AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Siste ukene har jeg hatt plager i underlivet. Jeg tok først en kur med pevaryl som ikke fungerte og fikk derfor diflucan i tillegg til Daktakort krem. Ble veldig mye bedre, men plagene kom tilbake noen uker etter, enda kraftigere. Jeg hoppet over menstruasjonen for 3 uker siden og det gikk helt problemfritt til 2 uker etter. Da begynte jeg å blø veldig mye, svie og kløe. Jeg så på utfloden at det kunne se ut som enda en soppinfeksjon, men nå svir det konstant i skjedeåpningen, jeg føler meg opphovnet nedentil og det gjør vondt bare jeg tar i skjedeåpningen. Har fått time til legen om 2 uker. Vil vente til blødningene har gitt seg før jeg drar dit. Har noen vært borte i lignende? Jeg fikk herpes for 3 år siden i underlivet og første utbruddet kan minne litt om det jeg har nå. Går på medisiner for å få mindre smerter og utbrudd, så jeg tror ikke det er herpes som er problemet nå. Har lest litt rundt og kommet frem til vestibulitt.. Håper noen kan gi noen råd til hva det kan være eller hvordan jeg kan lindre smertene. Jeg blir helt gal av dette. Anonymkode: b2f69...4bb
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Siste ukene har jeg hatt plager i underlivet. Jeg tok først en kur med pevaryl som ikke fungerte og fikk derfor diflucan i tillegg til Daktakort krem. Ble veldig mye bedre, men plagene kom tilbake noen uker etter, enda kraftigere. Jeg hoppet over menstruasjonen for 3 uker siden og det gikk helt problemfritt til 2 uker etter. Da begynte jeg å blø veldig mye, svie og kløe. Jeg så på utfloden at det kunne se ut som enda en soppinfeksjon, men nå svir det konstant i skjedeåpningen, jeg føler meg opphovnet nedentil og det gjør vondt bare jeg tar i skjedeåpningen. Har fått time til legen om 2 uker. Vil vente til blødningene har gitt seg før jeg drar dit. Har noen vært borte i lignende? Jeg fikk herpes for 3 år siden i underlivet og første utbruddet kan minne litt om det jeg har nå. Går på medisiner for å få mindre smerter og utbrudd, så jeg tror ikke det er herpes som er problemet nå. Har lest litt rundt og kommet frem til vestibulitt.. Håper noen kan gi noen råd til hva det kan være eller hvordan jeg kan lindre smertene. Jeg blir helt gal av dette. Anonymkode: b2f69...4bbKan du få fremskyndet legetimen? Eller har du evt anledning til å påkoste time hos privat gynekolog dersom du kan få time tidligere der? Anonymkode: e9867...19c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå