Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den ‎03‎.‎11‎.‎2015 at 21.31, Miklo Velka skrev:

Jeg misliker høy musikk.
Jeg misliker fulle mennesker som ikke respekterer min intimsone.
Jeg misliker å være usynlig.
Jeg misliker å ikke klare å få eller opprettholde kontakt eller interesse med andre mennesker.
Jeg misliker par som tilbringer kvelden operert sammen ved hoftene eller leppene.
Jeg misliker å se andre "finne tonen" med med noen.
Jeg misliker at alkohol gjør meg deprimert
Jeg misliker at jeg kan forlate en hvilken som helst fest, uten at noen legger merke til det, eller savner meg.
Jeg misliker at lydnivået er så høyt at jeg ikke er i stand til å delta i samtaler.
Jeg misliker at det er for mange mennesker der.

:klem:

Anonymkode: dd69e...fb9

• Liker 2
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når folk ikke har ordentlige høytalere så man må høre på musikk på sånn crappy mobil høytaler eller noe i den duren. Musikk er viktig for meg. 

Skrevet

Drikkeleker! "Jeg har aldri" er uten tvil den verste. Så gammel og oppbrukt. Gidder ikke å være med på den, for er ikke interessert i å dele sex livet mitt med alle.

De som blir fulle med en gang og er høylytte og skal danse. Greit nok, men irriterende når de maser og mener vi som ikke er fulle er kjedelige. Jeg danser ikke hvis jeg ikke er full. Ellers synes jeg det er flaut. 

Venninner som klynger seg sammen og ikke vil inkludere andre med i samtalen. Det er ikke noe gøy når du ikke kjenner noen på festen og de ikke vil snakke med deg. Du blir bare sittende der som en dust.

De som okuperer badet i en evighet med privat snakk eller skal sminke seg.

Drama med folk skal krangle eller grine. Orker ikke å ha psykolog time med noen altså. Jeg er på fest for å ha det gøy. Kjedelig med de som blir fulle og ikke kan oppføre seg. 

Alt styret det er med å få samlet alle i taxien før vi skal på byen. 

Skrevet

En ting til, de som ikke har med seg noe særlig med drikke og forventer å få fra andre. Jeg gidder ikke å dele drikken min med andre. Sorry. Ikke mitt problem du bare har med en ølboks. Enten får du drikke det du har og drikke saft resten av kvelden eller får du la hver å komme på festen.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater når folk som "ikke snuser" spør om å bomme hele kvelden. 

Jeg synes det er forferdelig kleint med folk som tar med seg gitaren sin på fest for litt "allsang". 

Anonymkode: bfcb7...3c6

AnonymBruker
Skrevet

Allsang er så kjedelig. Så blir man sett på som sær fordi man ikke synger med på kleine sanger. Arg! Hater de som synger for full hals. Hold kjeft! 

Dårlige partysanger. Hvorfor må vi høre på den samme musikktypen hele kvelden?  Kan vi ikke høre på litt rock eller hiphop? Nei, det vil ingen høre på.

Folk som skal bomme røyk av meg hele kvelden. 

Jenter som ikke tåler at andre jenter snakker med kjæresten. Da tror de med en gang du flørter med han og gir deg bitchy blikk. 

Anonymkode: ad91f...cee

• Liker 3
Skrevet

De eneste to tingene jeg kan komme på i farten er at:

1) Jeg HAAAATER hvis det er for lyst inne. Det er en fest, ikke poliklinisk undersøkelse på sykehuset! 

2) Han eller hun musikk-nazien som skal bestemme ALT hva som spilles, gjerne imens de selv hysterisk viser at de kan hele teksten. Tror kanskje denne personen kan være litt i slekt med han som bare SKAL ta fram gitaren.. :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater når folk som "ikke snuser" spør om å bomme hele kvelden. 

Jeg synes det er forferdelig kleint med folk som tar med seg gitaren sin på fest for litt "allsang". 

Anonymkode: bfcb7...3c6

Husker den fra tiden jeg røykte. Plutselig var pakken min tom pga. folk som "ikke røyker" skulle bomme hele tiden. Irriterende!

Anonymkode: db3ae...aa1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg mann så det går ikke direkte utover meg, men ser enkelte venninner som mine øyne er egoistiske. Dama til bestekompisen min har naturligvis en kjæreste, men siden hun har kjæreste så ønsker hun kun jentevors/vennevors og i hvert fall ikke at nye menn skal være med på vors. Om menn inviterer jentegjengen hennes på vors så ønsker hun heller ikke at vi skal dit. Samtidig som flere av venninnene hennes er jenter som hun vet er på utkikk etter kjærester og faktisk har lyst til å gå. 

Sånn synes jeg en del jenter er, de er ikke villig til å ofre litt splitting av vennegjengen for at noen av de andre jentene skal ha muligheten til å bli sjekket opp av andre menn. 

Anonymkode: 42cda...791

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Liker ikke utkledningsfester. Alltid stress å finne kostyme og dersom man ikke kommer med noe og eller bruker et kostyme man har brukt før blir det mye unødvendig mas.

Irriterer meg også over menn som klager på at det er for få damer på en fest. Inviter damer selv da isteden for å syte.

Irriterer meg over kompiser som er overanalyserende på en fest og skal si hvem som er interessert i hvem osv. Who cares, kan vi ikke bare ha det gøy?

Liker ikke når folk har med seg weed og sånt. Styrer unna vannpiper for å si det slik. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Kan hende jeg har sagt dette før, men gadd ikke å bla tilbake. 

De som dobbelbooker. Jeg hadde fest forrige helg  (har ikke hatt fest på gud vet hvor lenge ) og jeg synes det er irriterende med de som bare blir på festen din 1 time for å så gå videre til neste fest de har sagt de skal komme på. Altså, veldig hyggelig når du først skal ha fest og de bare blir en liten stund. :dry: Dette gjaldt ikke alle,  men 3 stykker. Kom 19.30 og dro 20.30. Så ble litt skuffet. 

• Liker 2
Skrevet

Gitarspilling er desidert det verste som kan serveres meg på fest. 

De som skal danse der det ikke er dansegulv eller meningen at det skal danses. 

overberusa folk som skal snakke om alle problemene 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, smalls skrev:

Kan hende jeg har sagt dette før, men gadd ikke å bla tilbake. 

De som dobbelbooker. Jeg hadde fest forrige helg  (har ikke hatt fest på gud vet hvor lenge ) og jeg synes det er irriterende med de som bare blir på festen din 1 time for å så gå videre til neste fest de har sagt de skal komme på. Altså, veldig hyggelig når du først skal ha fest og de bare blir en liten stund. :dry: Dette gjaldt ikke alle,  men 3 stykker. Kom 19.30 og dro 20.30. Så ble litt skuffet. 

Jeg har vært skyldig i det, men da har det kanskje vært 30 gjester som allerede var på festen og jeg har tenkt at det ikke er så farlig om jeg gikk tidlig. I tillegg ville verten heller bruke tid på andre enn meg, som er helt greit, men da synes jeg ikke det går utover verten om jeg går.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært skyldig i det, men da har det kanskje vært 30 gjester som allerede var på festen og jeg har tenkt at det ikke er så farlig om jeg gikk tidlig. I tillegg ville verten heller bruke tid på andre enn meg, som er helt greit, men da synes jeg ikke det går utover verten om jeg går.

Da blir det noe annet om dere er så mange og verten ikke er interessert i å snakke med deg. Vi var 8 stykker. (Jentefest) og de hadde avtalt dette på forhånd. Om å stikke på en annen fest etter de hadde vært litt hos meg. Ble skuffet. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, smalls skrev:

Da blir det noe annet om dere er så mange og verten ikke er interessert i å snakke med deg. Vi var 8 stykker. (Jentefest) og de hadde avtalt dette på forhånd. Om å stikke på en annen fest etter de hadde vært litt hos meg. Ble skuffet. 

Enig i at det er noe helt annet, ville ikke gått om vi var få. 3 av 8 personer er jo også nesten halvparten av gjestene.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, smalls skrev:

For en ufin oppførsel! Hadde de i det minste dårlig samvittighet da de dro? Det kunne aldri ha falt meg inn å gjøre noe sånt som dette. 

Anonymkode: b9ae7...f73

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet

Mislikte veldig de få øyeblikk der jeg kanskje var litt i min egen verden og tenkte på noe, så kommer det folk jeg knapt kjenner (i alle tilfeller- jenter)bort og roper "Smiiiiiiiiiil da!"og enda verre, prøver i tillegg å dra munnvikene mine til side med fingrene sine for å "lage smil" ... 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en ufin oppførsel! Hadde de i det minste dårlig samvittighet da de dro? Det kunne aldri ha falt meg inn å gjøre noe sånt som dette. 

Anonymkode: b9ae7...f73

Nope, virket ikke slik. De drakk litt og skravla med oss og så ble de hentet. Gidder ikke å invitere de på fest igjen hvis de bare stikker etter en liten time. 

13 minutter siden, Nordavind skrev:

Mislikte veldig de få øyeblikk der jeg kanskje var litt i min egen verden og tenkte på noe, så kommer det folk jeg knapt kjenner (i alle tilfeller- jenter)bort og roper "Smiiiiiiiiiil da!"og enda verre, prøver i tillegg å dra munnvikene mine til side med fingrene sine for å "lage smil" ... 

Usj, hater å plutselig få et kamera opp i fleisen. "Smil til kameraet da!" 

• Liker 1
Gjest Tom/Loki
Skrevet

Synes det er irriterende når en person skal bestemme all musikken, og da spesielt om det går i en sjanger.

Folk som maser om at skal ikke du drikke, det ødelegger mye.

De som sitter å griner, du er på fest for å ha det gøy ikke for å sitte å furte.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke de som maser om at jeg MÅ danse. Nei, jeg MÅ ingenting! jeg verken kan eller liker å danse. Jeg har to venstre bein :PFolk må respektere ikke alle liker å danse. Verste er når folk begynner å dra i meg. "Joo, kom igjen. Slutt å hver så kjip a" 

Anonymkode: 9ded8...ab6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...