Gå til innhold

Ta kontakt med gammel knullekompis?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en kunllekompis i to år. Det var super sex og vi snakke om alt mellom himmel og jord. Det ble aldri komplisert og vi hadde aldri romantiske følelser for hverandre. Vi var unge og uerfarne og vi vokste og lærte sammen. Jeg "slo opp" med ham siden jeg ble interessert i en annen mann og da selvsagt ville ha det så ryddig som mulig. 

Dette er nå over ett år siden. Jeg tenker på ham og lurer på hvordan det går med ham. Går det ann å sende en melding? Altså på vennskaplig basis? Jeg har ikke lyst til å invorlvere meg med ham igjen, men ble jo selvsagt glad i ham og bryr meg om ham. Og lurer på om drømmene og planene han hadde har blitt noe av. 

Anonymkode: 714ce...68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tar kontakt, tror jeg at det fort kan tolkes til at du vil at dere skal bli knullekompiser igjen. Når du ikke er interessert i det, ville jeg latt være. 

Skrevet

Om du tar kontakt, tror jeg at det fort kan tolkes til at du vil at dere skal bli knullekompiser igjen. Når du ikke er interessert i det, ville jeg latt være. 

Så jeg kunne ikke spurt om hvor han er i livet, men gitt hint eller sagt at jeg ikke var interessert i å møtes? Vi bor i ulike byer, så det ville ikke ligget i kortene at vi ville startet igjen.

Hilsen TS

Skrevet

Så jeg kunne ikke spurt om hvor han er i livet, men gitt hint eller sagt at jeg ikke var interessert i å møtes? Vi bor i ulike byer, så det ville ikke ligget i kortene at vi ville startet igjen.

Hilsen TS

Du kan selvsagt gjøre det, men jeg ville ikke gjort det :) 

Skrevet

Har du kjæreste ?

Anonymkode: 5343c...b6b

Skrevet

Har du kjæreste ?

Anonymkode: 5343c...b6b

Nei

Skrevet

Det ville vært rart å bare høre åssen han har det , han vil nok tenke at du enten er ute etter å knulle igjen, eller at du prøver deg på han for å bli noe mer (hei hvordan har du det jeg bryr meg om deg) (hva skjer nå, er hun keen på meg? )
Jeg ville latt være når det er så lenge siden dere har møttes, og dere ikke er i samme krets. Om dere hadde omgåes jevnlig som venner i etterkant av ff forholdet så hadde det vært mere normalt tenker jeg.

Anonymkode: 409e7...475

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...