Gjest Dwight Skrevet 30. oktober 2015 #21 Del Skrevet 30. oktober 2015 Har dere set videoen VG la ut nå nettopp? Skjønner godt at han syns denne konstante "halingen" i han kan være slitsom og han sa tross alt i fra et par ganger.Skulle bare ønske han heller fokuserte på å få imaget opp igjen, denne situasjonen og måten han taklet det på hjalp ikke akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tss Skrevet 30. oktober 2015 #22 Del Skrevet 30. oktober 2015 ja, + hotell. Dei bur jo liksom rundt 14 timer fra konserten, så det blei litt dyrt.Da forstår jeg 😁 Synd det ble slik da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elchaparral Skrevet 30. oktober 2015 #23 Del Skrevet 30. oktober 2015 Stakkars fansen 😥. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Braah Skrevet 30. oktober 2015 #24 Del Skrevet 30. oktober 2015 Ingen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 30. oktober 2015 #25 Del Skrevet 30. oktober 2015 Synd for fansen hans! Hvilke juridiske rettigheter har publikummerne, har de krav på å få billettpengene sine refundert? dette var en gratiskonsert i den forstand at alle billettene måtte vinnes, og ingen har derfor betalt for selve billetten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 30. oktober 2015 #26 Del Skrevet 30. oktober 2015 Det er uproft så det holder.Men: han har blitt dyrket som en Gud i flere år. Jentene skriker og hyler og vil ta på han. Overalt hvor han går er det folk som elsker han og vil kysse hans sko. Han har blitt opphøyd i så lang tid, til en grad vi ikke vi ikke egentlig kan forstå, og det gjør noe med folk. Han er er produkt av hva han opplevd tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. oktober 2015 #27 Del Skrevet 30. oktober 2015 Jeg tenker vel mer på disse jentene som nå blir utsatt for den verste hetsingen jeg har sett på evigheter! Fans er virkelig noen av de mest gale menneskene i verden i mine øyne, og de er nesten på grensen til psykopate når de skal forherlige Justin Bieber som om han er en gud. Den nye religionen - Beliebers. "De som ikke tar JB i forsvar, er vantro!" For øvrig håper jeg at JB tar ansvar her, og ber fansen om å roe ned hetsingen! Eventuelt kompenserer senere ved at de som vant billetten kan få bli med på en konsert neste gang han eventuelt skal til Oslo... Hvor blir de hetset hen? Bare nysgjerrig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 30. oktober 2015 #28 Del Skrevet 30. oktober 2015 Tror hele greia var et planlagt PR-stunt, jeg.Det lille vannet helt utpå pynten på scenen hadde antakelig ikke skapt noen konsekvenser for showet. En av scenearbeiderene kunne fint tørket det opp. Ikke virket han ordentlig sur heller. Han VET GODT at fansen er gal etter ham, og vanligvis ville han vel ikke fått lov til å oppholde seg så langt utpå scenen? Flyet var etter det jeg hadde hørt pakket og klar for avgang også, enda han egentlig skulle vært i Norge til dagen etter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 30. oktober 2015 #29 Del Skrevet 30. oktober 2015 Både beveren og fansen hans er en gjeng galne apekatter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. oktober 2015 #30 Del Skrevet 30. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter #31 Del Skrevet 30. oktober 2015 Ser han på senkveld nå. Flink å synge men helt tom/død i blikket.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 30. oktober 2015 #32 Del Skrevet 30. oktober 2015 Ser han på senkveld nå. Flink å synge men helt tom/død i blikket..det sa dama også. Enten fjern på noe eller bare helt sykt sliten - og/eller faktisk syk. Jeg syns det er litt dumt at programlederne faktisk ikke klarer å styre showet men lar seg totalt lede av gjesten. Men det er kanskje det som må til for å få han, og for at ikke skal gå. Minner om hva jeg skrev ovenfor at han fort kan være et produkt av hva han har opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. oktober 2015 #33 Del Skrevet 30. oktober 2015 De som står bak han og som presser mest mulig penger ut av berømmelsen hans, burde skamme seg. For et program han hadde i går, jeg synes faktisk ikke det er rart at han klikker. Håper det går bedre med han enn med andre som ble store stjerner i ung alder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 30. oktober 2015 #34 Del Skrevet 30. oktober 2015 Syns han kunn besøkt Else jeg. Det kunne blitt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 30. oktober 2015 #35 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Kveldens Senkveld var tilnærmet parodisk. Selv Thomas og Harald har mistet bakkekontakt. Endret 30. oktober 2015 av Sofiesnurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 30. oktober 2015 #36 Del Skrevet 30. oktober 2015 De som står bak han og som presser mest mulig penger ut av berømmelsen hans, burde skamme seg. For et program han hadde i går, jeg synes faktisk ikke det er rart at han klikker. Håper det går bedre med han enn med andre som ble store stjerner i ung alder. Her er jeg helt enig, hele programmet virket å være et haltende skuespill. Stakkars menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. oktober 2015 #37 Del Skrevet 30. oktober 2015 Her er jeg helt enig, hele programmet virket å være et haltende skuespill. Stakkars menneske. Tenkte på hele programmet han hadde i går, ikke selve Senkveld-programmet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 30. oktober 2015 #38 Del Skrevet 30. oktober 2015 Tenkte på hele programmet han hadde i går, ikke selve Senkveld-programmet.Åh, my bad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Sommerfugl Skrevet 31. oktober 2015 #39 Del Skrevet 31. oktober 2015 Hvor blir de hetset hen? Bare nysgjerrig Facebook, instagram og Twitter. Spesielt hu ene jenta blir utsatt for grov nettets! Ganske ille å se alt det stygge folk sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sprettballen Skrevet 31. oktober 2015 #40 Del Skrevet 31. oktober 2015 Tror hele greia var et planlagt PR-stunt, jeg. Om det var et planlagt stunt, eller ikke, vet jeg ikke, men jeg er enig med deg.På meg virker det som om han ikke orket gjennomføre det planlagte programmet, men i stedet for å ta ansvaret selv ("Jeg er syk/sliten, og må dessverre avlyse") bruker han noen fans som syndebukker.Vannet på scenekanten kunne vært farlig dersom det ble danset der, men det hadde ikke vært noe problem for ham å gå bak scenen, ventet til vannsølet var tørket opp, for så å returnere for å gjennomføre resten av showet. Dette er hva en profesjonell ville gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg