Gå til innhold

Datingsider for voksne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen gode datingsider for de godt voksne? Jeg har forsøkt sukker og match og syntes det var utrolig useriøst og skuffende der. Kommer ikke til å gå inn der igjen. Har prøvd noen "lettere" sider også, men der vil alle menn bare ha sex og mange er gifte. Har også prøvd sider for litt de over en viss alder, men der virket det som at de nærmest var gått i koma. Jeg er kvinne og var gift i mange år, nå ønsker jeg et seriøst forhold med en mann som kan utvikle seg over tid. Er det noen som har noen gode erfaringer med noen sider?

Anonymkode: fb3a8...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at alle datingsidene er temmelig like, mange av de samme mannfolka er på alle stedene, og mange er gift, useriøse eller snodige. Jeg har gitt opp nettdating. Gidder ikke betale masse penger for noe som ikke fører noen steds hen. Jeg er også en godt voksen dame, forresten. 

Anonymkode: 36a08...675

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, kanskje like greit å droppe det da. Jeg synes også det er mye rart rundt på nettet, godt å høre at noen har samme erfaring også. Men ikke så lett å møte noen i hverdagen heller da. Kan jeg spørre om du har vært lenge alene? Jeg ble skilt for 1 1/2 år siden, så er ikke så lenge. 

Anonymkode: fb3a8...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, kanskje like greit å droppe det da. Jeg synes også det er mye rart rundt på nettet, godt å høre at noen har samme erfaring også. Men ikke så lett å møte noen i hverdagen heller da. Kan jeg spørre om du har vært lenge alene? Jeg ble skilt for 1 1/2 år siden, så er ikke så lenge. 

Anonymkode: fb3a8...fb5

Selv om jeg ikke har spesielt gode erfaringer med nettdating, kan det jo hende du har det :) Skal ikke skremme deg fra det, altså! Jeg synes for øvrig at Match er den beste siden, men den likte ikke du. Faktisk så har jeg hatt mest hell på Tinder, av alle ting. Det er ikke lett å møte noen i hverdagen, nei. Jeg har vært alene omtrent like lenge som deg.

Anonymkode: 36a08...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med datinggruppene på facebook? Oppfatter de som mye mer seriøse, og det hr trolig med at der må jo mennene bruke sin egen identitet og ikke kan gjemme seg bak en skjerm å øse ut sine seksuelle fantasier akuratt.

Anonymkode: 42eb2...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:) Hvordan er Tinder? Har ikke vært på det i det hele tatt. Trodde det var for de unge? Men Match synes jeg var ille, med alle de i utlandet og masse svindlere. Kjenner ikke til datinggruppene på facebook. Hvordan fungerer de? Jeg er på facebook, men er veldig lite aktiv der.

Anonymkode: fb3a8...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar:) Hvordan er Tinder? Har ikke vært på det i det hele tatt. Trodde det var for de unge? Men Match synes jeg var ille, med alle de i utlandet og masse svindlere. Kjenner ikke til datinggruppene på facebook. Hvordan fungerer de? Jeg er på facebook, men er veldig lite aktiv der.

Anonymkode: fb3a8...fb5

Du stiller inn alderspreferanser på Tinder, og det er mange voksne der også. Bare å laste ned app`en og sveipe i vei :) Datinggruppene på facebook har jeg ikke peiling på. 

Anonymkode: 36a08...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...