AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har lest litt om anoreksi. Det står blant annet at man kan få visse symptomer etter langvarig anoreksi:Du føler deg sliten og svak, og musklene verker.Du kan oppleve svimmelhetsanfall, bli kortpusten, få sterk hjertebank.Fine, dunete hår (lanugo-hår) dukker opp på kroppen din og i ansiktet.Du fryser lett, sirkulasjonen er dårlig, du er som regel kald på hender og føtter.Du begynner å miste hår.Du får forstoppelse.Du føler deg oppfylt i magen og opplever noen ganger smerter i magen etter å ha spist bare små mengder mat.Du blir inntørret (dehydrert), noe som gjør at du føler deg uvel og utslitt. Huden blir gjerne tørr og mer gulaktig. Men hva menes med langvarig anoreksi? Hvor lenge har man hatt anoreksi da? Anonymkode: 84e3e...9f1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg vil si 7-20 måneder regnes som langvarig. Jeg begynte å miste hår etter ca 1,5 år. Anonymkode: 7c3d0...217 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Beklager, men jeg kan ikke la være:Det heter uttørket ikke inntørret Anonymkode: 02288...156
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Beklager, men jeg kan ikke la være:Det heter uttørket ikke inntørretAnonymkode: 02288...156Hahahha! Ikke jeg som har skrevet. Er kopiert rett fra nettet Anonymkode: 84e3e...9f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå