Gå til innhold

Tinder Martine på tv2 nett


smartbimbo

Anbefalte innlegg

Noen andre som ser på? Blir skikkelig pinlig berørt av episodene som hittil er lagt ut (2 episoder), men gud så morsomt det er!

I den nyeste episoden som ble lagt ut i dag, skulle hun være nymfoman, og han ene av mannfolka som ble lurt var jo skikkelig med på det.. Synes nesten synd på han, da man klart kunne se hvor skuffet han ble da han ble invitert til å gå inn på handicapen hvor Martine allerede var, og der sto også tv2s reportere klare til å overraske han. 

 

Gleder meg til flere episoder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh herregud :sjokkert: Så den andre episoden nå!!! Fy fader, så flaut for han som gitt etter henne på do!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Episode 3 ute. :laugh:

Må si jeg likte den litt bedre enn de to foregående. Denne gangen var det ikke så hemningsløst overdrevet at det ble for kleint til å se på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den siste episoden ble for slapp. De dro den ikke så langt, og gutta tok det sporty at det ble en "trekantdate" synes jeg. De to forrige var jo direkte pinlige (men jeg synes pinlig er gøy da).

Anonymkode: d126e...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for mennene...........

Anonymkode: cb030...99f

Nei, det er jeg klar over. Men hun spiller skuespill, så da synes jeg det blir for dumt å kalle henne "klein dame" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, det er jeg klar over. Men hun spiller skuespill, så da synes jeg det blir for dumt å kalle henne "klein dame" ...

Det hun gjør gjør henne til en bitch, kjerring. Hva enn som passer, hun burde blitt anmeldt

 

Tinder matias, hvor er du?

Anonymkode: cb030...99f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Digger serien. Likte den siste episoden her veldig godt. Generelt syens jeg mannfoka finner seg i alt for mye. Jeg ville ikke akseptert en slik trekantdate. Og i episode en tror jeg at jeg ville ødelagt hele oplegget hennes. "Så du på rumpa hennes"?

"Ja"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så på episode 1, å syntes det var så kleint, å fikk så vondt av disse gutta :( men vis episode 2 og 3 er bedre, så kan jeg vurdere å se di 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte på at han ene mannen som så at hun fikk en pille i drikken ikke sa i fra med en gang. Virka som han ikke turte å si fra så lenge han andre satt der. Om det hadde vært ekte og han mannen ikke gikk tror jeg hun hadde blitt dopa ned! 

Anonymkode: 59456...53c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Hadde det vært mulig å la en eller annen "hunk" av ett mannfolk lure intetanende unge jenter inn på et handikapp-toalett i den tro at de skulle få seg litt sex med en person som er vesentlig mer attraktiv enn dem selv? (kun basert på hvordan de ser ut vel, å merke).

Tror ikke det, nei. Men å la en ung og attraktiv kvinne spille på sex ovenfor menn, er selvfølgelig helt greit.....

Anonymkode: 9ac1b...f25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger serien. Likte den siste episoden her veldig godt. Generelt syens jeg mannfoka finner seg i alt for mye. Jeg ville ikke akseptert en slik trekantdate. Og i episode en tror jeg at jeg ville ødelagt hele oplegget hennes. "Så du på rumpa hennes"?

"Ja"

Ville jeg og svart. Serien er ærlig talt ganske kjip (umorsom Westerdahls-fjolle plager litt for høflige folk lzm), men dersom hun faktisk hadde møtt en gærning, eller i det minste en som faktisk spilte med, kunne det blitt interessant. Hvor langt hadde fyren kunnet dra det før hun møtte seg selv i døra? 

Jeg tror ærlig talt jeg hadde blitt redigert ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...