AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1 Skrevet 30. oktober 2015 Dette er et bilde jeg fant som illustrerer hvordan brystkassen min ser ut. http://bildr.no/view/VTNPSEwyJeg er ikke ute etter sterke meninger om hvor bra eller dårlig det ser ut, og gir egentlig blaffen i om du er anti-silikon eller ikke. Problemet mitt er at å bære denne brystkassen som kvinne bryter med samfunnets bilde på hvordan en kvinne burde se ut for å være tennende. Jeg er usikker, og som kvinne på 19 år synes jeg det er en litt kinkig situasjon jeg har havnet i. Legger ikke skjul på at jeg sikkert hadde blitt avtent av dette om jeg var mann, så det er jo ikke en biologisk fordel heller.Hva er best for meg å gjøre i den situasjonen jeg er i? Jeg er jomfru om det ikke var åpenbart, men jeg vil gjerne tørre å oppleve noe seksuelt før jeg blir åtteogtjue. Det kommer ikke til å skje med de "puppene" jeg har nå. Er ikke ute etter kjæreste, så der ryker liksom det alternativet om at "en som elsker deg for HELE deg vil ikke bry seg om dette". Så ja, burde jeg teste p-piller, begynne å spare til silikon (som jeg ikke engang synes er så pent), eller bruke tjueårene til å opparbeide meg selvtillitt nok for så å miste jomfrudommen når jeg bikker 30? Hva ville du gjort? Anonymkode: 4ba1f...6d9
Gjest incognita Skrevet 30. oktober 2015 #2 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg synes det er yndig og vakkert med slike bryster, men så er jeg heterofil jente da, så det hjelper kanskje ikke stort. Jeg vil dog tro at mange menn er enige med meg i det. Synes du først og fremst skal jobbe med å akseptere deg selv for den du er. Fremhev og fokuser på det du liker ved deg selv, og lær deg å akseptere det du ikke liker.
Gjest Gjest_Woodstock Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Jeg ville brukt de neste årene på å slutte å sammenlikne deg selv med andre kvinner og bli glad i din egen kropp. Du kommer til å forandre deg mye i årene som kommer, både tankegangen og hvordan du ser på deg selv. At du bikker 30 før du har se tviler jeg på, men jeg ville heller ikke stresset med å ha sex. Det kommer når du føler deg klar for det. Om du om noen år enda ikke er komfortabel med deg selv kan du vurdere silikon. Men jeg håper - og tror - at du vil bli mer glad i deg selv og puppene dine før den tid. Endret 30. oktober 2015 av Woodstock 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #4 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg synes det er yndig og vakkert med slike bryster, men så er jeg heterofil jente da, så det hjelper kanskje ikke stort. Jeg vil dog tro at mange menn er enige med meg i det. Synes du først og fremst skal jobbe med å akseptere deg selv for den du er. Fremhev og fokuser på det du liker ved deg selv, og lær deg å akseptere det du ikke liker. Jeg ville brukt de neste årene på å slutte å sammenlikne deg selv med andre kvinner og bli glad i din egen kropp. Du kommer til å forandre deg mye i årene som kommer, både tankegang og hvordan du ser på deg selv. At du bikker 30 før du har se tviler jeg på, men jeg ville heller ikke stresset med å ha sex. Det kommer når du føler deg klar for det. Om du om noen år enda ikke er komfortabel med deg selv kan du vurdere silikon. Men jeg håper - og tror - at du vil bli mer glad i deg selv og puppene dine før den tid. Takk for fine svar! Alt jeg vil er å elske meg selv med de brystene jeg har nå, bare sliter litt med å se hvordan jeg skal klare å faktisk bli fornøyd uten å være redd for å bli avvist på stedet. Jeg synes det faktisk er ganske praktisk med slike bryster, kan sove på magen og greier, men det hjelper lite når jeg ikke har vært komfortabel i bikini siden jeg var 12 år. Synes små pupper er fint, men sliter litt med å kalle mine for små engang, synes heller "mikropupper" passer bedre, heh. Hadde det bare vært litt FORM på de hadde jeg vært mer enn takknemlig! Er det noen som vet om p-piller kan justere på dette en smule? Anonymkode: 4ba1f...6d9
Gjest incognita Skrevet 30. oktober 2015 #5 Skrevet 30. oktober 2015 Joda, p-piller (og forsåvidt annen prevensjon også) kan gjøre at de vokser litt. Når det er sagt er du bare 19 år gammel da, brystene dine vil faktisk vokse i hele 4-6 år til. For mange er det først etter fylte 20 at de plutselig tar form.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #6 Skrevet 30. oktober 2015 Joda, p-piller (og forsåvidt annen prevensjon også) kan gjøre at de vokser litt. Når det er sagt er du bare 19 år gammel da, brystene dine vil faktisk vokse i hele 4-6 år til. For mange er det først etter fylte 20 at de plutselig tar form. Huff, har lest dette flere steder, men sliter litt med å tro på at det kommer til å skje i mitt tilfelle med tanke på at mine ikke har vokst noen ting siden jeg var 13 år. Litt merkelig, men nå som jeg har blitt 19 begynner jeg å stresse litt med å få seksuell erfaring. Men så kommer jo et annet problem, hvordan skal jeg få frem til legen at jeg har lyst til å teste ut p-piller med østrogen? Har allerede brent meg på fastlegen da jeg ytret at jeg syntes jeg hadde veldig små pupper, og ble nesten ledd opp i fjeset, eller i hvert fall ble problemet avblåst på flekken. Det var ikke særlig gøy. Har hørt at man ikke trenger å begrunne hvorfor man vil ha p-piller, men hva om hun foreslår et hormonfritt merke? Hvordan skal vi komme frem til riktig merke når hun ikke vet hovedgrunnen til at jeg vil forsøke? Anonymkode: 4ba1f...6d9
Gjest incognita Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 Du kan oppsøke helsesøster på skolen eller helsestasjon for ungdom og si at du ønsker å starte på p-piller. Hva som er grunnen til det er egentlig irrelevant. Noen bruker de i all hovedsak som prevensjon, noen for å minke menssmerter, noen for å få bukt med hudproblemer, og noen som deg - med ønske om at det skal sette fart på brystene. Dette kan du gjerne være ærlig om, da ingen av de nevnte "grunnene" ovenfor er ugyldige på noen måte.Synd at du hadde en slik opplevelse med fastlegen din, det er ikke slik det skal være. Du kan bytte fastlege 2 ganger i løpet av et kalenderår, det er kanskje noe å tenke på?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #8 Skrevet 30. oktober 2015 Men altså - du kan faktisk ha sex selv om du ikke har dobbel D Anonymkode: ff8d7...c35 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #9 Skrevet 30. oktober 2015 Mine pupper vokste en del da jeg var 20-21, men selv om dette ikke skulle skje med deg så vit at du ser fin ut og at du ikke trenger å skamme deg over noe. Personlig bruker jeg 70H og selv om jeg ikke kan vite hvordan det er å være i akkurat din situasjon, så vet jeg veldig godt hvordan det er å hate puppene sine og ønske seg noe annet, og å ikke tørre å være intim med noen på grunn av det. Jeg skal nå ta brystreduksjon og jeg gleder meg til å endelig bli kvitt psykiske og fysiske plager. Om du har muligheten og om du har lyst er det ikke noe i veien med å ta silikon. Du trenger ikke legge inn veldig mye og det kan se veldig naturlig ut. MEN, du må ikke føle at du må operere for å "fikse" situasjonen din. Du er bra nok som du er, og om du velger silikon bør det være på riktig grunnlag slik at det blir en positiv opplevelse. Om du har veldig dårlig selvbilde fra før av kommer ikke silikon til å fikse det. Anonymkode: 51195...be9
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #10 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har mindre enn deg, og jeg er 173 høy. Gift ble jeg og barn fikk jeg og greier. Jeg anbefaler deg å lære deg å elske de puppene du har! Anonymkode: ef3c9...3b3 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #11 Skrevet 30. oktober 2015 Huff, har lest dette flere steder, men sliter litt med å tro på at det kommer til å skje i mitt tilfelle med tanke på at mine ikke har vokst noen ting siden jeg var 13 år. Litt merkelig, men nå som jeg har blitt 19 begynner jeg å stresse litt med å få seksuell erfaring. Men så kommer jo et annet problem, hvordan skal jeg få frem til legen at jeg har lyst til å teste ut p-piller med østrogen? Har allerede brent meg på fastlegen da jeg ytret at jeg syntes jeg hadde veldig små pupper, og ble nesten ledd opp i fjeset, eller i hvert fall ble problemet avblåst på flekken. Det var ikke særlig gøy. Har hørt at man ikke trenger å begrunne hvorfor man vil ha p-piller, men hva om hun foreslår et hormonfritt merke? Hvordan skal vi komme frem til riktig merke når hun ikke vet hovedgrunnen til at jeg vil forsøke? Anonymkode: 4ba1f...6d9Jeg ville byttet fastlege, dersom det er slik at du kvier deg for å fortelle hvorfor du ønsker p-piller (grunnet dine tidligere erfaringer med legen) Anonymkode: f6ca6...68f 3
hog Skrevet 30. oktober 2015 #12 Skrevet 30. oktober 2015 Er problemet at du tror ingen andre kan like puppene dine, eller at du virkelig ikke liker dem selv? Personlig hadde ikke pupper som de i HI gitt meg noe annet enn glede, og jeg vet jeg ikke er den eneste. 6
Gjest Runforit Skrevet 30. oktober 2015 #13 Skrevet 30. oktober 2015 Dette er et bilde jeg fant som illustrerer hvordan brystkassen min ser ut. http://bildr.no/view/VTNPSEwyJeg er ikke ute etter sterke meninger om hvor bra eller dårlig det ser ut, og gir egentlig blaffen i om du er anti-silikon eller ikke. Problemet mitt er at å bære denne brystkassen som kvinne bryter med samfunnets bilde på hvordan en kvinne burde se ut for å være tennende. Jeg er usikker, og som kvinne på 19 år synes jeg det er en litt kinkig situasjon jeg har havnet i. Legger ikke skjul på at jeg sikkert hadde blitt avtent av dette om jeg var mann, så det er jo ikke en biologisk fordel heller.Hva er best for meg å gjøre i den situasjonen jeg er i? Jeg er jomfru om det ikke var åpenbart, men jeg vil gjerne tørre å oppleve noe seksuelt før jeg blir åtteogtjue. Det kommer ikke til å skje med de "puppene" jeg har nå. Er ikke ute etter kjæreste, så der ryker liksom det alternativet om at "en som elsker deg for HELE deg vil ikke bry seg om dette". Så ja, burde jeg teste p-piller, begynne å spare til silikon (som jeg ikke engang synes er så pent), eller bruke tjueårene til å opparbeide meg selvtillitt nok for så å miste jomfrudommen når jeg bikker 30? Hva ville du gjort?Anonymkode: 4ba1f...6d9Se på Kate Hudson. Er kjempe fint med små bryster. Du kan gå i alt av overdeler og dyyyype utringninger og fremdeles se classy ut :)
Uredd Skrevet 30. oktober 2015 #14 Skrevet 30. oktober 2015 Selv om det finnes menn som er opphengt i pupper, så kan jeg berolige deg med at de aller fleste tenner på kvinnen og ikke puppene. Man kjøper ikke en bil bare fordi man likte rattet... Sannsynligheten for at disse skal være til hinder for at du får sex hvis du har lyst er lik null. Du er en kvinne og et menneske, og har så utrolig mye mer å by på enn bare pupper. Hvis du klarer å akseptere det tror jeg mye av komplekset ditt vil forsvinne. Mer enn en munnfull er stort sett bortkastet.Jeg kan også legge til at slike pupper ofte sitter på en kropp med et veldig tiltalende hofteparti. Akkurat dèt er vel så attraktivt og kanskje viktigere for veldig mange menn enn puppene. 3
peppermyntete Skrevet 30. oktober 2015 #15 Skrevet 30. oktober 2015 Huff, har lest dette flere steder, men sliter litt med å tro på at det kommer til å skje i mitt tilfelle med tanke på at mine ikke har vokst noen ting siden jeg var 13 år. Litt merkelig, men nå som jeg har blitt 19 begynner jeg å stresse litt med å få seksuell erfaring. Men så kommer jo et annet problem, hvordan skal jeg få frem til legen at jeg har lyst til å teste ut p-piller med østrogen? Har allerede brent meg på fastlegen da jeg ytret at jeg syntes jeg hadde veldig små pupper, og ble nesten ledd opp i fjeset, eller i hvert fall ble problemet avblåst på flekken. Det var ikke særlig gøy. Har hørt at man ikke trenger å begrunne hvorfor man vil ha p-piller, men hva om hun foreslår et hormonfritt merke? Hvordan skal vi komme frem til riktig merke når hun ikke vet hovedgrunnen til at jeg vil forsøke? Anonymkode: 4ba1f...6d9Ikke stress med det! Det er faktisk HELT normalt å ikke ha debutert enda som 19-åring! Prøv heller å bli glad i kroppen din og få masse selvtillit! Det er utrolig sexy! Det er jo også mye mer praktisk med små pupper. Som du sier så kan du sove på magen, og en annen her nevnte det med å kunne ha dyp utrigning uten å se vulgær ut! Du slipper unna å måtte kjøpe sinnsykt dyre BH-er for å få nok støtte, og ikke minst! Små pupper, store pupper; det er fortsatt pupper! De aller fleste menn du møter er bare glad for at du har dem, og tenner på helheten DEG. Ikke pupperstørrelsen din!Se litt på bilder av Kate Hudson og Keira Knightley. To rålekre damer med små pupper
Strider Skrevet 30. oktober 2015 #16 Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Du har nydelige sexy pupper.Det er det som sitter i hodet som er problemet, ikke det som henger på brystkassa.Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men i min verden er silikonbryster turn-off (med mindre det ligger tungtveiende medisinske årsaker bak).Ei jente/dame som innrømmer at hun har valgt silikonpupper av forfengelighetshensyn er for meg no-go da det avslører en holdning til kropp og utseende som er lite tiltrekkende.Det er personligheten som fremhever kvinneligheten og sexyheten, ikke puppene.Det er nå i allefall min mening. Endret 30. oktober 2015 av Strider 1
Favole Skrevet 30. oktober 2015 #17 Skrevet 30. oktober 2015 Såvidt jeg vet har ikke kirurgene garanti på selvsikkerhet når de legger inn silikon, og jeg tviler for at det vil løse problemet ditt. Når et problem er ute av verden finner man ofte noe nytt å pirke på. Puppene dine er garantert ikke grunnen til at du ikke har hatt sex, annet enn at DU holder deg selv tilbake pga det. Om menn, unnskyld - gutter, har sagt nei til deg pga bh størrelsen din sier det mer om dem enn deg. Drit i hva andre mener, særlig "standarden" i sosiale media osv., den endrer seg annen hver dag uansett. Selvtillit er langt mer sexy enn pupper, uavhengig av størrelse.
Leonora8 Skrevet 30. oktober 2015 #18 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har ikke mye større puppen enn deg, og husker jeg slet mye med selvsikkerhet da jeg var 18-19 år og håpet alltid at puppene skulle bli større. Nå er jeg 23 år og puppene mine er akkurat like små. Jeg har aldri hatt problemer med å tiltrekke meg gutter. Jeg har erfart at selvtillit og utstråling er et pluss. Du skal være stolt av kroppen din! Du er vakker!! Jeg har også vært inne på tanken med å ta silikon, men råder deg til å ikke gjøre det evt før etter du har fått barn. Kroppen forandrer seg veldig etter et svangerskap og amming.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #19 Skrevet 30. oktober 2015 Hei TS Jeg er en mann ikke langt unna deg i alder, og kan si som så at utstråling og selvtillit er MYE viktigere enn hvor store pupper ei dame har! Vær stolt av puppene dine og kroppen ellers, så skal du se at du tiltrekker deg det motsatte kjønn Spør du meg er kvinnekroppen nydelig, og det er ikke puppestørrelsen som bestemmer hvor god sex man har. Anonymkode: de3d4...3fb 1
Surriball Skrevet 30. oktober 2015 #20 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg har også små pupper, og de har vært så små at 70A ble for stort, men jeg får ikke puste i mindre omkrets. Har aldri hatt problemer med å treffe menn. Kvinneligheten og sjarmen din sitter ikke i puppene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå