Gå til innhold

Aldri hatt orgasme under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

HeiJ

Jeg er 20år og har aldri hatt orgasme under sex. Har lest mye om dette å vet der er flere som sliter med dette. Jeg klarer å komme ved å bruke klitorisvibrator når jeg er alene, men nå er jeg så vant med å bruke den at jeg klarer ikke komme hvis han går ned på meg eller bruker fingrer. Så jeg burde kanskje ikke bruke den så ofte. Det er heller ikke så veldig bra å få orgasme på den måten. Å det er litt merkelig, fordi jeg er ikke spesielt kåt eller tenker på noe seksuelt. Jeg bare gjør det, får 'orgasme' og er ferdig. 
Når jeg leser og hører om andre opplevelser så høres det så mye bedre ut enn det jeg har. Fordi jeg har hørt at orgasme for kvinner kan være helt sykt. Og jeg har veldig lyst å oppleve dette.

Før sleit jeg med at det føltes ut som jeg skulle tisse på meg under sex(hehe). Har lest om dette også, og folk sier det at det bare er til å slappe av, fordi det betyr det er rett før du kommer. Men det er veldig vanskelig. Er det noen som har erfaringer med dette?  Det hadde vært veldig gøy å kunnet få orgasme under sex. Det er veldig godt å ha sex, å det føles ut som jeg skal komme til et punkt, men det skjer aldri. Og det er litt kjedelig, fordi det føles ikke ut som jeg er ‘’ferdig’’ etter sex.

Noen som har noen erfaringer? Eller noen tips til hva jeg/han kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Muligens onaneringsavhengighet.  Du er rett og slett blitt for vant med å onanere effektivt at sexen ikke blir god nok sammenlignet samtidig som penisen hans aldri kan konkurrere med en vibrator(er ikke samme type sex).

Endret av Summers
Skrevet

Ja, er det jeg har tenkt. Men jeg sleit med dette leeeenge før jeg begynte å bruke den. Å da hadde jeg veldig bra sex regelmessig. 

Men får bare prøve ut ting, å slutte å bruke den:):)

Skrevet

Kanskje du skal slutte med vibratoren, og øve deg selv med fingrene dine? Da finner du kanskje ut hvordan du liker det, og kan forklare det for ham. Jeg tror det at jeg har onanert mye i mitt liv virkelig har hjulpet meg i sexlivet mitt. Så legg fra deg vibratoren en periode :) 

Skrevet

Jeg har også hatt dette problemet. Løsningen for meg ble å bruke vibratoren på klitoris under sex, for å bli vant til å få orgasme med han. Når jeg følte meg komfortabel med dette så begynte jeg å prøve å bruke fingrene i stedet. Det tok tid før jeg klarte å knekke orgasmekoden, men nå klarer jeg det :) 

Må også legge til at grunnen til at du ikke synes orgasmen er bra, kan være fordi vibratoren er for kraftig. Jeg merket stor forskjell på orgasme med/uten kraftig vibrator. Du kan jo begynne å bruke en mindre kraftig vibrator, for å venne av musa. Orgasme med partner er som regel også bedre enn alene, så ikke fortvil. 

Skrevet

Det er høyst vanlig at man ikke har fått orgasme av samleie , spes i din alder.
Jeg hadde heller ikke det, selvom jeg hadde hatt mye sex. Men jeg faket alltid, og gjorde det dermed dårligere for meg selv når jeg egentlig burde sagt i fra om hva som gjorde det godt for meg også. Det har jeg heldigvis blitt flink på med åra å guide mennene litt :) Også bruker jeg ofte min egen hånd til å stimulere meg selv på klitten mens gutten er inni meg, og da kan jeg også komme. For meg og de fleste kvinner er det umulig å få orgasme av kun penetrering, så det må ekstra stimulering til.  Men jeg er helt enig i at orgasme er ikke så spektakulert som enkelte beskriver det som, noen ganger lurer jeg faktisk på om den teorien er lagd av menn sånn at de kan bruke det som unnskyldnig på at de ikke gidder å gjøre innsats til å få oss til å komme hver gang siden "deres orgasme er jo mye sterkere så den trenger du ikke like ofte som vi gjør", for alle jenter jeg har snakket med sier også at de ikke syntes orgasmen er sååååå big deal. (Selvfølgelig deilig, men ikke himmelsk så man ligger å vrir seg i et kvarter etterpå. På meg er den over på et par sekunder og foregår som regel ganske kontrollert)

Det som du beskriver at du holder på å tisse på deg, det betyr at g punktet ditt blir stimulert og at du er på vei til å få vaginal orgasme, som er litt anderledes enn klitoris orgasme (ikke like varm og deilig, i mine øyne, men ganske sterk kroppslig) og er her mange kvinner squirter også, fordi urinrøret får press på seg (derfor det kjennes ut som man må tisse).

Angående vibraturbruken så ja det er nok lurt å bruke den litt mindre. Jeg ble nesten herdet når jegbrukte vibrator og måtte ha hardere og hardere sex for å kjenne noe. Så sluttet jeg å bruke vibrator og etter 3-4 mnd så var klitoris supersensitiv igjen og da var det mye lettere å komme med andre metoder! Lykke til, du kommer dit du også, og husk å aldri fake i senga eller vær flau for å formidle og dekke dine egne behov! :)

Anonymkode: 7ea4c...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...