Gå til innhold

Eritrere truer Tyskland

Fremhevede innlegg

Skrevet

Truslene blir mer og mer tydelige, hvorfor er det så mange som ikke skjønner det? Kan vi snakke om hjernevasking? Immigrasjons strømmen til Europa må være organisert, hvorfor skulle alle disse menneskene søke beskyttelse om de hater oss så intens?

Anonymkode: 756b9...925

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Jeg tror at det har mer med frykt å gjøre. Mange mennesker i vesten er redde for dem, på grunn av deres voldelige oppførsel og trusler. De vil da heller virke støttende og snille mot dem for så å kunne holde fred og ikke komme inn i store konflikter med dem. Feilen som ble gjort er at de har fått altfor mye frihet og fått lov til å strekke ut mer og mer av sin kultur og religion inn i den vestlige verden. Jo mer rett de får til å bygge og utvide sin kultur og religion i vesten, jo mer de vil kreve på å få mer av viljen sin fullført. 

Vi ser tydelig rundt omkring i europa nå hva som skjer, og mye av dette er negativt. Men fortsatt er mange blinde! Mange som enten ikke ønsker å se det som er negativt, eller som ønsker å romantisere situasjonen.

Skrevet

Jeg tror de tidligere har sett at de når fram med trusler, derfor fortsetter de i Europa, men her virker det som om de hater alt Tyskland / Vesten står for, jeg skjønner det bare ikke.

Anonymkode: cce16...930

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...