Fandenivoldsk Skrevet 31. oktober 2015 #61 Skrevet 31. oktober 2015 Slenger meg på gitarspilling! Så sinnsykt kleint, også er det de samme sangene som går igjen heele tiden.Folk som hele tiden maser om at "åååh, det skjer jo ingenting her nå!! Alle er så kjedelige! Vi må danse! Eller ha drikkeleker! VI MÅ GJØRE NOEE!" Jeg tror jeg er blitt for gammel for vill shaking og sånt. Går aldri på nattklubb lengre, for eksempel. Takke meg til brune puber med plass til 15 stykker.Dramaqueens. Om du vet at du blir jævlig emosjonell om du drikker mye, så IKKE DRIKK SÅ FORBANNA MYE. Jebus.Jenter som alltid skal gå minst to stykker sammen på do, og utnytter tiden der inne til å utveksle sladder fra festen minutt for minutt og sjekke rumpa i speilet minst ti ganger. Yåw, vi er flere som må pisse!Alt styret det er å få alle i taxier til byen om man er mange på vors. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #62 Skrevet 31. oktober 2015 Når han du har et crush på som tidligere på kvelden har flørtet med deg, står og kliner med en annen jente. Anonymkode: 9f981...9de 8
Summers Skrevet 1. november 2015 #63 Skrevet 1. november 2015 Folk som kommer på etterfesten uten egentlig å ha blitt invitert, men fordi de ønsker å være med og vennene deres er med Folk som ikke går fra etterfesten selv om den er over og de bare sitter på sofaen og kjeder seg.
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. november 2015 #64 Skrevet 1. november 2015 Folk som kommer på etterfesten uten egentlig å ha blitt invitert, men fordi de ønsker å være med og vennene deres er med Folk som ikke går fra etterfesten selv om den er over og de bare sitter på sofaen og kjeder seg.Tror du dette er fordi de er for fulle eller fordi de har et desperat håp om at det på magisk vis skal falle en kåt dame i fanget deres?
Summers Skrevet 1. november 2015 #65 Skrevet 1. november 2015 Tror du dette er fordi de er for fulle eller fordi de har et desperat håp om at det på magisk vis skal falle en kåt dame i fanget deres?Det siste tror jeg.
Doge Skrevet 1. november 2015 #66 Skrevet 1. november 2015 Denne tråden viser nøyaktig hvorfor jeg ikke liker fester 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2015 #67 Skrevet 1. november 2015 Jeg er definitvt ikke glad i allsang jeg heller. Anonymkode: a1ab4...969
Gjest Rose11 Skrevet 1. november 2015 #68 Skrevet 1. november 2015 En ting til som irriterer meg. Når vi har det skikkelig gøy på festen, så skal alle plutselig ut på byen. Brått begynner noen å ringe etter taxi, for nå skal vi på byen. Liker hjemmefester mye bedre enn byen. Byen er slitsomt. Selv om flere er enig med meg, så MÅ de ut på byen uansett Vil jeg ikke være med, så blir jeg tvunget med.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #69 Skrevet 2. november 2015 Når verten ikke har rene glass. Kjøp plastglass i det minste.Når verten sitter på facebook på sin laptop/stasjonære pc hele kvelden (jeg er ganske gammel, mine venner bruker ikke Snapchat)Folk som aldri gir konkret tilbakemelding om de kommer eller ei (i påvente av en mer spennende invitasjon?), så antar man at de ikke kommer når det har gått noen timer, og i 22-tida dukker de jamen opp likevelFolk som har telefonen på høyttaler (gjelder både om jeg er på festen eller ringer en person som er på festen. En telefonsamtale er mellom to personer!)Når folk spør "går det bra?", fordi om man er litt stille. JADA.Og som en kontrast til ovenstående punkt, folk som sitter og ser "overlegen" ut (ja, jeg vet at det kan være fordi de er sjenert) og ikke deltar i samtalen. Man har et ansvar for det selv.Og som en kontrast til det igjen: Når det er vanskelig å komme inn i samtalen. Å være sjenert, ny, ikke kjenne så mange, og å bli tatt for å være sur/overlegen/ikke gidde å snakke med noen. Skakke værra lett.Politisk prat hele kvelden. Greit, bra med ikke bare rølpeprat, men jeg vil ha det gøy. Politikkpraten konkluderer jo bare med at verden går til hælvete, det er morsomt å bli minnet om når du er på fest.Når vertinnen skal bytte antrekk i ett kjør hele kveldenFolk som ikke røyker og kommer ut på røykeverandaen for å få med seg hva vi snakker om der ute (ok, dette er ang en konkret person, ellers er ikke-røykere velkommen ut for min del) Å forspise meg på potetgull. Usj. Jeg liker ikke potetgull særlig godt engang, men det er noe med "once you pop, you can't stop" Anonymkode: de36b...d7a 1
Calleia Skrevet 3. november 2015 #70 Skrevet 3. november 2015 Jeg misliker:Folk som MASER på at jeg skal danse.. Haler og drar, "dans da, dans da... "Jeg LIKER ikke å danse i en saueflokk... Punktum. 4
Okapi Skrevet 3. november 2015 #71 Skrevet 3. november 2015 Jeg misliker:Folk som MASER på at jeg skal danse.. Haler og drar, "dans da, dans da... "Jeg LIKER ikke å danse i en saueflokk... Punktum.Aye, ditto. De følger jo gjerne opp med "tør du ikke?" Nei, jeg liker det ikke! Det er ikke så vanskelig å skjønne forskjellen. 4
caskerette Skrevet 3. november 2015 #72 Skrevet 3. november 2015 Folk som skal dytte kameraet opp i trynet mitt etter at de har tatt bilde, for at jeg skal se. Jeg har sagt tusen ganger at jeg ikke liker å se bilder av meg selv, går det ikke an å respektere det? Se, se! Nei, ta de bildene du vil, men la meg slippe å se dem! 1
Miklo Velka Skrevet 3. november 2015 #73 Skrevet 3. november 2015 Jeg misliker høy musikk.Jeg misliker fulle mennesker som ikke respekterer min intimsone.Jeg misliker å være usynlig.Jeg misliker å ikke klare å få eller opprettholde kontakt eller interesse med andre mennesker.Jeg misliker par som tilbringer kvelden operert sammen ved hoftene eller leppene.Jeg misliker å se andre "finne tonen" med med noen.Jeg misliker at alkohol gjør meg deprimertJeg misliker at jeg kan forlate en hvilken som helst fest, uten at noen legger merke til det, eller savner meg.Jeg misliker at lydnivået er så høyt at jeg ikke er i stand til å delta i samtaler.Jeg misliker at det er for mange mennesker der. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #74 Skrevet 4. november 2015 Jeg er mann, jeg misliker sterkt folk som vil slåss bare fordi jeg har lang erfaring med thaiboksing og bryting. Jeg pleier å invitere de til treningssenteret når de er edru, men det er tydeligvis ikke så interessant.Ellers er jeg enig i mye av det som blir skrevet her, blant annet stjeling, hyppig bytte av sanger på Spotify/youtube, folk som ikke er med å betale taxiregningen, representanter fra begge kjønn som blir i overkant høylytte etter x antall enheter. Anonymkode: cefe8...776
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #75 Skrevet 4. november 2015 JEg som skrev over her. Jeg drikker sjelden alkohol på fest, men er med for det sosiale og fordi det er gøy å danse når man er ute på byen. Det er veldig mange som ikke tåler at jeg ikke drikker alkohol. Akkurat som det er et stort problem at jeg sitter og drikker Clausthaler, vann eller noe annet istedet for pils, rødvin eller jäger. Anonymkode: cefe8...776 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #76 Skrevet 4. november 2015 Jeg er stor motstander av mobil på fest. Samme hva man skal med mobilen. Nei, du må ikke "bare sjekke" snap/tinder/facebook/instagram/meldinger. Du er på en fest med ganske kul folk, hva med å bare nyte det? Jeg lar mobilen bli liggende i veska hele kvelden, så får jeg heller sjekke mobilen dagen derpå. Og samtidig være glad for at jeg ikke sendte ørten pinlige fyllemeldinger. Anonymkode: 0ad12...d1d 3
LeilaS Skrevet 4. november 2015 #77 Skrevet 4. november 2015 De som bare sitter med mobilen og ikke gidder å være sosial. Greit nok du er sjenert/sliter med sosial angst, men det er uansett irriterende når du sitter med nesa ned i mobilen hele tiden. Hvorfor kom du på festen egentlig? De som er fulle allerede kl 20 00. Da maser de om at folk MÅ danse og ikke bare sitt der og hver kjedelig Gutter i tanktops eller stramme T-skjorter, som sitter å flekser musklene hele kvelden og nærmest kysser de. Ikke imponert. De som ikke klarer å holde drikke i glasset. Søler du i sofaen eller på teppet, tørk det opp igjen! Det er jo en selvfølge. Jenter som går sammen på do og blir der i en evighet! At folk bruker evig lang tid på å komme seg ut i taxien. Er et styr hver gang. Usikre jenter som gir deg stygge blikk og føler seg truet av deg. Dont hate me because im beautiful Høylytte folk. De som alltid skal bli sett og hørt hele tiden. Det er så slitsomt. Har en venninne som blir sånn på fest. Skal hele tiden ha oppmerksomhet. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #78 Skrevet 4. november 2015 - Folk som tror det er ok å være dust bare fordi de har drukket- De som blir irriterte/sure da noen drar hjem fra festen- De som ikke forstår at man kan drikke så mye man vil selv. Det skulle ikke måtte forsvares. Alle som evt. kommenterer at du drikker for lite- Når folk blir slitne etter å ha drukket i mange timer, og andre på festen blir irriterte på at de ikke er like gira lenger. Mens de selv kan ha vært rolige hele kvelden, men siden de har drukket nok til å bli festglade, så aksepterer de ikke at de andre er ferdig med den perioden Anonymkode: 5c154...227
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #79 Skrevet 15. januar 2016 De som ikke tåler å drikke seg full, men gjør det likevel hver gang! De blir aggressiv, bitch, skal krangle, grine osv. Utrolig kjedelig når noen ødelegger kvelden med sitt fylle drama. Når noen skal danse, så skrur de opp musikken så det er helt umulig å holde en samtale. Greit med musikk, men hvorfor må det være så høyt pga de skal danse? Ikke alle som danser. De som blir sure fordi du ikke blir med på byen. Da blir man sett på som kjedelig og sær. Alle må jo på byen liksom. Drikke leker. Urk, hater det! Snyltere! De har gjerne ikke med nok drikke og snylter på andre om å få drikke. Hadde en slik venninne som ofte hadde med litt eller ikke noe alkohol. Spurte alle sammen (da helst meg) om å få. Irriterende. Anonymkode: 10320...5ac 1
Summers Skrevet 16. januar 2016 #80 Skrevet 16. januar 2016 Folk som må bli underholdt og ikke klarer å bidra med noe selv. Er det flere slike mennesker sammen så kjeder de seg og taster på mobilen i stedet for å bidra til å skape stemning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå