Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Hvor mange menn her inne shaver håret inni rumpa? Fordi jeg har en veldig plagsom følelse av at det er for mye hår der, som om det er noe der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvor mange menn her inne 1) shaver håret inni rumpa? Fordi jeg har en veldig plagsom følelse av at det er for mye hår der, som om det

2) er noe der.

1) Har jeg aldri sett!

2) Det som er der er hår og det er 100% naturlig :)

Anonymkode: 47c0b...8ef

Skrevet

INNI rumpa som i opp i endetarmen?

Hvis du mener rumpesprekken og rundt rumpehullet så er det helt vanlig for både menn og kvinner å ha hår der og litt ut på skinkene.

Anonymkode: 7b68a...b68

• Liker 1
Skrevet

Mener ved rumpa ja.

Er det vanlig for menn å shave seg der da? Kjennes ut som hårene er så lange at de stikker inn i rumpa. Er 19 år.

Anonymkode: d6fe0...88b

Skrevet

1) Har jeg aldri sett!

2) Det som er der er hår og det er 100% naturlig :)

vanlig for menn å shave seg der? Som sagt kjennes ut som hårene stikker inn i rumpehølrt og det er plagsomt.

Skrevet

vanlig for menn å shave seg der? Som sagt kjennes ut som hårene stikker inn i rumpehølrt og det er plagsomt.

Hei

Det er i hvertfall svært plagsomt med skjeggstubber nedentil, som det blir når man barberer seg der nede

• Liker 1
Skrevet

Du kan klippe dem, det er mer praktisk enn å barbere, synes jeg.

Anonymkode: 5db58...014

Skrevet

Hvis du er seksuelt aktiv og f.eks liker å bli slikket ved scrotum eller anal så er det vanlig å barbere seg ja,
og også hvis det er plagsomt, men som nevnt over av noen andre så er det utrolig plagsomt med stikkende skjeggstubber der nede, som det blir etter bare et par dager (og da er det fremdeles for kort til å barberes på nytt), og siden det er mellom skinkene og i fuktighet så forværrer det irritasjonen enda mere. Så det mest komfortable er å klippe ned lengden på hårene, men jeg skal være ærlig å si jeg barberer vekk rumpe hårene mine selv - når jeg er seksuelt aktiv. Men når jeg ikke er det så lar jeg det gro og klør meg heller litt ekstra i rumpa når det kiler, for kiling er strengt talt bedre enn den stikkinga barbering kan føre til. Prøv deg frem å se hva som passer best for deg! Det er ihvertfall vanlig å ha (mye) hår der, og vanlig å ta det bort.

Anonymkode: 7b68a...b68

Skrevet

Har en følelse av at noe sitter rett innenfor endetarmsåpningen. Jeg har mistenkt at det kan være en hemoride. Jeg blør ikke, klør ikke og det er ikke smertefullt liksom, bare skikkelig plagsomt! kjennes noen ganger ut som det er en mark som rører på seg, men jeg har tatt mark kur for spolorm og det kom jo aldri marker ut, og jeg har ikke klødd.. hva kan det være? hvis det er en hemoride, vil plagene forsvinne hvis jeg er mye i fysisk aktivitet?

Skrevet

Gå til legen da mann og forklar problemet så får du hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...