seg først når de har truffet en skikkelig høystatus fyr som sannsynligvis ikke bryr seg om dem. 

Anonymkode: 98e48...4f7

Videoannonse
Annonse
Gjest Cartman
Skrevet

Ja og nei. I mitt tilfelle kan jeg bli forelsket i kvinner jeg ikke kjenner særlig godt. Det tar et par dager før jeg får kontroll over følelsene. Etter det dør forelskelsen ganske raskt. Det gjelder i alle tilfeller. Så kanskje mannfolk blir lettere forelsket, men at den er mindre intens enn kvinners forelskelse. Det er i hvert fall mitt inntrykk.

Skrevet

Ja, vi menn er desperate og tar alt av damer med puls mens kvinner er selektiv og velger bare det beste. :rolleyes:

Anonymkode: 4dea6...a7e

Skrevet

De fleste menn har begrenset respons fra kvinner. Når de først opplever respons så gå følelsene i høygir.

Kvinner flest derimot kan jo velge og vrake i potensielle partnere, så de forelsker seg først når de har truffet en skikkelig høystatus fyr som sannsynligvis ikke bryr seg om dem. 

Velge og vrake? Det har jeg aldri kunnet. Ingen menn hadde gidda å RUNKE på meg en gang :( Menn hater meg. Så jeg skjønner ikke hva du mener. 

Anonymkode: 695e7...7ae

• Liker 1
Skrevet

Velge og vrake? Det har jeg aldri kunnet. Ingen menn hadde gidda å RUNKE på meg en gang :( Menn hater meg. Så jeg skjønner ikke hva du mener. 

Eh? Hvem vil det anyway? " Åh for et kompliment! Du runka på meg! Føler med så beæret! " :roll:Ish... :P

Men når det er sagt, så er det mange menn som sier dette som vedkommende over. At vi kan velge og vrake. Det er jo ikke sant. Det er jo bare tull. 

Skrevet

"Kvinner flest" skrev jeg. Ikke alle

Skrevet

Jeg hadde ville datet deg i hvert fall :klem1: 

Anonymkode: 995d0...59b

Skrevet

.

Anonymkode: 82bbf...c2c

Skrevet

Jeg hadde ville datet deg i hvert fall :klem1: 

Anonymkode: 995d0...59b

Haha vet ikke om du tøyser eller ikke, men jeg føler jeg bare må angripe dette med humor :) Folk maser konstant om hvorfor jeg er singel og da pleier jeg å si at ingen mann hadde runka på meg en gang. Blir stille fra de da. 

• Liker 1
Skrevet

Opplever at menn blir så lett forelsket. Ikke mange skrittene fra "skal vi ta en kaffe?" til "skal vi feire jul sammen?" Er det bare jeg som har vært heldig/ueheldig eller er det slik at menn knytter dype bånd fortere enn kvinner?

Du misforstår. Dette handler ikke om å bli lett forelsket. Sorry. Nei, dype bånd er ikke noe vi driver med på impuls. Sorry2

Skrevet

Ja jeg tror det

Anonymkode: 82bbf...c2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...