Gå til innhold

Spørsmål om squirting

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Da jeg onanerte med klitorisvibratoren min her om dagen og jeg nærmet meg orgasme kjentes det ut som jeg måtte tisse. Etter det jeg kan forstå er dette et tegn må at man er på vei til å squirte. Jeg fikk litt noia, men satt meg over toalette for tenkte what the hell la meg se hva som skjer. Det var absolutt tiss og ikke "tjukk sekret som ikke lukter" som kom ut da jeg fikk orgasme, kan man bare squirte ved g-punkt orgasme eller kan man også gjøre det ved å stumulere klitoris? Hvis det har noe å si er jeg 6 uker gravid.  

Anonymkode: b8db8...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg squirter uansett type orgasme, ikke bare ved stimulering av g-punkt. Graviditeten kan gjøre deg mer sensitiv og at det er lettere å oppnå orgasme, nyt i vei!

Anonymkode: 2c2d1...b56

Skrevet

Jeg har en gang sprutet når jeg bare hadde klitorisorgasme, så vet at det er mulig. Ellers har jeg bare sprutet noen ganger når jeg har hatt g-punktsorgasme. Er jo vanligvis da den kan komme. Det som er viktig for meg er at jeg må ha tisset rett før sånn at jeg er tom. Det som kommer ut da er ikke tiss, ser ut som vann og  lukter ikke noe. Kan godt ha noe å si at du er gravid også, men jeg var ikke det.

Anonymkode: 58283...726

Skrevet

Takk for svar. 

Ønsker gjerne å lære meg å squirte ordentlig om det er mulig. 

Har dere alltid kunnet det, eller var det noe som kom plutselig? 

Anonymkode: b8db8...a06

Skrevet

Jeg squirter når g-punktet får relativt kraftig stimulering. Må være veldig kåt for at det skal gå.

Lærte meg å squirte ca 2 år etter jeg ble seksuelt aktiv

Anonymkode: d6179...9c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...