Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg takler ikke de som maser om at jeg MÅ danse. Nei, jeg MÅ ingenting! jeg verken kan eller liker å danse. Jeg har to venstre bein :PFolk må respektere ikke alle liker å danse. Verste er når folk begynner å dra i meg. "Joo, kom igjen. Slutt å hver så kjip a" 

Anonymkode: 9ded8...ab6

Jeg er så enig med deg! Jeg er ikke så glad i den hoppe-stå-på-samme-sted-dansingen man som regel gjør på fester. Det er fint at folk er inkluderende, men de maser og maser og maser og nærmest drar de som sier nei ut på dansegulvet. Nei, jeg liker heller å sosialisere i mindre grupper. 

Anonymkode: b9ae7...f73

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som legger snus overalt. Holdt det til EN ølboks eller kast det i søpla.

De som skal høre på sin egen sære musikk hele kvelden. Greit at man har forskjellig smak, men det er litt demper på stemningen og høre på musikk som passer i en begravelse hele kvelden.

Drikkpress. Blir gal av å høre "drikk da, DRIKK da, kom igjen da" Jeg vil helst smake på vinen min, ikke helle den i meg som det var vann. Målet mitt er forsåvidt ikke å bli sørpe full heller.

Par som holder rundt hverandre og/eller kliner hele kvelden. Passer seg ikke helt når man har passert 18 år.

Folk som griner. Det er utrolig slitsomt å tilbringe halve kvelden og trøste gråtende og full person. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 16.6.2016 at 15.13, Callisto83 skrev:

De eneste to tingene jeg kan komme på i farten er at:

1) Jeg HAAAATER hvis det er for lyst inne. Det er en fest, ikke poliklinisk undersøkelse på sykehuset! 

2) Han eller hun musikk-nazien som skal bestemme ALT hva som spilles, gjerne imens de selv hysterisk viser at de kan hele teksten. Tror kanskje denne personen kan være litt i slekt med han som bare SKAL ta fram gitaren.. :P

Spesielt om det er norsk fest-musikk, uff.

Anonymkode: d73be...e6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som alltid skal bytte sang og gir f i at det er kø. Var ei og den samme personen flere ganger. Lista går, folk snakker men så begynner folk, også hun å bli beruset. Da begynner turene bort til pcn for å bytte sang, favorittsangene hennes.... Flere ganger!  

Anonymkode: b8d7b...df5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit når tar bilder, men hater når folk begynner å filme! Det liker jeg ikke. Jeg blir stiv og vet liksom ikke hva jeg skal si. Så sier de "si noe til kamra" Forstår ikke hvorfor folk må filme når de er på fest. 

Anonymkode: ad91f...cee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 28.10.2015 at 23.58, AnonymBruker skrev:

Jeg liker stort sett å gå på fest, men det er noen ting som bestandig ødelegger moroa. Ting jeg kommer på på stående fot:

*Utkledning! Guuud, jeg hater utkledningsfester. Det er så kjedelig å få invitasjon til fest, glede seg, og så plutselig oppdage at det er kostymefest! Når jeg er på fest vil jeg bare drikke, prate med folk, flørte og høre god musikk. Kostymer og tjo og hei er bare unødvendig og distraherende fjas. Og jeg vil pynte meg, ikke ikle meg cowboyhatt eller lage åttitallssveis!! 

*Gitarspilling! Misliker når en jovvial type skal dra frem kassegitaren og spille noen seige låter, typisk Postgirobygget eller Bob Dylan.. Enda verre hvis det blir allsang og gladkristen stemning. Da tar jeg en halvtimes røykepause på verandaen, om det så er minusgrader ute.

*Å være én av veldig få jenter på et guttedominert vors, ihvertfall hvis gutta er sånne "guttegutter" og ikke særlig digge. Ble invitert på vors av en snål fyr jeg rotet litt med en periode, og da jeg kom dit var det fem slitne joggebuksefyrer i en muggen kjellerleilighet som satt og pilset og spilte nerdespill på storskjerm mens grandiosaskorpene fløt i sofaen. Det var helt tydelig ikke vasket i leiligheten på månedsvis. Jeg prøvde å få igang en samtale, men måtte gi tapt for storskjermen. Snek meg stille ut igjen etter et par timer, tror ikke noen av dem la merke til det..

Hva med dere? Hva misliker dere på fest? :P

Anonymkode: 56f22...247

Folk som bare MÅ dra frem jointen....

Og hvis de ikke får lov til det, nei da må de ødelegge festen med å ta med seg et par av gjestene og stikke av for å snike seg til en joint, så kommer de tilbake, fjerne i blikket og stinker hasj!

Anonymkode: b0317...c87

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er greit når tar bilder, men hater når folk begynner å filme! Det liker jeg ikke. Jeg blir stiv og vet liksom ikke hva jeg skal si. Så sier de "si noe til kamra" Forstår ikke hvorfor folk må filme når de er på fest. 

Anonymkode: ad91f...cee

Noe annet, folk som hele tiden må oppdatere facebook for å fortelle folk om hvor kult vi har det, ta bilde av oss gjestene og legge ut, kanskje til og med tagge oss....

halo, jeg vil ikke at alle  mine kolleger og familie skal se at jeg er ute og fester....

Anonymkode: b0317...c87

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk som var på fylla dagen før, og er i dårlig humør og bare mååååå bli full, så de tvinger i seg ren sprit for at de skal komme fortere i "partyhumør". Så sitter de der og lager grimaser fordi de er så dårlig og det smaker så vondt. Kom deg hjem! Du MÅ ikke være med på alle festene i vennegjengen.

Anonymkode: a90a3...a5d

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Folk som på død og liv skal synge. En ting er når alle begynner å bli godt i siget, allsang i fylla er ok det, gjerne til Tenacious D. En annen ting er det når vedkommende setter på Susanne Sundfør eller noe lignende, og stiller seg oppp ved siden av spilleren for å nærmest ha en forestilling for oss andre. Jeg vil drikke vin og prate piss, ikke høre på at du leker idol-audition og overdøver hele festen.

Endret av Raindrops
Skrevet

Misliker veldig de som roper høyest! De som bare MÅ ha oppmerksomhet hele jævla kvelden 🙄 Ikke fordi jeg ikke får oppmerksomhet, men for at man ikke kan rette oppmerksomheten til noe annet, for da roper den personen enda høyere. Eller vennene mine som sitte mer eller mindre OPPÅ meg, sånn at det føles ut som om jeg kveles. At jeg ikke kan si at det er nåkk på en fin måte, uten at personen henger med leppa og begynner å grine... 😡

Gjest ricecrispies
Skrevet
Den 15. januar 2016 at 1.29, Hummels skrev:

Misliker at folk knuller på do. Vil liksom gå på do eller spy i fred. Uten at det alltid må være noen å knulle der.

Misliker de som blir alt for full eller at jeg blir for full.

Misliker de som må ta bilder, filmer og legge det ut og skrive på sosiale medier under festen. Hallo vi er der for å ha deg gøy uten sosiale medier! 

Misliker de som må gnu rumpa si mot skritett mitt på gøy eller under en dans uten å gjøre noe mer etterpå. Kun for å irritere meg. Tenker ikke på meg som står der igjenn hard.

Misliker de som må være frekke, lage kvalme og starter slosskamper.

Misliker at folk sitter å baksnakker andre på festen.

Spennende miljø du vanker i 

• 2 uker senere...
Gjest Hummels
Skrevet
Den 21.6.2016 at 10.55, ricecrispies skrev:

Spennende miljø du vanker i 

Ja :) 

Skrevet (endret)

Å fryse. Det å bli sminket og sånn er heller ikke så gøy. Men skriking og hyling hele kvelden er ganske kjedelig på fest egentlig. Å bli servert masse hjemmebrent er heller ikke så gøy egentlig. Å ikke kunne si nei til hjemmebrent er ikke så gøy det heller. 

Når personer står midt oppi øret for å fortelle noe. Helt uten mål og mening liksom. 

Når folk begynner å krangle. 

Endret av fuglekvinnen__
AnonymBruker
Skrevet

Selskapsleker. Noen i venninnegjengen skulle plutselig ha selskapsleker på fest, type pakkeleken, quiz osv. Noen av oss andre ville heller ha vanlig fest, og ble veldig upopulære når vi ble brisne og ikke tok lekene alvorlig nok :P

Anonymkode: d8671...225

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jenter som maser om å bestille taxi med det samme forspillet har startet, og som må fra sted til sted fordi typen de liker kanskje skal dit, og så blir det grining når han har sjekket opp ei annen jente.

Og så blir jeg litt paff av folk som kommer tilbake senere for å hente panten og resten av chips posen sin...

Anonymkode: a90a3...a5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

- Syns det kan være morsomt med utkledning innimellom, men da må det være et tema hvor folk faktisk kan kle seg ut. Ikke vanskelige temaer som typ gatsby, da blir det til at folk dropper det. Så enten kler alle seg ut, eller ingen!

- Når man kommer som ny på vorset og ingen hilser!

-Venninner som alltid skal ta opp ting i fylla.

-De som bruker halve vorset på å ta selfies med hverandre, finne det perfekte lyset osv.

-ikke nøkkel eller dopapir på do

-Hvis jeg hoster vors, at folk bruker min sminke, parfyme ect. 

-Når man er på vors med blada gjenger, så er det alltid noen jenter som er bff som bare sitter å prater med hverandre og ingen andre. 

- Når man blir invitert/inviterer på en fest/vors på facebook at det alltid er noen som ikke sier ifra om de kommer, eller setter seg på kanskje, selv om de vet de skal. 

-når man blir invitert/inviterer til vors/fest på face og lager en egen spilleliste for kvelden hvor folk kan legge inn det de vil høre på, på forhånd, men alikevel er det det noen som søker opp sanger og dropper spillelisten helt. 

-Når det er tre ganger så mye folk som det er sitteplasser!!

-Når det er så mye folk og man sitter innerst i sofaen og må klatre forbi alle for å hente seg en ny øl. og ingen gidder å prøve å gi den plass til å komme fram. 

-når folk stjeler alkohol fra kjøleskapet

-at man aldri blir enig om hvor man skal gå ut, alle har så sinnsykt sterke meninger om hvor man skal gå ut. Blir alltid splittelser

-når man har skrevet det på eventet OG sagt det flere ganger i løpet av kvelden at vi går kl 2300, men ingen er klare og alle skal bare på do, bare drikke opp først ect.

Hahaha, liker å være på vors og fest asså, ser bare ikke sånn ut! :P

Anonymkode: ebc5f...5a7

• Liker 2
Skrevet

Folk som prater om pensum/skole. Drar liksom ikke på vors/fest for å prate skole, eksamener og andre mindre kule ting :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom på flere ting. Listen tar aldri slutt :fnise: 

Når jeg skal på fest hos en kompis og han ber om jeg kan ta med damer til festen. Eh? Klarer du ikke å skaffe damer selv? Jeg har ikke så mange venninner og orker ikke å styre med å få opp 5 damer på festen.

Når jeg har mensen og det ikke er søppelbøtte på badet! :dry:

Når verten sier alle kan røyke i stua og alle sitter å damper i vei. Det lukter dritt og det blir så røykfult. Skjønner ikke hvorfor noen synes det er greit at folk røyker i stua si.

Folk som tar med seg en eller flere venner til festen din uten å gi beskjed! 

De som er usosiale og sitter med tlf hele kvelden. Hvorfor kom du på festen?

Anonymkode: bbe52...ad0

• 10 måneder senere...
Skrevet

Nå er det ikke så ofte jeg er på fest eller har fest (har vel bare hatt 2 fester i mitt liv) men dette er ganske irriterende synes jeg. 

1. Folk som må styre og bestemme musikken hele kvelden. Da er det kun listepop som gjelder. Jeg vil høre på rock, men blir bare nedstemt med en gang 🙄

2. Folk som må være limt inntil kjæresten eller bestevenninnen hele kvelden. Som heller ikke er interessert i å snakke med andre.

3. Jenter som sladrer og baksnakker.Det gjør de gjerne på badet. Like irriterende med de som okkuperer badet for å sminke seg.

4. Folk som ødelegger festen med fylledramaet sitt.

5. De som driver med drikkepress. La meg drikke hva jeg vil og bestemme mengden. Driter i at noen synes jeg er kjip som ikke drikker meg dritings.

6. Når folk tar min alkohol! Ærlig talt, tragisk å stjele andres drikke fordi du har drukket opp ditt allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...