AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #181 Skrevet 27. september 2017 Hater høy musikk. Hater når to-tre bare sitter i et hjørne og prater med hverandre. Vær litt sosial da folkens! Blir irritert når folk sitter på mobil hele kvelden. Folk som ikke oppfører seg i fylla. Type krangler, høylytt og irriterende, og ikke minst, de som griner for absolutt alt. Anonymkode: 4640f...349
applestories Skrevet 27. september 2017 #182 Skrevet 27. september 2017 14 timer siden, DrueSmoothie skrev: [...] Jeg er gjerne med og drikker jeg og jeg drikker nok min del og vel så det når vinen kommer frem. Men av en eller annen grunn blir jeg superirritert når noen skal prøve å få meg til å drikke mer når jeg selv ikke har lyst på mer, eller få meg til å drikke f eks sprit når jeg koser meg med vin. Hvorfor skal det være så innmari stas å få vennene sine fullere, og se hvor fulle man kan bli og andre kan bli? Jeg er av typen som mer enn gjerne tar en flaske vin, men når jeg kjenner at nok er nok, så har jeg faktisk ikke lyst på mer. Men har jeg først åpnet en flaske så går stort sett hele flaska, så jeg ser jo ikke på meg som en festbrems heller. Fortsetter jeg å drikke da ender det gjerne med at jeg blir dårlig og hele neste dag går i vasken. For meg er det ikke verdt det. Og etter en hel flaske vin så holder det som regel for meg i massevis. [...] Er så enig! Det er ikke det at jeg ikke drikker, og det kan bli vel mye om stemningen er god og man har det gøy. Men det at noen skal bestemme når og hva som skal drikkes, det takler jeg bare ikke. Jo mer folk maser, når jeg får spørsmålet "vin?" hvert femte minutt, "kom igjen da, her, ha litt rødvin. hvitvin?" "hei, jeg har cognac" fra andre siden av bordet. Man vil jo ikke være kjip, men jo mer folk pusher på, jo mer kjip blir jeg jo. Om enkelte hadde oppført seg på samme måte med gulrot som med vin hadde jo de rundt dem trodd de var sprøyte gal... 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #183 Skrevet 27. september 2017 Dere som kommenterer her liker jo rett og slett ikke fester 😅 dere liker sammenkomster, men ikke fester. Anonymkode: 900f2...ecc 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2017 #184 Skrevet 27. september 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hater høy musikk. Hater når to-tre bare sitter i et hjørne og prater med hverandre. Vær litt sosial da folkens! Blir irritert når folk sitter på mobil hele kvelden. Folk som ikke oppfører seg i fylla. Type krangler, høylytt og irriterende, og ikke minst, de som griner for absolutt alt. Anonymkode: 4640f...349 Hvordan er man sosial med alle ved høy musikk? Hvorfor setter du deg ikke sammen med de som prater smått sammen, sitter du å er usosial selv? Hvordan bør man oppføre seg på fylla? Anonymkode: 900f2...ecc
Sirah Skrevet 27. september 2017 #185 Skrevet 27. september 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som kommenterer her liker jo rett og slett ikke fester 😅 dere liker sammenkomster, men ikke fester. Anonymkode: 900f2...ecc Jeg er veldig glad i fester, jeg vil bare ikke danse 😂 Andre må gjerne danse for min del så lenge de ikke danser i sofaen, på bordet eller velter ting i forsøket på å se sexy ut 🤣 Endret 27. september 2017 av Sirah 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #186 Skrevet 28. september 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som kommenterer her liker jo rett og slett ikke fester 😅 dere liker sammenkomster, men ikke fester. Anonymkode: 900f2...ecc Du aner da ikke hva "vi" liker. Det er ikke slik at man må like alt på fest for å være glad i fester. Anonymkode: 39325...930
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #187 Skrevet 28. september 2017 13 minutter siden, Sirah skrev: Jeg er veldig glad i fester, jeg vil bare ikke danse 😂 Andre må gjerne danse for min del så lenge de ikke danser i sofaen, på bordet eller velter ting i forsøket på å se sexy ut 🤣 Det forstår jeg. Man skal jo ha respekt for andres hjem. Anonymkode: 900f2...ecc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #188 Skrevet 28. september 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du aner da ikke hva "vi" liker. Det er ikke slik at man må like alt på fest for å være glad i fester. Anonymkode: 39325...930 Jeg ser jo det ut fra hva dere ikke liker 😉 Anonymkode: 900f2...ecc
Sirah Skrevet 28. september 2017 #189 Skrevet 28. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det forstår jeg. Man skal jo ha respekt for andres hjem. Anonymkode: 900f2...ecc Det er det jeg tenker også. Uansett hvor full jeg er så glemmer jeg ikke at jeg har et snev av oppdragelse. Jeg klatrer ikke i andre menneskers møbler, låser meg inne på do og blir der, eller roper og skriker til alle rundt meg "fordi". Når jeg tenker meg om har jeg kanskje bare aldri vært full nok 😂 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #190 Skrevet 28. september 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser jo det ut fra hva dere ikke liker 😉 Anonymkode: 900f2...ecc Det er slike som deg jeg får helt mark av. Det er klart at man kan like fester uten at man trenger å danse. Det er klart at man kan like fester uten å like utkledning. Det er klart at man kan like fester uten å like kvelder som ender i drama og gråting. Nå er det jo også slik at hver bruker svarer som et enkeltindivid. Anonymkode: 39325...930 4
Tjuagutten Skrevet 28. september 2017 #191 Skrevet 28. september 2017 "jeg har aldri".... Folk som bytter sanger i køen for å få sin sang først, samme med folk som queue'r 34 sanger Allsang Når arrangøren er "sløv" og man ikke drar ut som planlagt og havner i lang køøøøø Fireball ;p
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #192 Skrevet 28. september 2017 En ting jeg hater med alle fester: Å bli sittende og snakke med en dønn kjedelig person og ikke komme seg bort fra dem. Er ikke spesielt glad i å snakke med fremmede generelt, så det blir dobbelt ille da. Anonymkode: 73d63...3f3 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #194 Skrevet 28. september 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er slike som deg jeg får helt mark av. Det er klart at man kan like fester uten at man trenger å danse. Det er klart at man kan like fester uten å like utkledning. Det er klart at man kan like fester uten å like kvelder som ender i drama og gråting. Nå er det jo også slik at hver bruker svarer som et enkeltindivid. Anonymkode: 39325...930 Fester uten noe dansing, lav musikk, snakke med alle, det kaller jeg en sammenkomst. Ikke en fest. Anonymkode: 900f2...ecc
Nøste~ Skrevet 28. september 2017 #195 Skrevet 28. september 2017 Har lest gjennom hele tråden nå og tanken jeg sitter igjen med er at jeg er glad jeg ikke er på fest med dere. Det meste dere har ramset opp er helt normalt å gjøre på fest, som f. eks drikkelek (kan være enig i at "jeg har aldri" er kjedelig grunnet de samme spm blir stilt igjen og igjen, men andre ting som "bussturen" er gøy). Ser for meg at de aller fleste som har skrevet her er av den type folk som sipper av et halvt glass vin og kaster dømmende blikk i øst og vest fra hjørnet i en sofa. Har selv opplevd å komme over slike på fest og måten det bare stråler negativ energi er til å himle med øynene av og /ignorer. Men jeg er derimot enig i et par ting som er blitt ramset opp, f. eks bitches som baksnakker på toalettet (ja de snakket om meg) og blir lange i maska når de skjønner at ting er ikke så hemmelig selv om de barrikaderer seg inne på dassen. Tøffe i kjeften når de hvisker med venninna si, men pysete som faen som ikke kan ta opp hva det nå enn som er problemet deres face to face med meg. Er heller ikke fan av folk som blir bestevenner med meg i fylla, men ikke tør å se meg i øynene når de er edru. 6
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #196 Skrevet 28. september 2017 Her jeg bor, så pleier det å bli ganske så fult på utestedene rundt kvart på 12 og utover. Jeg hater å stå i kø og synes det er greit å få oss et bord. Så planlegger vi å komme oss til byen halv 12. Men sånn blir det ofte ikke. Folk er så treige til få ræva i gir. Så er vi kanskje ikke i byen før 12. Da er det vanskelig å få oss et bord 😝 Anonymkode: cd8b6...4d7
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #197 Skrevet 28. september 2017 -Jeg liker drikkeleker med det motsatte kjønn Har veldig stor forståelse for at folk som er i forhold eller er ukomfortable med å svare og gjøre enkelte ting ikke ønsker å være med, men de 1-2 som begynner med "HERREGUUUUUD vi er ikke 13 liksom!!! herpes og sånn!" kan bare gå. Kan være beerpong eller kortspill, men enkelte vil bare drikke for seg selv i en krok -For høy musikk til at man kan prate normalt -Gjengen som alltid går til et annet sted sammen og går igjen når andre kommer -Når de som tar størst plass (de er irriterende i seg selv) absolutt skal ha filosofiske samtaler Anonymkode: ad45a...42d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #198 Skrevet 28. september 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er man sosial med alle ved høy musikk? Hvorfor setter du deg ikke sammen med de som prater smått sammen, sitter du å er usosial selv? Hvordan bør man oppføre seg på fylla? Anonymkode: 900f2...ecc Derfor jeg hater høy musikk eller musikk generelt på fest. Problemet er jo at de som setter seg alene og prater. Og bare prater med hverandre. De slipper ikke inn andre. Er ofte flere par på fester også har du ingen å prate med. For enten sitter folk i små grupper på 2 og 3, eller så står de å danser til den irriterende musikken. Anonymkode: 4640f...349
Luckiness Skrevet 28. september 2017 #199 Skrevet 28. september 2017 -Drikkeleker. Folk må kunne prate og ha det kjekt uten at noen absolutt må ha drikkeleker for å kunne skryte av sine egne påfunn. -Folk som ikke tåler alkohol (begynner å sippe for ingenting, blir aggressiv, sovner...). Evt. de som drikker for mye og det samme skjer + de som blir dårlig å spyr, ikke klarer å holde seg på bena, velter ned ting, griser og ikke klarer å ordne opp etter seg. Samme med de som har drukket litt (eller alt...) for mye og står på gulvet å nærmest danser poledance på gulvet. Tror de er såååå sexy og at alle ser på. Sannheten er at det ser vulgært og lite tiltrekkende ut. -Generelt folk som søler. Greit nok at det kan skje uhell, men man trenger ikke å veive med hendene over bordet når man skal fortelle noe og det står 10 glass der. Isåfall bør man ha vett til å tørke opp og rengjøre etter seg. -For høy musikk slik det ikke er mulig å prate normalt. -Folk som ikke inkluderer meg/andre. Typisk jenter hvor 2 bestevenninner prater og ikke bryr seg noe om de andre. Da kunne de heller hatt seg en jentekveld alene. -Folk som bare må invitere med seg andre som ikke er invitert. Så har de kanskje fått "lov" til å invitere en ekstra, men så kommer 5stk ekstra og ingen eier folkeskikk. 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #200 Skrevet 28. september 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Derfor jeg hater høy musikk eller musikk generelt på fest. Problemet er jo at de som setter seg alene og prater. Og bare prater med hverandre. De slipper ikke inn andre. Er ofte flere par på fester også har du ingen å prate med. For enten sitter folk i små grupper på 2 og 3, eller så står de å danser til den irriterende musikken. Anonymkode: 4640f...349 Da liker du bare ikke fester, da er det jo bare å holde seg unna. 😊 Anonymkode: 900f2...ecc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå