Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Misliker at folk knuller på do. Vil liksom gå på do eller spy i fred. Uten at det alltid må være noen å knulle der.

Misliker de som blir alt for full eller at jeg blir for full.

Misliker de som må ta bilder, filmer og legge det ut og skrive på sosiale medier under festen. Hallo vi er der for å ha deg gøy uten sosiale medier! 

Misliker de som må gnu rumpa si mot skritett mitt på gøy eller under en dans uten å gjøre noe mer etterpå. Kun for å irritere meg. Tenker ikke på meg som står der igjenn hard.

Misliker de som må være frekke, lage kvalme og starter slosskamper.

Misliker at folk sitter å baksnakker andre på festen.

Endret av Hummels
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som kommer uanmeldt enten de lager kvalme eller ikke. Ble plutselig 40 og ikke 13 i en 50 kvadrat stor leilighet.

Jeg er selv jente og prater med alle. Liker ikke jenter som ikke kan svare på enkle spørsmål eller prates med fordi jeg er jente. Den typiske jentegjengen som samler seg og ikke tar imot nye.

Folk som tar med dop og dritt i mitt hus.

Folk som setter ut rykter om at jeg har narko party fordi noen var teite å ta med. (Ble kasta ut)

Det kjæresteparet som alltid krangler på fylla.

Hun som alltid spyr før 12. 

Jenter som må kysse på munnen min. Jeg er ikke 14 lengre.

Drikkespill. Jeg er aldri med.

I ny og ne kan man så klart prate om din vanskelige barndom, men ikke hver gang.

Liker folk som er med og syns.

Anonymkode: 900f2...ecc

• Liker 2
Skrevet

Jeg misliker at det alltid er noen som skal påpeke det hvis man er stille/sjenert. Ja, jeg snakker lite, bare gi meg litt tid. At det konstant blir påpekt gjør det jo bare verre. 

Så er det gjerne de samme som bruker meg som fylleklagemur senere på kvelden fordi jeg "er så flink til å lytte"... 

Anonymkode: 4df03...f1c

• Liker 1
Skrevet

Misliker intenst småjentene som griner i fylla, skal klenge på meg, og bruke meg som psykolog. Og så spy på meg! 😡

Skrevet
6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Misliker intenst småjentene som griner i fylla, skal klenge på meg, og bruke meg som psykolog. Og så spy på meg! 😡

Er ikke du en godt voksen mann? Hva gjør du på fester med småjenter da?

Anonymkode: d6b9b...f52

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke du en godt voksen mann? Hva gjør du på fester med småjenter da?

Anonymkode: d6b9b...f52

Familiegreie.  Et par av døtrene til mine søskenbarn. Ikke noe pervo her, nei.  ☺

Skrevet (endret)

Veldig sjeldent jeg er på fest, men kan ta meg fest så klart. Bare ikke så ofte. Er lei fylla.

- jenter som du aldri har møtt før som er klengete og oppfører seg som dere er bestevenner. De vil legge deg til på facebook, ha nummeret ditt, finne på noe til uka, du må møte hunden de sin osv, men når rusen går ut neste dag,  så hører du ikke noe fra de. Like greit. 

- Kjærestepar som krangler på fest. Utrolig kjedelig. 

- De som er fulle og klager over de som ikke er like fulle som de, må slutte med å være så kjedelig 

- jenter som går på do sammen for å baksnakke andre og/eller sminker seg og blir der inne i en evighet. 

- Folk som skal styre musikken hele kvelden og ikke lar noen andre få slippe til .

- Bitchye jenter som glor stygt på deg og ikke er interessert i å snakke med deg en gang. Snakker du med de sine kompiser eller kjæreste, så glor de hvert fall stygt på deg. Slutt å hver så bitch! 

De som ikke er med på å betale taxiregningen og stikker av når vi er i byen. 

Endret av smalls
  • Liker 2
Skrevet
  • Folk som ikke engang hilser på nye folk. Helt greit at ikke alle er like flinke til å starte samtaler med folk de ikke kjenner, men det er ikke akkurat vanskelig å si hei. 
  • Folk som ikke snakker med deg, utenom når de blir full. Jeg har vært med venninna mi til en gjeng hun kjenner ganske mangen ganger i løpet av de siste årene, men alikevell er det ingen av de som prater med meg i begynnelsen nå de er edru, men etter en god del drikke er vi plutselig bestevenner.
  • drikkeleker, særlig de som går ut på å fortelle hemmeligheter eller private ting om seg selv. Jeg har overhodet ikke noe behov for å vite noe om bekjentskaps sexliv, skjønner overhodet ikke hvorfor folk synes det er gøy. Det er noen av drikkelekene som i seg selv ikke er så ille, men som oftest insisterer folk på at alle må drikke alkohol, noe som gjerne fører til at folk drikker for mye og for fort.
  • Drikkepress. Jeg vet hvor mye alkohol jeg tåler og kommer ikke til å drikke mer enn det. Ikke skjønner jeg hvorfor noen vil at jeg skal det heller, det blir ikke akkurat noe gøyere på festen om jeg drikker så mye at jeg blir dårlig. Jeg synes og det er tåpelig med de som blander seg opp i hva andre drikker, særlig de som ikke drikker alkohol. Det er ikke gøy for noen om man lager en stor greie ut av at noen ikke drikker, og nei det er ikke den som ikke drikker som ødelegger stemningen, det er du som ikke klarer å la vær å blande deg som gjør det. 
  • Folk som hele tiden sitter med nesen i mobilen. Greit nok å svare på en melding eller ta et bilde, men om du skal sitte sånn hele kvelden kan du like godt holde deg hjemme. 
  • Når det er en stor del av gjengen som har en ting til felles og bare snakker om det hele kvelden, særlig når vi egentlig ikke er så mangen i utgangspunktet. 
  • Når noen skal synge, danse, eller vise fram et eller annet talent, synes det er ufattelig kleint, særlig om vi er i en liten leilighet. 

Det kommer kanskje fram, men er egentlig ikke så glad i fester😝 

• Liker 4
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Gutter som ikke legger skjul på at de kun er der for å prøve å ha sex.

Dette er kanskje en ting dere jenter ikke vet om, men som er sykt kleint. Hvis en gjeng er på dansegulvet og står i en sånn ring, også plutselig så skal to/tre av jentene på do, også er det fortsatt igjen to igjen. Alt fortestter som før (uansett hvor stygge jentene som er igjen er), men dersom de to siste jentene går så stopper alle guttene og danse og så ser de rart på hverandre før de går og setter seg.

Jeg er ikke noe glad i og danse, så for min del er det helt greit, men jeg synes ærlig talt det er litt patetisk. 10 gutter og en jente i en ring går liksom greit, men når hun går så ble dansinga plutselig meningsløs?

Gjest -Tricia-
Skrevet (endret)

Utkledningsfester :cowboy: - det må være det verste som finnes!

Misliker drikkepress også, de som henger seg opp i at folk bare har drukket 3 glass mens de selv har drukket 12!

OG de som ikke aksepterer at noen vil kaste inn håndkleet før klokka blir 03.00.

Endret av daydreaming
Skrevet
Den 4. november 2015 at 10.14, AnonymBruker skrev:

JEg som skrev over her. Jeg drikker sjelden alkohol på fest, men er med for det sosiale og fordi det er gøy å danse når man er ute på byen. Det er veldig mange som ikke tåler at jeg ikke drikker alkohol. Akkurat som det er et stort problem at jeg sitter og drikker Clausthaler, vann eller noe annet istedet for pils, rødvin eller jäger.

Anonymkode: cefe8...776

Det ironiske er at mange av disse er nok de samme som påstår at de har et avslappet forhold til alkohol mens du som er avholds ikke har det. Verden vil bedras. Jeg var selv avholds en periode men gikk på fest likevel. Det var et evig mas om  jeg ikke skulle ha noe å drikke og om det var noe galt siden jeg ikke drakk. Grunn: jeg hadde bare ikke lyst på. 

Anonymkode: fa755...877

Skrevet
1 minutt siden, daydreaming skrev:

Utkledningsfester :cowboy: - det må være det verste som finnes!

Enig! Hater å kle meg ut. Det må være genetisk, for til og med niesa mi har blånektet å kle seg ut siden hun begynte å barnehagen. 

Skrevet (endret)

Bra tråd!

Folk som ikke hilser på de nye/ukjente. 

Folk som ikke snakker med andre, evt. bare med sin partner/bestevenn.

Venninneklynger som hvisker og tisker og kun snakker med hverandre.

Spill, alle slags.

"Musikkeksperter" - nei, du er ikke hjemme, og vi vil ikke bli lært opp i musikksmak. La verten styre musikken. Der er hans/hennes fest.

Kassegitar - nigga please!! Vi er ikke på Træna på nach. Med mindre vi er på Træna på nach...

Folk som mangler manerer. F.eks. folk som hilser på din partner og ikke på deg, evt. legger an på eller limer selg på andres partner. Typ, spanderer vin på din partner, men behandler den andre som luft. Evt. drar med din partner på dansegulvet selv om hun ikke vil. Det blir ikke ligg av slikt.

Folk som ikke gir noe av seg selv, men bare forventes å bli underholdt. Sosiale ferdigheter, please.

De som maser om hvorfor man ikke drikker/drikker mer. Pass dine egne saker og slutt å lag så kjip stemning. 

Kompiser som er opptatt av å sjekke hele tiden. Ro ned og ha det kult.

Mobilavhengige, antisosiale - du vil heller lese på internett? Da trengte du ikke å komme. Folk er så kjedelige? Vel, you don't say!!

De som filmer tar bidler av andre på fest, evt. uten å spørre om det er greit. Hva faen skal du med det? 

Oppmerksomhetsyke folk. Drama.

Endret av Arca
  • Liker 2
Skrevet
1 time siden, daydreaming skrev:

Utkledningsfester :cowboy: 

Da synes jeg du skal bli med meg i et bryllup til høsten. UTKLEDNINGSBRYLLUP!!! Så kan vi hate sammen. :fnise: jeg kommer IKKE til å stille i kostyme. 

Jeg synes der er stusslig når du er blitt bedt på fest eller sammenkomst og tven skal være midtpunktet. Har et vennepar son alltid har på tven selv på fest og setter på de mest plagsomme programmene som helt perfekt og Morgan og Ola Conny. Da blir jeg fort trøtt og vil hjem. Jeg vil skravle! 

Det er og irriterende med de som måååååå diskutere høylytt og aktivt går inn for å provosere, eller kjærester som skal krangle.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke noe galt med utkledningsfester, er jo bare skøy :laugh: 

Anonymkode: 84adc...ad5

Skrevet
13 minutter siden, melatonin skrev:

Da synes jeg du skal bli med meg i et bryllup til høsten. UTKLEDNINGSBRYLLUP!!! Så kan vi hate sammen. :fnise: jeg kommer IKKE til å stille i kostyme. 

Jeg synes der er stusslig når du er blitt bedt på fest eller sammenkomst og tven skal være midtpunktet. Har et vennepar son alltid har på tven selv på fest og setter på de mest plagsomme programmene som helt perfekt og Morgan og Ola Conny. Da blir jeg fort trøtt og vil hjem. Jeg vil skravle! 

Det er og irriterende med de som måååååå diskutere høylytt og aktivt går inn for å provosere, eller kjærester som skal krangle.

Wtf???? Det har jeg (heldigvis) aldri hørt om!!! Du har min dypeste medfølelse. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf???? Det har jeg (heldigvis) aldri hørt om!!! Du har min dypeste medfølelse. 

Takk takk.... Det blir litt av en opplevelse... :sprettoy:

Gjest -Tricia-
Skrevet
31 minutter siden, melatonin skrev:

Utkledningsbryllup - hjelp, det høres ut som et skikkelig harrybryllup, her legges lista lavt! :fnise: Kan jeg spørre om gjestene har fått frie tøyler eller om det er et spesielt tema? Jeg håper jo inderlig at det er et elegant tema og at ikke det blir cowboy, indianere og spøkelser som løper rundt og lager alt annet enn høytidelig bryllupsstemning. Verste jeg har lest på lenge :laugh:

Skrevet
  • Ensporet musikk. Det er lov til å variere, uavhengig om du elsker metall eller pop. Irriterende uavhengig av sjanger med andre ord.
  • Jenter som skal se stygt på deg fordi du tillater deg å snakke med noen av motsatt kjønn. Jeg går på fest for å ha det sosialt. Bitchy damer er ikke sexy, uansett.
  • Prat om barn. Jeg er på fest for å ha det moro, ikke for å høre om barna dine.
  • Folk som bare tar på seg en jakke når de skal ut for å ta seg en røyk. Hadde jeg villet hatt røykelukt i jakka mi, hadde jeg gått ut sammen med de andre. Bruk dine egne klær.
  • Folk som bare kapper av sanger midt i.
  • Folk som opptar doen lengre enn nødvendig.

Ellers liker jeg godt både kassegitar, allsang, utkledning og annet :)

• Liker 1
Skrevet

Folk som sitter på fest og snakker om tragiske ting. Død og fordervelse, slemme rykter, dyremishandling og så videre. Hadde jeg følt for å bli i dårlig humør hadde jeg blitt hjemme og lest dødsannonsene i stedet. 

Også de som ikke tør å hilse på andre før de er fulle. Greit nok at praten med nye mennesker gjerne flyter lettere når man har fått litt alkohol i blodet, men det må da gå an å hilse selv i edru tilstand. Møtte verdens skjønneste fyr på byen en kveld, når jeg skulle møte han igjen neste kveld turte han nesten ikke se på meg før han hadde drukket litt. Sykt nedtur. 

Anonymkode: 8b37d...1ed

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...