Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

- folk som skal være midtpunktet HELE tiden. Orker ikke. 

- Når folk sitter altfor mye med telefonen sin og ikke er tilstede på festen. Da kan de heller holde seg hjemme. 

- Folk som hele tiden skal dra igang allsang og skal sitte å synge gjennom hele vorset. Orker ikke. 

- Drama og dårlig stemning. 

- Folk som alltid skal snylte på andre, som spør om å få drikke, bomme en røyk/snus. 

- Folk som ikke har lært seg å drikke, som bestandig blir overstadig beruset og ikke klarer å ta vare på seg selv. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi. Jeg er på fest for å danse og hater småprating, så er nok den som skrur opp volumet. 

Anonymkode: 330de...a30

De fleste drar på fest for å være sosial og prate. Greit nok folk vil danse, men irriterende når de som bare danser skrur opp musikken så vi ikke får prate.

Anonymkode: 8bbe5...8d1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alkohol

Anonymkode: 2fd20...9c2

• 1 år senere...
Skrevet

:)

Anonymkode: c1b0b...b3c

Skrevet

-Misliker brautende folk som vil være midtpunktet i ALLE diskusjoner

-Folk som man må spandere på, som har "glemt" å kjøpe øl/røyk

-Folk som drar fram keyboardet og vil spille Elton John, og ber om at folk synger med, og blir så høye på seg selv at de spiller i en times tid (yess, har opplevd dette).

Men ellers liker jeg at folk er forskjellige, jeg kan fint leve med at en annen musikk enn "min" blir spilt, og jeg synes det er gøy å høre til og med brautende venner prate. Jeg liker fest! Liker at masse folk er samlet og koser seg i lag, drikker øl og slapper av.

Anonymkode: fc9d0...108

• Liker 1
Skrevet
On 6/17/2016 at 2:25 PM, smalls said:

Kan hende jeg har sagt dette før, men gadd ikke å bla tilbake. 

De som dobbelbooker. Jeg hadde fest forrige helg  (har ikke hatt fest på gud vet hvor lenge ) og jeg synes det er irriterende med de som bare blir på festen din 1 time for å så gå videre til neste fest de har sagt de skal komme på. Altså, veldig hyggelig når du først skal ha fest og de bare blir en liten stund. :dry: Dette gjaldt ikke alle,  men 3 stykker. Kom 19.30 og dro 20.30. Så ble litt skuffet. 

Samme her. Jeg holdt en fest for en stund siden. Jeg hadde invitert i god tid på forhånd, og til og med diskutert dato med noen venner. Jeg sendte noen meldinger rundt dagen før, for å si fra at tidspunktet ble flyttet, (det var en fest med mat og arrangement) men de som ville kunne selvfølgelig bare komme litt før mens vi ventet på folk. Da får jeg plutselig beskjed av de vennene jeg hadde planlagt med tidligere, at de kommer på dagen, og drar FØR tidspunktet for festen. De måtte betale masse for reisen, bare for å sitte der og se på at jeg løp rundt og ordnet i stand. Merkelige greier. Da kunne vi like gjerne bare treftes en annen kveld. 

Anonymkode: 87cca...dae

Skrevet

Tidspunktet= klokkeslettet, altså. Ble bare utsatt en time.

Anonymkode: 87cca...dae

Skrevet

1. Gitarspill

2. Folk som kommer 3 timer etter at tidspunkt er fastsatt (unntaket er de som har en årsak. 

3. De som selverklærer seg som bestekompis/bestevennninne etter få timer i fylla. Legger en til på fb i fylla, og thats it. 

4. De som bestemmer seg for at deres Spotify-liste er bedre enn min. Min fest, respekter min musikksmak. Jeg gir selvfølgelig den samme respekten til andre som har fest. 

5. Par som krangler. Del dere heller opp og finn andre å snakke med. Gjør opp når dere kommer hjem, eller har sovet ut rusen.. Elt ærlig, var årsaken til krangelen så viktig? 

6. Den nysingle venninna som nå etter 3 mnd som opptatt endelig kan leve livet sitt. Kroppen går selvfølgelig til den diggeste gutten på festen, som viser seg å være en douche og en horebukk. 

7. Altfor lite snacks på bordet. Har du ikke råd til snacks, så be folk ta med det de ønsker selv. Å ha dårlig råd er en ærlig sak. 

8. Den samme gjengen som står borti et hjørne på alle fester. Dere er kompis/venninner til vanlig, dere kan faktisk ta dere tid til å snakke med hun nye, eller han ensomme. Det koster faktisk ikke mye energi å sende et imøtekommende smil og et hei, og spørre hvordan de kjenner vertsskapet. 

9. Par som alltid skal ha seg på fest. Sitter gjerne med tunga langt ned i halsen på hverandre, og forsvinner plutselig inn på badet/soverommet. Unnskyld meg, men har jeg gitt dere tillatelse til å ha sex på min seng? Jeg skal faktisk sove der i natt, og orker ikke å skifte på senga når jeg har 4 i promille. 

10. Nevnte jeg gitarspilling? Sleng på allsang på toppen av det hele. Det hører ikke hjemme i min omgangskrets til vanlig. 

11. Latterliggjøring av mennesker som åpenbart burde ha sluttet å drikke for 1 vinkartong siden. Dere var helt sikkert ikke noe bedre første året dere drakk. Og dere har vel aldri driti dere ut? 

12. Altfor høy musikk. Folk skal kunne prate sammen. Jeg vil gjerne ha stemmen min i behold når jeg skal kjefte på mannen min på søndag, og jeg vil gjerne at han skal høre meg uten å ha tinnitus. 

Anonymkode: bff26...ef4

• Liker 4
Skrevet

"Vi er ferdige snart og skal videre ut på byen" - for 5 timer siden. Nå har det startet et annet sted i bygget også. Kjekt å bo i en studentby. Har fått fadderukene helt oppi halsen. 

Anonymkode: 9dad0...7f9

Skrevet

Siden jeg ikke drikker noe særlig alkohol, så er det irriterende når folk graver og maser om hvorfor jeg ikke drikker. "Sikkert på du ikke er gravid?" Så spør de alltid om jeg kan kjøre de til byen. Noen ganger gjør jeg det, men ikke bli sur om jeg sier nei 🙈

Liker dårlig de som ikke klarer å kontrollere seg og alltid blir for full. Så full at de må lage drama og være ufyselig. 

Innpåslitne menn som ikke tar nei for et nei, og klenger hele kvelden på meg 🙄

Skrevet (endret)

Nå kommer jeg sikkert til å få noen stygge kommentarer her, men la gå; den som insisterer på å være edru, for å så sitte og himle med øynene store deler av kvelden. Skjønner at fulle folk er irriterende, derfor går jeg aldri ut når jeg er edru. Verre er det ikke. 

Endret av KillerKitty
  • Liker 3
Skrevet

Når noen på død å liv skal sitte å ta drugs åpenlyst å skryte over det. Da takker jeg for meg

• Liker 1
Skrevet

Folk som synes det blir dårlig stemning når man blir dritings.

Anonymkode: 5c2e8...4b1

• Liker 1
Skrevet

Jeg festet liksom fra meg for mange år siden, og foretrekker nå min helt egen fest med pepsimax og sofa.

Men! Jeg liker ikke høy musikk og jeg liker ikke nattklubbmusikk type dunkdunk, metall, dødsmetall ogeller electronica og blinkende lys osv. Får nesten anfall av det. Skal jeg først i ett lystig lag får du spille ordentlig musikk. IKKE Åge MED levva livet heller 😂

Jeg skjønner ikke helt poenget med så høy musikk? Det går ikke an å prate, og da forsvinner 3/4 av poenget for meg når man tilnærmet må stå inni ørene til hverandre og rope for å høre noe.

• Jenter som ikke kan gå i hælene sine, vakler, vingler og evt tar de av. Når du tar på deg ett par skyhøye hæler har du forpliktet deg til å bruke de på en ordentlig måte, ellers må du ha andre sko.
  • Gutter i joggebukse på fest
  • De som ikke inkluderer alle på festen.

Den perfekte festen tror jeg må være pepsimax, bakgrunnsmusikk og kortspill😊

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier mer om deg enn om "folk". 

• Liker 2
Skrevet

Alkohol.

Anonymkode: e363c...4b2

Skrevet
23 timer siden, KillerKitty skrev:

Nå kommer jeg sikkert til å få noen stygge kommentarer her, men la gå; den som insisterer på å være edru, for å så sitte og himle med øynene store deler av kvelden. Skjønner at fulle folk er irriterende, derfor går jeg aldri ut når jeg er edru. Verre er det ikke. 

Jeg har generelt ikke problem med edru folk. Kan fint være edru selv på fest. Men her er jeg enig med deg. Spesielt de som ikke drikker av en årsak (trening, avholds osv) har en vane for å fremme sine meninger om alkohol og hva det gjør med stemningen. 

Var faktisk på fest i helga der vi var den harde kjernen (venner som møtes ofte på fest, men vi møtes også ofte edru på cafe, spillkvelder og sånt), pluss noen nye som ikke jeg har møtt før. Jeg fikk seriøst ikke kontakt med de. Jeg prøvde hardt, siden jeg liker å få alle med på festen. Man kan ha med seg godt humør selv om man er edru. De dro fra festen tidlig uten å ha gjort noe særlig ut av seg, og virket ensomme der de dro. Jeg spurte de flere ganger om de ville være med ut for luft, siden det var der de fleste sto og pratet. Prøvde også å prate med de inne. 

Igjen, jeg har ikke noe imot edru folk. Men man bør kunne ta med godt humør og en god innstilling. 

Anonymkode: bff26...ef4

• Liker 3
Skrevet (endret)
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man kan klare å oppføre seg så, men veldig ofte når man er dritings, så blir det dårlig stemning. De raver rundt, hyler, griner, må krangle, være frekk, irriterende, masete, tar veldig mye plass osv. Men de ser jo ikke selv de lager dårlig stemning. Nytter ikke å snakke til en som er dritings

Endret av smalls
Skrevet

Drama. Enten det er kjærestekrangling, furting over at venninna stakk av med crushet, eller hva det nå går an å kjefte/grine over i fylla. 

Det aller meste ellers takler jeg helt fint, inkludert høy/feil musikk (men ikke furting over det), lite snacks, lite sitteplasser, klining i hjørnet etc.

Anonymkode: 7027f...3d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...