Gå til innhold

Bieber forlot konserten

Hege899

Anbefalte innlegg

En veldig pen gutt, men under Norgesbesøket så han sliten, grå og gusten ut. Noe er feil et eller annet sted. 

Hva tenker du på da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hollywoodstjerner fikser på utseendet er relativt normalt, men at JB har fikset på noe er svært usannsynlig, da man ser han er ganske lik nå som da. Han ble kjent som fjortis. Gutten er i utvikling til å bli mann, tror nesten du troller med alle de fjerne påstandene dine, braah. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

At hollywoodstjerner fikser på utseendet er relativt normalt, men at JB har fikset på noe er svært usannsynlig, da man ser han er ganske lik nå som da. Han ble kjent som fjortis. Gutten er i utvikling til å bli mann, tror nesten du troller med alle de fjerne påstandene dine, braah. 

Ganske sikker på at han troller etter å ha diskutert litt frem og tilbake med han. Vedder på at han er en av disse JB haterne som bare må ha noe å pirke på hele tiden. Men det morsomme er jo at de bare endre opp med å fremstille seg selv som dumme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt merke på noen trastiske endringer i utseende hans i løpet av årene. Jeg synes han har de samme trekkene. Det med stemmen er nok bare rykter, for den har blitt vesentlig mørkere selv om han ikke har noe spesielt mørk røst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med Kjartan Kristiansen ser jeg på Bieber som et offer for en kynisk musikkindustri. Og for media, selvfølgelig. De har brukt åtte år på å skape et selvopptatt, egoistisk og sannsynligvis livredd lite monster de tjener milliarder på. Faktisk mener jeg  det er et sunnhetstegn at han ville tørke opp vannet selv, men anfallet han fikk etterpå, er temmelig absurd sett med normale menneskers øyne.

Musikkindustrien er brutal. 27-klubben burde være kjent for de fleste, og Elvis, Jackson og Houston er andre skrekkhistorier. Bieber er på full fart mot det samme stupet, og jeg tviler på at noen vil prøve å avverge det.

Det er vanskelig å synes synd på han som tjener så mye penger. Han kan ble om all verdens hjelp av psykologer hvis det han gjør går på helsa løs. Han har nok penger så han trenger ikke presse seg til det ytterste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at Bieber ikke ville ha fansen så nærme scenen, men at det var managmentet som bestemte at de skulle stå så nærme. Idiotisk.
Uansett skjønner jeg at han ble irritert. Han ser tydelig utslitt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vanskelig å synes synd på han som tjener så mye penger. Han kan ble om all verdens hjelp av psykologer hvis det han gjør går på helsa løs. Han har nok penger så han trenger ikke presse seg til det ytterste.

Det er nok ikke han som presser seg, men de folka som kun er ute etter å tjene penger av han og som har dollar sign i øynene når de ser han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en brøkdel av pengene til Bieber, men jeg ville aldri byttet mitt liv mot hans. Andre har bestemt over livet hans de siste åtte årene, og jo, i en slik millardbransje blir han presset til det ytterste så lenge det er gode penger å tjene på ham. Musikkindustrien har en lei tendens til å spise sine egne barn, og de vil nok heller fore ham med penger, dop og kvinner enn å la ham få fri for å få styring på livet sitt.

Det kjennes litt merkelig å skrive i denne tråden og til og med forsvare Bieber siden jeg aldri har vært opptatt av ham som artist og synes han ofte oppfører seg som en bortskjemt drittunge. Samtidig ser jeg ham både som et offer og et kommersielt produkt, og jeg har ingen problemer med å synes synd på ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en brøkdel av pengene til Bieber, men jeg ville aldri byttet mitt liv mot hans. Andre har bestemt over livet hans de siste åtte årene, og jo, i en slik millardbransje blir han presset til det ytterste så lenge det er gode penger å tjene på ham. Musikkindustrien har en lei tendens til å spise sine egne barn, og de vil nok heller fore ham med penger, dop og kvinner enn å la ham få fri for å få styring på livet sitt.

Det kjennes litt merkelig å skrive i denne tråden og til og med forsvare Bieber siden jeg aldri har vært opptatt av ham som artist og synes han ofte oppfører seg som en bortskjemt drittunge. Samtidig ser jeg ham både som et offer og et kommersielt produkt, og jeg har ingen problemer med å synes synd på ham.

Du er en nisse. Sjekk hva Bieber har gjort for andre folk, og hvor mye glede han sprer til f.eks syke personer etc. Fyren er sikkert litt dum iblant, men ellers er han en herlig person.

https://youtube.com/watch?v=8RgirxCpMCU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan kan jeg egentlig bli en kjendis? Alltid hatt en drøm om det. F eks som Justin Bieber. Kanskje legge ut video på YouTube og satse på at noen plukker meg opp, eller er den sannsynligheten liten?

Evt andre muligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meld deg på Idol eller en eller annen talentkonkurranse. Send videoer til talentspeidere, musikkprodusenter osv.

Idol? Har egentlig ikke særlig fin sangstemme.

Hva mener du med at jeg skal sende videoer til talentspeidere etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...