Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på dere

Har lyst på en jobb som innebærer en del reising. Har dere tips til yrker?

Anonymkode: 689c1...460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pilot. 

For å være mer seriøst. Hva liker du å jobbe med? Hva er du god på? Å reise mye kan være veldig krevende, så det er viktig at du liker det du driver med. 

Anonymkode: 77472...4ab

• Liker 1
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Flyvert/vertinne

Reiseguide for feks Star Tour

Det var det jeg kom på i farten :P

Skrevet

Som de andre sier: pilot/ flyvertinne / reiseguide.

Ellers er jobbreiser stas i begynnelsen. Etterhvert er det bare mas med flyplasser, dårlig mat på flyplasser, mye alkohol og mat  ( vanskelig å ikke legge på seg), pakking og lange dager. 

Skrevet

Min far er regionsjef i et mellomstort selskap i Norge, også internasjonalt. Han reiser mye rundt i både i Norge og utlandet og han elsker det! Er mye kundekontakt, mulighet til å treffe forskjellige mennesker i hele verden. Man trenger altså ikke en jobb som pilot,flyvert/flyvertinne, reiseleder osv for å ha en jobb med mye reising. Så lenge man får en jobb i en bedrift som også har internasjonal drift, er det gode muligheter for å få reist en del :)

Anonymkode: 26802...6b2

Skrevet

Jeg er jurist og jobber i en organisasjon. Har mye kontakt med medlemmer rundt i hele landet, og reiser en del til disse. Iblant også utenlands til våre søsterorganisasjoner. Har venner som jobber i alt fra statsforvaltningen til store selskaper, med høyere utdannelse og fagspesifikt- eller lederansvar, som også reiser mye. Så trenger på ingen måte å være pilot eller reiseleder for å reise mye. 

Jeg trives godt med reisingen, men etter at vi fikk barn for 1,5 år siden er det ikke sååå stas lengre. Sitter på et hotell eller et fint middagsarrangement, og ville egentlig aller helst vært hjemme og kysset datteren min god natt...

Anonymkode: 48bae...623

• Liker 1
Skrevet (endret)

Reiseleder.

Musikkartist.

Utenrikskorresponent.

Tv, nyhetsreporter.

Programleder i reiseprogram, An idiot aboard, Team Bachstad...

Endret av Dodge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...