Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

-folk som drikker seg altfor fulle slik at de ender opp over bøtta

-folk som tar seg friheten til å drive med forhindret reproduksjon på badet

-folk som stjeler drikke

-kortspill, en runde med presidenten er nok..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, daydreaming skrev:

Utkledningsbryllup - hjelp, det høres ut som et skikkelig harrybryllup, her legges lista lavt! :fnise: Kan jeg spørre om gjestene har fått frie tøyler eller om det er et spesielt tema? Jeg håper jo inderlig at det er et elegant tema og at ikke det blir cowboy, indianere og spøkelser som løper rundt og lager alt annet enn høytidelig bryllupsstemning. Verste jeg har lest på lenge :laugh:

Eller hore og hallik :overrasket:

Anonymkode: fa755...877

• Liker 4
Skrevet

Ja, kjipt med de som ikke er keen på å snakke med deg eller hilse. Greit nok ikke alle er komfortabel med å snakke med nye folk, men det går jo an å hilse når det kommer nye folk på festen da. Takler ikke jenter som glor stygt og bare er interessert i å snakke med bestevenninna si.

Skrevet

En ting som kan irritere meg veldig  (som også er nevnt her) er de som henger seg opp i andres drikkevarer. Jeg vet hvor mye jeg tåler og gidder ikke å drikke meg full. Jeg tar å pauser og klarer ikke å drikke i et sett. Men det er visst ikke godtatt på fest og du må hele tiden forsvare deg. Skjønner ikke hvorfor folk må bry seg? 

Anonymkode: 9ded8...ab6

• Liker 4
Skrevet

1: Folk
2: Alkohol

Anonymkode: fdf44...08f

• Liker 2
Skrevet

Folk som griner og skal ha det jævlig. Var på fest en gang der en hadde kutta seg inne på do så det var blod over alt. Jada, det er synd på de som sliter, men det er slitsomt likevel.

Som noen andre nevnte her, når festen er i full gang og man absolutt skal dra på byen. Og det er ingenting som skjer på byen.

Var på fest en gang i en liten leilighet hvor jeg skulle sove over. Var på besøk langveisfra. De andre skulle absolutt ha nachspiel til 7 om morgenen, mens jeg helst ville legge meg senest kl 3. Jeg fikk jo ikke lagt meg da, siden jeg skulle sove i sofaen! Så jeg måtte bare sitte midt oppi nachspielet og prøve å sove, jeg klarte ikke å holde meg våken..

Folk som diskuterer politikk på fylla.

Drikkeleker. Jeg blir bare for full, også blir jeg dårlig..

Folk som skal sloss eller yppe seg og lage dårlig stemning.

Folk som skal lage drama.

Folk som skal vise pikken.

Anonymkode: 87cca...dae

• Liker 5
Skrevet

Jeg ELSKER utkledningsfester! Synes de er altfor skjeldne.

- Kler meg fint hver dag, vil også kunne kle meg morsomt innimellom :D

- Ellers hater jeg å feste med de som blir så veldig "filosofisk" når de drikker. "Ååååh, jeg hater livet mitt", "alt suger"... Hater å feste med deprimerte mennesker.

- Jeg hater også å feste med menn som blir så jævlig "tøffe" når de drikker. De skal yppe, sloss, de vet alt om alt... Ja, dere kjenner nok typen.

- Fester der ingenting skjer. Der folk bare sitter å snakker med sidemannen. Hva med en drikkelek, morsom musikk, dansing...

Skrevet

-folk som skal synge drithøyt, spesielt skrikende jentestemmer er favoritten

- overseriøse temaer når jg egentlig kom for å slå ut håret og bare ha det gøy.. Feks om krig og politikk og sånt. Snork.

- disse klassikerne som alle vil høre på, spesielt når det blir allsang til postgirobygget osv osv.

- når du er den som ikke kjenner noen, og alle andre kjenner hverandre og sitter og snakker om det og det familiemedlemmet og den og den vennen også ler alle av de interne spøkene. Og så prøver du å komme inn i samtalen og de sier: Ja nei det er ikke noen du kjenner, er noe fra hjembygda våres!!

Skrevet

- og som en nevnte her: At man absolutt skal ut på byen når vors som oftest faktisk erveldig mye hyggeligere også ender du opp med å stå i dritlange køer og fryse ræva av deg. Byen er utrolig oppskrytt . Ja jeg har det som oftest helt ok, en sjeldent gang gøy.. Og håper hver gang at jeg kanskje skal komme i prat mes noen eller liknende. Skjer jo så og si aldri.

• Liker 1
Skrevet

*Når alle plutselig skal på byen. Du må betale taxi, inngangspenger, dyr øl og fryse i hel. Alt for høy musikk, venner som forsvinner og du står der alene. Så ta taxi til narch eller hjem. Fristendes..

*Når det kommer noen 14åringer på festen.. Alle andre er i 20årene. Da føler jeg meg utilpass. Flaut å befinne seg på slike fester.

*Når folk har psykologtime på doen, og kjefter på de utenfor som må tisse. ''Halloo stakkars venninnen min griner, vis hensyn''. 

*Når samme person alltid tar med seg for lite drikke, og forventer å få både røyk og sprit av meg. En gang sa jeg tydelig nei, gikk på do, og da jeg kom tilbake var halve spriten min drukket opp. Jeg hadde til og med gjemt den i vesken min under en jakke. 

*Når min sang endelig kommer på, og halvveis ut i sangen bytter en annen til gangnam style etc.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Alt 

Jeg kan ikke fordra og gå på fest. Så derfor har jeg sluttet å gå på fest.

Skrevet (endret)

Ting som irriterer meg på fester:

- Folk som viser tegn på aggressivitet eller avvisning bare når jg skal hilse på dem.

- Den drikkeleiken «jg har aldri». Hater når folk skal hele tiden trekke inn sex. Opplevd at jentene er verst på dette. Så mye nasty fortellinger som gjerne kunne vært uhørt. I denne leiken kommer jeg med eks. «jg har aldri vært i Asia» og da har jg opplevd at de sier «ah, så kjedelig, fortell noe med sex da!»

- Sitte/ligge og drikke i senga. Helt håpløst. Ukomfortabelt for ryggen og ligge i senga å drikke gjør meg søvnig.

- At det er negativt at jg drikker tregt.

- Jævla allsang. Kan være med på «Alt for Norge» hvis Norge spiller EM/VM-kamp under festen.

- Når venninner vil ha noen å holde hender i på vei til byen. 

- Når ei jente setter seg på et bord eller sofa full av gutter, og det plutselig blir en uoffisiell konkurranse mellom gutta.

Endret av Johnny the Mudd
Skrevet
5 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Alt 

Jeg kan ikke fordra og gå på fest. Så derfor har jeg sluttet å gå på fest.

Signerer denne. Har ikke vært på fest siden jeg var i tenårene. Er nå 25.

Skrevet

-Når folk absolutt skal snakke om de tragiske hendelsene i livet til ene venninna, for vi MÅ snakke om det slik at hun kan få det ut. Enten hun vil eller ikke. Det er jo ikke godt å holde slik inni seg så derfor må det taes opp på fest, og ikke på andre arena vi møtes...

-Når ingen har cash og dytter taxiregninga over på meg. "Kjøper deg en øl" noe som selvsagt aldri skjer. Nå sier jeg fra at andre får ta regninga. Jeg har sponset alle nok.

-Når noen skal vise morsomme youtubevideoer. Fint at bare de tre som sitter rundt pc'n får sett det. 

-Folk som maser om å få høre sanger hele tiden (jeg er skyldig der selv, har blitt mye bedre heldigvis).

-Når noen baksnakker venninna som ikke er der. Blir irritert og lurer på hva som blir sagt de gangene jeg ikke er til stede. 

• Liker 1
Skrevet

Folk som på død og liv alltid skal danse swing. 

Anonymkode: b5d3a...a0d

Skrevet

Swing på dansegulvet ute = automatisk utkastings!

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, Marwel skrev:

-Når folk absolutt skal snakke om de tragiske hendelsene i livet til ene venninna, for vi MÅ snakke om det slik at hun kan få det ut. Enten hun vil eller ikke. Det er jo ikke godt å holde slik inni seg så derfor må det taes opp på fest, og ikke på andre arena vi møtes...

-Når ingen har cash og dytter taxiregninga over på meg. "Kjøper deg en øl" noe som selvsagt aldri skjer. Nå sier jeg fra at andre får ta regninga. Jeg har sponset alle nok.

-Når noen skal vise morsomme youtubevideoer. Fint at bare de tre som sitter rundt pc'n får sett det. 

-Folk som maser om å få høre sanger hele tiden (jeg er skyldig der selv, har blitt mye bedre heldigvis).

-Når noen baksnakker venninna som ikke er der. Blir irritert og lurer på hva som blir sagt de gangene jeg ikke er til stede. 

Veldig enig angående de som aldri bidrar med en shit økonomisk,  for å så si de spanderer en drink på byen. Yeah right. Det gjør de jo aldri uansett. Har alltid en unnskyldning. 

For noen år tilbake, så skulle jeg og en tidligere venninne på byen. Før vi dro, så bestilte vi kinamat. Jeg betalte alt og taxiregningen. Hun skulle spandere drikke på byen, men det skjedde jo ikke :rolleyes:Ikke neste gang eller gangen etter der.

Skrevet (endret)

Synes det er festlig med folk som danser swing, jeg! Spesielt når det gjøres til feks. "tecno", hiphop el. Meget god underholding, spør du meg :D  Ellers er jeg enig i at gitar ofte kan være super-kleint.

Edit. Glemte -folk som lider av uhelbredlig lakenskrekk, og alltid må på nachzZz!

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Skrevet
  • Kjæresteparet som koser hele kvelden, selv om de har invitert vennene sine. All oppmerksomheten går selvsagt til han/hun.
  • De som ikke skjønner at ''jeg vil ikke drikke så mye ikveld''  er sant. Vil man ikke, så vil man ikke. Ikke ta glasset under nesen, og tilby h*n en liten dram.
  • Når du og vennene dine er i byen, og det første de gjør er å sjekke utestedet for noen fine damer/menn. Kanskje sjekke dem opp i samme slengen, når det var avtalt at de skulle være med deg. (det er lov å sjekke opp damer, men ikke overdriv.)
  • Kjærestepar som krangler rundt alle sammen. Ingen bryr seg.
  • Fulle venner som prøver å finne et ligg til deg. Nei takk, vil ikke ligge meg en vilt fremmede som sikkert ikke husker hvem jeg er dagen etter.
  • Alle vil bomme en snus/røyk av deg. 
  • Du er tissetrengt, og du går til doen. Og som forventet, står det en jentegjeng som baksnakker Kari, som var frekk mot dem, for 4 år siden.
  • Fulle venner som overdriver og gir deg en moralprekenen, når du egentlig ikke har vært frekk.
  • Mennesker som vrir på situasjonen i en krangel! :murvegg:
  • Jenter som leker sexy, når de ser en tiltrekkende gutt. Et ord; flaut.

Anonymkode: d73be...e6e

• Liker 7
Skrevet

Gitarspilling og drikkeleker, og annen "falsk" moro. Jeg liker best bra musikk, og å kunne snakke og surre med venner og nye bekjentskaper.

Anonymkode: e9787...d4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...