AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Det er andre gang jeg ser Interstellar, og blir helt "Wow, jeg vil bli astronaut" hver eneste gang, haha. Jeg får nesten litt vondt i hjertet over at jeg mest sannsynlig aldri kommer til å dra ut i verdensrommet. Elsker når filmer virkelig rører noe i hjertet! Flere som har opplevd å elske en film så mye at livet nesten virker trist og meningsløst etterpå? Anonymkode: 90809...9cb 2
Havmus Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Nei, kan ikke akkurat si at jeg har blitt så betatt av en film. Men den virkelige verden var en stund temmelig grå og kjedelig etter å ha sett Avatar på kino. 4
Gjest Skrevet 29. oktober 2015 #3 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg kjenner meg igjen. Jeg kan leve meg så veldig inn i en film eller tvserie at jeg kan føle at den vanlige verden blir litt trist etter på eller at jeg kan føle meg litt tom. Jeg skulle veldig gjerne vert elev ved Hogwarts eller flydd avgårde med doktoren og Tardis, men en så lenge får jeg kose meg med filmene og seriene og heller se på det som en liten flukt fra virkeligheten. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Nei, kan ikke akkurat si at jeg har blitt så betatt av en film. Men den virkelige verden var en stund temmelig grå og kjedelig etter å ha sett Avatar på kino. Nei? Den filmen var jo dritkjedelig! Anonymkode: 3fa08...a5f 4
Salka Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Helt enig, TS, Interstellar er helt fantastisk! Jeg er skikkelig astronominerd jeg da og har alltid drømt om å reise ut i verdensrommet og sluker alt av astronomistoff på nettet. Så den filmen gjorde stoooort inntrykk på meg. Fine, fine filmen. Må snart se den igjen.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #6 Skrevet 30. oktober 2015 Jeg blir nesten litt deprimert av å se Harry Potter og Gossip Girl, fordi jeg får så lyst til å leve i deres verden. Anonymkode: 5947d...a6c
Anoia Skrevet 30. oktober 2015 #7 Skrevet 30. oktober 2015 Vet hva du mener, TS. Noen filmer bare treffer deg så det smeller og etterlater et mørkt hull... Gråt når jeg gikk hjem etter å ha sett Interstellar og følte meg litt ødelagt en tid etterpå - jeg er fortsatt ikke helt sikker på hvorfor. Det føles nesten som om man får abstinenser etter å ha blitt tatt med til en annen virkelighet og utsatt for så fantastiske sanseinntrykk.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #8 Skrevet 30. oktober 2015 Hachiko: A Dog`s Tale. Anonymkode: f4d7b...913
Belbus Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 Harry Potter gir meg slike følelser, får så lyst til å bare være i en magikerverden. I 2009 ble jeg så fryktelig deppa etter å ha sett Avatar tre ganger på kino, syntes det var så fint og ville leve der selv. Mange filmer jeg gjerne ville leve som, men ingen andre har fått det virkelige liv til å virke som meningsløst som disse filmene.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Harry Potter gir også meg slike følelser. Anonymkode: fe360...a1c 5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #11 Skrevet 7. november 2015 Ja etter at jeg så Melancholia <3 Anonymkode: 6ea6a...0bf
Gjest Citronella Skrevet 7. november 2015 #12 Skrevet 7. november 2015 Ja etter at jeg så Melancholia <3Anonymkode: 6ea6a...0bfSamme her. Den filmen gjorde meg sykt lykkelig. Om jeg kan si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #13 Skrevet 7. november 2015 Interstellar fikk meg til å måpe i flere dager etterpå. Den kan tolkes så utrolig dypt helt ned til spørsmål om vår egen eksistens Anonymkode: b7c4f...d8a
OppNedPåAlt Skrevet 8. november 2015 #14 Skrevet 8. november 2015 Så Interstellar for femte gang her for et par uker siden. Den er fantastisk! Helt utrolig. Nydelig.
Gjest Dwight Skrevet 8. november 2015 #15 Skrevet 8. november 2015 Haha ja. Husker jeg så Sjørøver Planeten når jeg var mindre og ble så deppa etterpå. Jeg ble så forelsket i hovedkarakteren at jeg grein i ukesvis at jeg aldri ville treffe han, aldri ville leve i det universet de levdte i eller gjøre det de kunne gjøre. Jeg var helt i fra meg.
Cata Skrevet 8. november 2015 #16 Skrevet 8. november 2015 Jeg vil ikke dra det så langt som til å si at livet virker meningsløst, men jeg har sett filmer der jeg etterpå har ruslet ut med en følelse av at "den verdenen ville jeg gjerne levd i".
Gjest Uhumskheter Skrevet 8. november 2015 #17 Skrevet 8. november 2015 Vi kan ikke ha sett de samme Harry Potter filmene. Den verden er jo dritskummel!!
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #18 Skrevet 9. november 2015 Interstellar er fantastisk. Jeg er i utgangspunktet ingen fan av sci-fi og så egentlig bare filmen fordi jeg crushet hardt på Matthew McConaughey etter å ha sett True Detective. Dog har jeg nå sett den seks ganger siden den kom ut og drømmer meg stadig vekk mens jeg hører på soundtracket. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Anonymkode: bee9f...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #19 Skrevet 9. november 2015 Vi kan ikke ha sett de samme Harry Potter filmene. Den verden er jo dritskummel!!Ja, men du har tryllestav. Og sopelime. Da gjør det ikke noe at resten er skummelt. Anonymkode: 5947d...a6c 3
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. november 2015 #20 Skrevet 9. november 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå