Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Twerking. 2013 er over, sett dere ned.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Twerking. 2013 er over, sett dere ned.

Hva er det`?

Anonymkode: 84a89...14a

Skrevet

Jeg liker kostymefest en gang i mellom, og kjøkkenfesten er den beste festen, punktum.  Det er der verdensproblemer løses og konspirasjonsteorier skapes. Det er på kjøkkenet det skjer, folkens!

ellers liker jeg ikke:

- middelmådig gitarspill, typisk idyll av Postgirobygget

- å se på at en jeg er interessert i flørter med ei annen og ikke med meg

- å være den mest edrue som ser hvor teite de andre er

- å aldri få høre en hel sang fordi noen hele tiden skal skifte sang

- at vi "må" dra på byen selv om vi har det mye mer gøy på festen

Anonymkode: 04c96...237

• Liker 6
Skrevet

Anonymkode: 84a89...14a

Det er en måte å danse på. 

Jeg elsker å danse og bruker mye tid på dans men jeg danser ikke på fest. Likevel er det alltid to eller tre fulle jenter som prøver å dra meg vekk fra de høyst intellektuelle samtalene jeg deltar i (:ler:) for å vise dem hvordan man rister på rumpa mellom to bokhyller 

• Liker 4
Skrevet

Folk som reagerer på folk som ikke drikker. Dere lager dårlig stemning. 

Ja, og det er så mange som gjør det. De reagerer ofte så negativt, og maser om det.

• Liker 2
Skrevet

Er sikkert tidenes festbrems nå, men jeg hater virkelig Cards Against Humanity. Grisekjedelig spill for umorsomme folk som trenger et påskudd for å fortelle jødevitser uten å måtte ta eierskap i humoren.

• Liker 8
Gjest gjestvest
Skrevet

Sunn snacks. Som oppkuttede grønnsaker. Æsj!

Skrevet

såkalte "white knights"

De kan være hinsides irriterende. Har opplevd mer enn én gang å ha en forholdsvis intens (men vennlig diskusjon) med en pen jente, og det er alltid, uten unntak, en fyr som reker rundt og alltid parkerer seg på jentas side, og jo penere hun er, jo enigere er han. De ser selvsagt alltid gjennom det, og det blir aldri noe på fyren.

Anonymkode: f44fa...f4f

• Liker 2
Skrevet

Enig med det meste her. Det er 3 ting som irriterer meg grenseløst og det er.

De som ikke er med på å betale taxiregningen . Ærlig talt. Patetisk og stikke av fra regningen når vi ankommer byen. Skal du ta taxi med oss, for du være så god betale som alle andre. Kan du ikke betale, så gi beskjed om det og betal neste gang.  Hadde en venninne som ALLTID ikke betalte. Det skjedde gang på gang . Til slutt,  så sa vi at neste gang får du ta buss eller gå hvis du ikke er med på regningen. 

De som ikke har med nok drikke til seg selv  og spør andre om å få. Jeg tar med nok til meg selv og vil ikke dele vin med alle. Hater når noen spør "kan jeg få et glass vin av deg?" Sier jeg nei, så blir jeg jo sett på som en bitch. 

Folk som ikke er interessert i å hilse eller snakke med deg. Det er jo mest jenter som holder på sånn. Ikke noe gøy når du kommer på en fest hvor du ikke kjenner noen,  så gidder de ikke å snakke eller inkludere deg med I samtalen. Verre er det med som bare vil snakke med bestevenninna si hele kvelden :rolleyes:

Anonymkode: bbe52...ad0

• Liker 5
Skrevet

Drita fulle folk og altfor høy musikk.

Anonymkode: d3cd0...215

• Liker 1
Skrevet

Folk som stjeler 😡 Då eg snuste så mista eg ein boks omtrent annenkvar helg, for fattige drittfolk måtte absolutt stjele MIN snus!!!

Når venninna mi med skulder fetisj blir full. 

Når venninnene mine begynner med lesbesex, så kjem eg tilfeldigvis inn på rommet...

eller venninnene mine med kjærester...

Når folk blir så dritings at dei spyr OVERALT!

Ikkje nøkkel på do!

Folk med spyånde som drikker av MIN alkohol!

Folk som har spydd over all maten.

Ei viss venninne som hylgriner og forteller om sin alkoholiserte far(som er bare bullshit) før ho legger seg i gangen og sovner for ho blir så full.

Visse folk som snapper heile tida! Eg er ikkje interessert å sjå meg sjølv sjå ut som eit drapsoffer, og i tilegg kan 250 andre sjå det!

Når politiet kjem og ødelegger morroa.

:overrasket:
Litt av en omgangskrets du har...

Jeg misliker folk som blir krakilske i fylla, og ikke vet å begrense drikkinga si. Det er heller ikke spesielt gøy med folk som bare forsvinner fra deg når du er på fest/byen, og du ikke aner hva som har skjedd med dem. Bortsett fra det, så er det stort sett morsomt på fest :)

Gjest Belle âme
Skrevet

Jeg misliker folk som blir krakilske i fylla, og ikke vet å begrense drikkinga si. Det er heller ikke spesielt gøy med folk som bare forsvinner fra deg når du er på fest/byen, og du ikke aner hva som har skjedd med dem. Bortsett fra det, så er det stort sett morsomt på fest :)

(hater den nye kg stilen), eg har believe it or not, ein ganske normal omgangskrets. I alle fall her.

Skrevet

Jeg misliker altfor høy musikk, vil helst ha muligheten til å prate med folk. Misliker teite drikkeleker som "jeg har aldri", det er som regel ikke "frivillig" om man vil være med eller ikke.

Synes som regel det er vors og hjemmefester som er gøy og synes derfor det er kjipt når man absolutt skal ut på byen, har nesten aldri opplevd at det har vært gøyere på byen enn på vorset.

• Liker 3
Skrevet

Høy musikk med masse bass. Får lett hodepine...:glare:

• Liker 3
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Drikkeleker. Er man ikke med, så er man kjedelig.

Folk som ikke klarer å slutte og bare heller innpå. Helt til de stuper. Liker ikke fulle folk som blir aggressive, griner og alt det. Vært mer enn en gang jeg har måtte trøste venninner som griner og alt er bare dritt. Det er kjedelig.

De som ikke har med røyk eller har flere igjen, så spør de om de kan "bomme" av deg selv om du ikke har så mange igjen. Så skal gjerne typen eller venninna av den som spør ha røyk å .Vil ikke være kjip, men ikke mitt problem at du/dere er tom for røyk. 

De som skal bestemme musikken og ikke lar andre komme til.

Allsang. Nei og nei! 

innpåslitne gutter som er kåte og prøver å få seg er ligg. Så blir de sure hvis du avviser de.

Sikkert mye mer.....

Skrevet

Ja, og det er så mange som gjør det. De reagerer ofte så negativt, og maser om det.

Ja, det er ikke annet enn umodent.

Skrevet

Jeg misliker altfor høy musikk, vil helst ha muligheten til å prate med folk. Misliker teite drikkeleker som "jeg har aldri", det er som regel ikke "frivillig" om man vil være med eller ikke.

Synes som regel det er vors og hjemmefester som er gøy og synes derfor det er kjipt når man absolutt skal ut på byen, har nesten aldri opplevd at det har vært gøyere på byen enn på vorset.

Enig, men som regel må man dessverre ut etter kl. 23. Kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

Enig, men som regel må man dessverre ut etter kl. 23. Kjedelig.

Enig. Folk vil alltid ut så seint. Helst etter 23.30. Jeg hater å komme til et utested som er fult og helt umulig å få plass. Hater også å måtte stå i kø for å komme inn. Skjønner ikke hvorfor alle vil dra så seint ned til byen. 

Anonymkode: bbe52...ad0

Skrevet

Jeg liker stort sett å gå på fest, men det er noen ting som bestandig ødelegger moroa. Ting jeg kommer på på stående fot:

*Utkledning! Guuud, jeg hater utkledningsfester. Det er så kjedelig å få invitasjon til fest, glede seg, og så plutselig oppdage at det er kostymefest! Når jeg er på fest vil jeg bare drikke, prate med folk, flørte og høre god musikk. Kostymer og tjo og hei er bare unødvendig og distraherende fjas. Og jeg vil pynte meg, ikke ikle meg cowboyhatt eller lage åttitallssveis!! 

*Gitarspilling! Misliker når en jovvial type skal dra frem kassegitaren og spille noen seige låter, typisk Postgirobygget eller Bob Dylan.. Enda verre hvis det blir allsang og gladkristen stemning. Da tar jeg en halvtimes røykepause på verandaen, om det så er minusgrader ute.

*Å være én av veldig få jenter på et guttedominert vors, ihvertfall hvis gutta er sånne "guttegutter" og ikke særlig digge. Ble invitert på vors av en snål fyr jeg rotet litt med en periode, og da jeg kom dit var det fem slitne joggebuksefyrer i en muggen kjellerleilighet som satt og pilset og spilte nerdespill på storskjerm mens grandiosaskorpene fløt i sofaen. Det var helt tydelig ikke vasket i leiligheten på månedsvis. Jeg prøvde å få igang en samtale, men måtte gi tapt for storskjermen. Snek meg stille ut igjen etter et par timer, tror ikke noen av dem la merke til det..

Hva med dere? Hva misliker dere på fest? :P

Anonymkode: 56f22...247

Jeg boikotter utkledningsester. Har hatet det siden 1. klasse på barneskolen og nå er jeg 26, så det går neppe over. 

Hvis en eller annen vil spille gitar (eller et annet insturument) så gjerne for meg. Bare ikke forvent at jeg blir spesielt imponert eller deltar i allsang. 

For å komme med noe eget. Jeg HATER alle fester hvor det dreier inn på drikkeleken "jeg har aldri." Jeg er ikke interessert i å dele informasjon om mitt sexliv (for det er uten unntak det leken dreies inn på) ei heller er jeg interessert i å høre om andre sitt. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg boikotter utkledningsester. Har hatet det siden 1. klasse på barneskolen og nå er jeg 26, så det går neppe over. 

Hvis en eller annen vil spille gitar (eller et annet insturument) så gjerne for meg. Bare ikke forvent at jeg blir spesielt imponert eller deltar i allsang. 

For å komme med noe eget. Jeg HATER alle fester hvor det dreier inn på drikkeleken "jeg har aldri." Jeg er ikke interessert i å dele informasjon om mitt sexliv (for det er uten unntak det leken dreies inn på) ei heller er jeg interessert i å høre om andre sitt. 

Jeg også! Jeg hater drikkeleker verre enn pesten! >.> særlig den der "jeg har aldri" hva er det som er så gøy å vite om andres sexliv. Jeg datet en fyr og vi var ilag på en fest og jeg ga klar signal at jeg ikke ville være med på en slik ttpe drikkelek, så de rok fram panduros eske(?) med slike spørsmål som "hvor mange har du pult?hvem har du hatt best sex med...liker du analsex" osv, vel han jeg datet fikk ett spørsmål om hvordan sexlivet hans er nå, og om det er noe som kunne blitt gjort bedre... Og han langer ut med at han hater at jeg ikke vil bli med på analsex og synes at det er dritkjipt av meg å ikke gjøre en liten ting for han...og kunne ønske at brystene mine var litt større...og fortsatte å prate om oss og fortelle intime detaljer..Vel lang historie kort jeg kvelte ølen min på han og dumpet han og gikk hjem... Har blitt kalt hårsår og prippen etter det...men det...var lite kult...>.> 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...