Gå til innhold

Bieber forlot konserten


Hege899

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om at JB forlot konserten etter 1 sang? Det var jo utrooolig mye styr på forhånd. Synd for tv2 og fansa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gjorde han det? Fremførte han kun 1 sang og ikke noe mer?  Da hadde jeg villet hatt pengene tilbake tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Han oppfører seg som en bortskjemt fjott full av trass, med null respekt for fansen sin. Sjønner ikke at de finner seg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er trist at de jentene foran scenen som ikke hørte på han da han ba dem slutte å dra i skjorten han tørket scenen med, blir hetset på nett. Det er ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bieber er en hissig knehøne helt uten respekt for andre enn seg selv. Han fortjener ingen fans så dårlig som han oppfører seg. Han bør få hjelp med temperamentet sitt, han tåler faen meg ingenting jo! Og stakkars jenter som blir hetset på nett. Internett er faen meg skummelt til tider. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lalalala59

Det er allerede en stor tråd om det på Aktuelle saker.

 

Ser nå den er skjult for moderering siden jentene blir identifisert der.

Endret av Mahnaz
Tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde selv bedt om at arrangøren skulle fjerne gjerdene foran scenen, sånn at fansen stod helt opptil scenekanten. Og vi snakker om en gjeng fjortiser som elsker fyren, såklart de vil prøve å ta på han om de får muligheten. Det er noe Bieber neppe er uvitende om akkurat. Han kunne vel bare bedt en av scenevaktene om å tørke opp vannsølet. Når han da velger å gjøre det selv, så tja... hva hadde han forventet egentlig? Dette er ikke hans første møte med fansen. 

Synes fyren oppfører seg høyst irrasjonelt. Tenker vel kanskje at han ikke virker helt frisk (sånn psykisk). Kan hende presset er blitt for stort, han takler det i hvert fall svært dårlig for tiden.
 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjorde han det? Fremførte han kun 1 sang og ikke noe mer?  Da hadde jeg villet hatt pengene tilbake tror jeg. 

Tror det var en "Gratis" konsert jeg..Tv2 skulle ha sending av konserten i November og etter avtale med plateselskapet til JB og Tv2 så skulle JB fremføre 6 låter som Tv2 skulle sende på tv.

https://coop.no/extra/mat--trender/hvem-vil-vinne-billetter-til-intimkonsert-med-justin-bieber/

Og det har vært flere andre konkuranser for denne konserten :)
Så bortsett fra de som har vunnet og måtte tatt fly for å se konserten, så er den egentlig gratis ;)
De burde ikke klage, men er synd for tv2 siden Bieber har brutt avtalen.

Nei, er ikke fan av han, men har lest litt om det andre også, så ikke bare om fansa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justin Bieber er et dårlig forbilde for unge.  Han er blitt tatt I fyllekjøring, samt arrestert for ulovlig besettelse og bruk av narkotika.  Guttungen kan umulig være et eksemplar på sunn psykisk helse.

Høy på seg selv og divanykker som det jomer etter. Det må være forferdelig trist for familien hans at han oppfører seg så usmakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner han godt. Ha litt respekt for artisten. Samtidig er det synd på jentene/jenta som får hat fra hele verden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han burde ta seg en pause, for han er jo helt på tuppa nå. De jentene burde ha hørt på han, men dette var unge jenter som hadde gledet seg til å se idolet sitt. Hva forventer han egentlig? Stakkars folk. JB oppfører seg veldig uprofesjonell. 

 

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner fleire som var der, stakkars folk som brukte pengane sine på det der 😂

Var gratis da (konkurranse), hvis du mente det :) Om du mener fly/bensin osv., skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Var gratis da (konkurranse), hvis du mente det :) Om du mener fly/bensin osv., skjønner jeg.

ja, + hotell. Dei bur jo liksom rundt 14 timer fra konserten, så det blei litt dyrt.

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaffelattn

Hva tenker dere om at JB forlot konserten etter 1 sang? Det var jo utrooolig mye styr på forhånd. Synd for tv2 og fansa.

Synd for fansen hans! Hvilke juridiske rettigheter har publikummerne, har de krav på å få billettpengene sine refundert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker vel mer på disse jentene som nå blir utsatt for den verste hetsingen jeg har sett på evigheter! Fans er virkelig noen av de mest gale menneskene i verden i mine øyne, og de er nesten på grensen til psykopate når de skal forherlige Justin Bieber som om han er en gud. Den nye religionen - Beliebers. "De som ikke tar JB i forsvar, er vantro!" 

For øvrig håper jeg at JB tar ansvar her, og ber fansen om å roe ned hetsingen! Eventuelt kompenserer senere ved at de som vant billetten kan få bli med på en konsert neste gang han eventuelt skal til Oslo... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det handler om denne karen. Har han egentlig hatt noen plastikk-operasjoner? Har han f.eks alltid hatt de leppene/øyebryna etc? Lest også noe om at stemmen er endra men er usikker på det.

Hva vet dere/tror dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piraten

For en drittunge. Forstår meg ikke på de jentungene som er fan av en sånn galning. De er rett og slett blinde. De ser kun på utseendet hans. Ikke at det er noe sexy utseendet akkurat. Ser ut som en liten guttunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...