atletiskmann Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Lurer på om dere jenter har gode tips til stillinger litt utenfor de mest normale som fungerer veldig godt for dere og får dere til å komme skikkelig godt?Jeg liker utrolig godt å gli inn ovenfra mens du ligger på magen f.eks.. Noen andre som er bra?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #2 Skrevet 24. desember 2015 Kvinnen øverst, men ikke ridende. Hun ligger som om det er hun som tar mannen. En annen er ridende, stående på fotsålene (ikke knær). Analsex funker også fint i denne stillingen. God tilgang til klitoris. Anonymkode: c1d9e...9cd
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2015 #3 Skrevet 24. desember 2015 Jeg (jenta) på topp ridende gir meg god stimuli av klitoris og herlige orgasmer. Doggy er også deilig hvis jeg blir fingra samtidig. Er heller ikke sen å be til å sitte i reverse cowgirl mens jeg suger en annen Anonymkode: 5458c...01f 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2015 #4 Skrevet 25. desember 2015 Mannen står på knærne, stille, og jeg ligger på rygg og er den som "thruster"(støter mot han) ved å ha fotsålene i madrassen, knærne og rumpa opp fra madrassen og vekten på skuldrene/øvre rygg og ikke rumpa/ryggen min. da kommer jeg som et brak hver gang, og sjeldent jeg ser menn bli så opphisset som når det er jeg som thruster de også, pluss meget god tilgang til klitoris for både han og meg. Vanskelig å beskrive posisjonen, men litt som treningsøvelsen "hip thrust" Anonymkode: 343b5...91a 1
Fysikeren Skrevet 25. desember 2015 #5 Skrevet 25. desember 2015 Stillinger jeg har funnet ut at faller i smak hos jenta er blant annet: - Jeg på knærne og hun på rygg med et bein på skuldra mi og et ned, eventuelt et mellom knærne mine og det andre holder jeg fast under armen. - Jeg står på beina ved kanten på senga, hun på rygg med lårene sammen og leggene på skuldrene mine. Må kanskje bygge opp under ryggen/rumpa hennes med en pute eller to for å få riktig høyde. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå