Gå til innhold

Bieber forlot konserten


Hege899

Anbefalte innlegg

For meg er det helt åpenbart at Bieber ikke gadd å holde denne konserten, så han provoserte fram en grunn til å gå av scenen:

 

Først ber han om at stengselet nærmest scenen blir fjernet, så fansen kan stå helt inntil scenekanten. Deretter slipper han vannflaska si ned til jentene: http://dbtv.no/4588067371001?_ga=1.182978799.830471485.1441790110#Slik_havnet_vannet_paa_scenegulvet 

Selvsagt blir det søl, som artisten selv må tørke opp?? Jeg tror nok Bieber egentlig har folk som tar seg av sånt. Så fort de skrikende fjortisene forsøker å ta på ham, klikker han i vinkel, og går altså av scenen. 

 

Han er en oppblåst, bortskjemt drittunge, så høy på seg selv at det er vondt å være vitne til. Jeg håper det en dag går opp for ham at han ikke ville vært en dritt uten de skrikende fjortisene som lever og ånder for han og musikken hans. Også håper jeg dette fører til at han mister en haug av fans. Stakkars jentene som ble syndebukker for dette! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være helt ærlig, så tror jeg Justin Bieber fikk et realt slag i magen etter det som skjedde med Selena Gomez. Jeg tror han ikke er helt over henne, og har utagert som følger av det. Han er jo bare 22 år gammel og har en berømmelse veldig få mennesker kan sette seg inn i. Han er generelt en snill gutt, tror jeg, som tar mange dumme valg.

Før han ble sammen med Selena, og under den perioden, så var det jo ikke noe særlig galt han gjorde. Det var etter det ble slutt at han begynte med alt det dumme han gjorde.

Vil legge til en artikkel om menn og brudd: http://www.kk.no/livsstil/derfor-får-kvinner-sterkere-kjærlighetssorg-enn-menn-34627

Kvinner kommer seg altså fortere over et brudd enn en mann gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var barnslig av han å avbryte konserten men hvorfor ville ingen høre på han? Det var jo tydelig at han ikke likte situasjonen? Uten tvil. Hvorfor hadde ikke Senkveld satt opp et glass vann til han når de visste at han skulle synge flere sanger? Det var pinlig at han ble nødt til å drikke av glasset til senkveldgutta. Hvorfor var det ingen som hjalp han med å tørke opp på scenen? Det er jo ikke artistens jobb? Å måtte føle seg nødt til å tørke opp med sin egen skjorte mens jenter klår på en selv om en gir uttrykk for at det ikke er greit er jo en nedverdigende situasjon for en verdensstjerne. Jeg prøver bare å se det fra to sider. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var barnslig av han å avbryte konserten men hvorfor ville ingen høre på han? Det var jo tydelig at han ikke likte situasjonen? Uten tvil.

Ja, det var barnslig og helt uakseptabelt av han å avbryte konserten.

Nei, det var ikke tydelig at han ikke likte situasjonen. De trodde det var en spøk at han liksom ble sint. Et idol kan ikke bli sint fordi noen ved scenekanten prøver å komme ani han og ta på han. Det har akltid vært vanølig at tenåringsjenter vil ta på sitt idol. De løp ikke opp på scenen til han eller now sånt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sliten, overtrøtt, blir mast på, under stort press osv. Han burde uten tvil ta en pause og få hentet seg inn igjen. De folka hans vil kun tjene penger av han og det er sikkert mye mas fra de tenker jeg. 

Men jeg skjønner han er lei og sliten, men han burde ha fullført hele konserten. Som sagt, han bør ta seg pause. Det tror jeg han trenger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som han ikke hadde planer med å gjennomføre konserten uansett. Han visste at han ville bli tatt på når han gikk nære og absolutt skulle tørke vann. Så for meg ser det ut som om dette var planlagt... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som han ikke hadde planer med å gjennomføre konserten uansett. Han visste at han ville bli tatt på når han gikk nære og absolutt skulle tørke vann. Så for meg ser det ut som om dette var planlagt... 

Hvis det er tilfellet så er han en drittsekk. Slikt gjør man bare ikke. 

Endret av himmeloghav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Du kan ikke forvente å ikke bli tatt på når du er så stor som Justin.. Han hadde ikke trengt å tørke opp vannet på scenen selv engang. Det kunne han lett fått en av scenearbeiderne til å gjøre, men siden han ville gjøre det selv og i tillegg ønsket å ha fansen så nærme scenen som mulig så kan han bare takke seg selv.

Så jo, det er Justins feil hele greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et lite spm bare. Har en diskusjon med søstra mi om at Justin er fake, altså leppene osv er ikke ekte. Hva sier dere? Tror dere han har hatt noen plastiske operasjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spm bare. Har en diskusjon med søstra mi om at Justin er fake, altså leppene osv er ikke ekte. Hva sier dere? Tror dere han har hatt noen plastiske operasjoner?

Tror ikke han har gjort noe med leppene, de var ganske fyldige da han først ble kjent også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han har gjort noe med leppene, de var ganske fyldige da han først ble kjent også.

Hva med resten av ansiktet da?

Du tror alt er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I likhet med Kjartan Kristiansen ser jeg på Bieber som et offer for en kynisk musikkindustri. Og for media, selvfølgelig. De har brukt åtte år på å skape et selvopptatt, egoistisk og sannsynligvis livredd lite monster de tjener milliarder på. Faktisk mener jeg  det er et sunnhetstegn at han ville tørke opp vannet selv, men anfallet han fikk etterpå, er temmelig absurd sett med normale menneskers øyne.

Musikkindustrien er brutal. 27-klubben burde være kjent for de fleste, og Elvis, Jackson og Houston er andre skrekkhistorier. Bieber er på full fart mot det samme stupet, og jeg tviler på at noen vil prøve å avverge det.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I likhet med Kjartan Kristiansen ser jeg på Bieber som et offer for en kynisk musikkindustri. Og for media, selvfølgelig. De har brukt åtte år på å skape et selvopptatt, egoistisk og sannsynligvis livredd lite monster de tjener milliarder på. Faktisk mener jeg  det er et sunnhetstegn at han ville tørke opp vannet selv, men anfallet han fikk etterpå, er temmelig absurd sett med normale menneskers øyne.

Musikkindustrien er brutal. 27-klubben burde være kjent for de fleste, og Elvis, Jackson og Houston er andre skrekkhistorier. Bieber er på full fart mot det samme stupet, og jeg tviler på at noen vil prøve å avverge det.

Huff ja, det er bare trist :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig pen gutt, men under Norgesbesøket så han sliten, grå og gusten ut. Noe er feil et eller annet sted. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt åpenbart at Bieber ikke gadd å holde denne konserten, så han provoserte fram en grunn til å gå av scenen:

 

Først ber han om at stengselet nærmest scenen blir fjernet, så fansen kan stå helt inntil scenekanten. Deretter slipper han vannflaska si ned til jentene: http://dbtv.no/4588067371001?_ga=1.182978799.830471485.1441790110#Slik_havnet_vannet_paa_scenegulvet 

Selvsagt blir det søl, som artisten selv må tørke opp?? Jeg tror nok Bieber egentlig har folk som tar seg av sånt. Så fort de skrikende fjortisene forsøker å ta på ham, klikker han i vinkel, og går altså av scenen. 

 

Han er en oppblåst, bortskjemt drittunge, så høy på seg selv at det er vondt å være vitne til. Jeg håper det en dag går opp for ham at han ikke ville vært en dritt uten de skrikende fjortisene som lever og ånder for han og musikken hans. Også håper jeg dette fører til at han mister en haug av fans. Stakkars jentene som ble syndebukker for dette! 

Ja, nettopp! Akkurat dette var det som slo meg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...