Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjedelige fester med kjedelig A4-musikk og A4-mennesker som snakker om A4-ting. Basically alle fester jeg ikke arrangerer.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kostymer! Jeg hater kostymer. Blir jeg bedt på en kostymefest kommer jeg ikke.

De som konstant sitter og filmer til Snapstory. Nei jeg vil faktisk ikke se meg selv være full. Da hadde jeg meldt jeg på et realityprogram.

Folk som styrer musikken og spiller elendig musikk. Og folk som ødelegger køen i Spotify.

Folk som reagerer på folk som ikke drikker. Dere lager dårlig stemning. 

• Liker 8
Skrevet

Kostymefester! 

Påtvungne drikkeleker! - Jeg HATER drikkeleker! Virkelig hater! Jeg vrir meg i smerte dersom jeg må være med på noe kleint! Ønsker de andre å ha en drikkelek så be my guest, men respekter at ikke jeg ønsker å være med. Ser jeg at det er en ok lek så kanskje jeg blir med om dere spør meg igjen litt senere, men respekter at jeg heller vil sitte å snakke med noen andre.

Folk som på død og liv skal danse i en altfor liten leilighetet. Nei, dere kan ikke danse, dere ser bare teite ut. Nei, det er IKKE plass til dansing i sofaen eller på bordet. Tror du at vi andre ler av deg? Da har du rett for du ser latterlig ut der du står og vrikker deg mellom blomsterpotter og nips og tror du er deilig. Spar dansingen til byen eller finn deg en plass der du ikke veiver ned absolutt alle andre!

Folk som flytter inn på do. Nei, du trenger ikke løse verdensproblemer med venninna de PÅ DO mens køen vokser på utsiden. Ta dere en tur ut på verandaen eller finn dere et litt rolig hjørne eventuelt vent til i morgen.

Folk som blir overdramatiske. Nei, jeg kjenner deg ikke og jeg vil ikke høre hele livshistorien din mens du griner og søker sympati. Unntak kan gjøres for gode venninner osv, men er det første gang jeg ser deg så skal livshistorien være rimelig unormal for at jeg skal gidde.

Å alltid bli for full. Ja, de fleste av oss har nok gått på den smellen hvor vi har feilberegnet vår egen alkoholtoleranse og blitt for fulle. De fleste av oss lærer av det. Jeg irriterer meg grenseløst over folk som ALLTID blir for fulle og som hver eneste gang drikker med livet som innsats. Det er noe med å lære av sine egne feil......

For høy musikk - hele tiden. Nei, klokken 20:00 ønsker jeg å prate med folk, IKKE sitte å skråle med til en eller annen "klassiker". Det er helt greit at volumet øker utover kvelden, men når man såvitt har rørt i første drinken så er det for tidlig. Selv om man tar en allsang klokken 23:00 så kan musikken godt skrues litt ned igjen etterpå - frem til neste "klassiker"....

Jeg kunne sikkert fortsatt i det uendelige...

• Liker 7
Gjest Franke Ann
Skrevet

- Folk som ikke har med egne rusmidler, og som forventer at alle andre skal spandere på dem.

- Pene damer som tror at utseendet deres gjør dem fritatt fra ting som spotify-kø og betaling av taxiregninger. Samme gjelder overivirige menn som tror at iveren deres gjør dem fritatt fra det samme.

- Folk som gjør video- eller lydopptak på fest. Bilder får gå under tvil, men også her er det irriterende når folk er taktløse eller overdriver.

- Ujevnt kjønnsfordeling, enten den ene eller den andre veien. Det gjør festen kjedelig og ensformig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker kostymefest jeg da! Men det som irriterer meg er;

- Menn som prøver seg selv om jeg sier nei, jeg har kjæreste. Plusspoeng for svaret "men han er jo ikke her!" Forbanna drittsekker!

- Menn som hardnakket blånekter for at jenter blir seksuelt trakassert på utesteder. "men da flørta du sikkert litt med han da"

-Folk som ikke klarer å treffe doen når de skal tisse/spy. Generelt folk som må spy også forsåvidt.. 

- Usikre jenter som tar det som en personlig trussel at en annen jente våger å dukke opp på festen (MED KJÆRESTEN SIN) 

- Public display of affection. Drit i å smake på drøvelen til din utkårede og hold fingrene UTENPÅ klærne til dere blir alene.

- Folk som ikke hilser. Folkeskikk, hørt om det? 

• Liker 9
Skrevet

- Dårlig musikk

- Gitarspilling , med mindre det er stemning for at ALLE er med å synge og tromme ved siden av, i en mer ironisk og morsom tone enn en seriøs og klein tone.

- Mange jenter, for da blir det for mye hvisking og tisking for min del.

- Menn som kun er der for å få seg noe (vi er mennesker , og liker å feste vi jenter også, og er ikke nødvendigvis på fest for å kline)

- En vert som skal gå fra person til person for å både tilfredstille alle og sørge for at det ikke blir noe drama (det blir drama av at du holder på sånn)

- Nasale eller lyse høye stemmer

- De som brifer med rusbruket sitt. Det gjør ikke meg noe at noen tar kokain eller røyker hasj, men ikke oppfør deg som en dust etterpå fordi du føler deg så konge på den kolaen.

Anonymkode: d33ce...2e0

Skrevet

- For høy musikk. Altså, på utestedet vet vi jo at det blir spilt så vi ikke kan snakke, så vi kan kanskje spare den biten av kvelden til slutt.

- Folk som bare skal høre på techno, trance, "tropical house" og slik drittmusikk. Blir skikkelig sliten i hodet av det. 

- Jentegjenger som har null interesse av å inkludere nye på festen i samtalen.

- Enkelte jenter, som ikke en gang ser eller hilser på andre jenter - kun setter seg rett hos guttene. Halloo. 

- Tvungen drikkele der man må reise seg/bevege seg rundt. Ikke bryt opp stemningen a'. La folk få ha det gøy på sin egen måte.

Ellers er jeg over gjennomsnittet glad i både allsang og noen som spiller gitar, oog utkledning. Woah. 

Anonymkode: 82b95...eb7

• Liker 1
Skrevet

Når jeg ikke kjenner så mange på en fest og kommer best overens med guttene, så blir jenter furt fordi jeg snakker med guttene "deres". :murvegg:

Anonymkode: 56caa...d66

• Liker 6
Skrevet

Mens jeg misliker at folk ikke har forståelse for at andre mennesker er annerledes enn en selv. Det er ikke alle som liker å danse. Det vil ikke si at de ikke hygger seg. Det er også flere som liker å trekke seg litt unna med litt færre folk, eksempelvis kjøkkenet, der det gjerne er litt mindre musikk slik at man faktisk klarer å prate med hverandre. Jeg ser ikke helt hvorfor du har problemer med disse punktene. 

Anonymkode: 0b08d...b35

Enig med dette, jeg er selv en av "kjøkkenhengerne" fordi jeg ikke orker alle de fremmede, skrålete personene i stua, men gjerne vil være sosial med de jeg er trygge på.

Anonymkode: d33ce...2e0

• Liker 8
Skrevet

Vise bilder fra mobilen hele tiden, eller sjekke mobolen hele tiden

• Liker 4
Skrevet

- Folk som skal vise ting på youtube, så alle blir sittende passive og se på video etter video. 

- Epic rap battles. Nei, der er ikke morsomme, de er teite, og de egner seg ikke til å vise på fest. 

- Folk som sitter ved spotify hele tiden og nekter å spille annen musikk enn de selv liker. 

- Folk som blir for fulle og pågående. 

- For mange jenter.

- Folk som bruker mesteparten av tiden på å kritisere festen/folk/snacksen. 

- Folk som kommer uten alkohol, men forsyner seg av andres.

- Folk som ikke klarer å komme seg ut så vi ikke rekker bussen/må vente lenge i taxien. 

-  Jenter med ekstremt oppmerksomhetsbehov, som griner, hyler og legger an på menn som er opptatt. 

• Liker 3
Skrevet

Alt som er listet opp tidligere. 

Kan legge til jenter som man ser er furt fordi de ikke får oppmerksomhet fra gutter.

• Liker 1
Skrevet

-Gitar eller pianospilling (har hørt blokkfløyte også..)

-Når folk ikke spiser mat den dagen de skal ut og kjøper masse sprit og blir skikkelig fulle - ender til slutt opp med oppkast, æsj

-For høy musikk slik at man ikke får til å snakke

-Drikkeleker som involverer matte (!)

-Do uten nøkkel

-Når folk ikke bryr seg dersom de søler øl i sofaen eller kaster popcorn overalt 

-folk som bestandig _må_ på byen 

• Liker 4
Skrevet

Mye som er nevn er ting jeg liker, som gitarspilling og utkleding :P

Det jeg missliker er (som jeg kommer på nå):

- For høy musikk! 

-dunk,dunk,dunk musikk og at noen på død og liv må spille vg's top 10 liste hele kvelden og natten.

-at ikke folk kan akseptere at jeg ikke alltid ønsker å drikke meg snydens, noen ganger holder det å bli lett brisen for min del.

- at ikke alle forstår at ikke alle er like glad i å danse offentlig.

Skrevet

såkalte "white knights"
og
damer som ikke tåler at mannfolk sier nei til dem.

Skrevet (endret)

Dette irriterer meg :

1. Drikke leker.  Da spesielt "jeg har aldri" det blir jo kun sex prat uansett. "Jeg har aldri hatt trekant" "jeg har aldri blitt pult i ræva" osv.

2. Jenter som okkuperer badet for de må sminke seg, rette håret osv 

3. Kjærestepar som MÅ være limt sammen hele kvelden og holde rundt hverandre. Gjerne kliner de mye å 

4. Allsang! Ok, et par sanger går greit, men blir fort lei av å synge kleine og kjedelige sanger. Så på toppen av det hele drar noen frem en gitar og alle synger for full hals. 

5. De som skal bestemme musikken hele kvelden. Hvis jeg spør om å høre en spesiell sang, så sier de nei, den sangen liker jeg ikke. Tror jeg liker de drittsangene du spiller? !

6. De som aldri kan være klar når taxien kommer. La oss si den er der kl 23 00. Da er jeg ferdig kledd og ferdig til kl 23 00. Må jo huske at  pengene stiger selv om den står stile. De må drikke opp  ALT i glasset først, de må sminke seg, de må høre de sin sang en siste gang osv når bilen er kommet. Tydelig bare jeg som bryr meg om å være klar til kl 23 00. At jeg sier "nå er kl 5 på" bryr ingen seg om.

7. Alt for høy musikk, så det er umulig å holde en samtale uten å skrike til hverandre. Skrur du ned musikken litt, så protester alle.

8. De som tvinger deg til å danse. Sorry, men jeg danser ikke. Ikke kan jeg det og ikke liker jeg det. Hater de som maser og begynner å dra i meg. Seriøst,  slutt!

9. DRIKKE PRESS!  Trenger jeg å si mer?

10. De som ikke er med på å betale taxi regningen. Sleipt.

11. Jenter som blir sure og føler seg truet hvis jeg hilser/snakker med kjæresten. Jøss, visste ikke at han ikke fikk lov til å snakke med det motsatte kjønn på fest? Slutt og hver så usikker.

Endret av Rose11
Skrevet

Quiz og selskapsleker generelt. Denslags hører hjemme på en hvilken som helst "teambuilding", ikke på en fest. Jeg, som mange andre her inne, får også lyst til å spy når noen drar frem gitaren. 

• Liker 2
Skrevet

- Gitar på fest

- Drama og tårer

- Folk som skal annektere og overta musikken og som avbryter andres sanger for å få frem sine egne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...