Gjest Unknown Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Tør dere å sitte alene i forsamlinger som f.eks klasserom?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #3 Skrevet 31. oktober 2015 Alene i forsamling? Man er vel ikke alene i en forsamling? Hva spør du egentlig om? Anonymkode: 4b282...a55
kari2 Skrevet 31. oktober 2015 #4 Skrevet 31. oktober 2015 Angst arter seg jo veldig forskjellig hos folk, så det kommer helt an på.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #5 Skrevet 31. oktober 2015 Man kan da føle seg svært så alene i en forsamling... Men til spørsmålet, jeg har ikke lenger angst, men da jeg tidligere hadde det, kunne jeg ha det ukomfortabel om det var mye folk rundt meg ja, særlig under panikkanfall og lignende. Men hadde ofte ikke noe valg og det ble bedre etter hvert Anonymkode: 8a7a8...01e
Gjest Unknown Skrevet 31. oktober 2015 #6 Skrevet 31. oktober 2015 Alene i forsamling? Man er vel ikke alene i en forsamling? Hva spør du egentlig om? Anonymkode: 4b282...a55om du klarer å sitte alene i en forsamling. Om du f.eks sitter bakerst i rommet, og den eneste du kjenner sitter helt foran :)
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #7 Skrevet 1. november 2015 Jeg liker best å sitte bakerst. Da får jeg med meg alt som skjer og folk ser ikke på meg. For da må de snu seg.Nå får jeg angst av å sitte med personer er jeg kjenner for er redd for at de skal si noe eller gjøre så fokus blir på meg. Mens andre som sliter med angst føler en trygghet I å sitte med personer man kjenner godt.Om noen du kjenner har angst så er det ikke bare å spørre enn annen med angst hvordan den personen kan reagere eller hva den personen får angst av. Alle er frskjellige. Anonymkode: 48be7...d7b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #8 Skrevet 1. november 2015 Ja, det klarer jeg. Det er ubehagelig, men det går. Anonymkode: 99950...5f0
amare Skrevet 1. november 2015 #9 Skrevet 1. november 2015 Ja, det får fint! Det er verste er å gå inn, men o større forsamling jo mer anonymt! Det er den eneste gangen jeg liker store folkemengder(ellers så hater jeg det) syns at det er bedre å sitte med noen jeg kjenner.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #10 Skrevet 1. november 2015 Tror de aller fleste føler seg litt kleine o ukomfortable hvis de sitter alene. Har ikke så mye med angst å gjøre, men mere hvor stort press det er i dag på hvordan man blir oppfattet og fremstilles, og som en som sitter alene tenker man jo raskt om seg selv at man virker som en "outsider". Faktum er at ingen registrerer at du sitter alene, og om de gjør så tenker de ikke noe mer over det enn at det er en observasjon. Anonymkode: 8126b...18b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå