Gå til innhold

Game of thrones. Kjedelig?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Woodstock
Skrevet

Jeg hadde liten tro på at jeg kom til å like serien da jeg trodde det var en action/fantasy-serie. Men jeg elsker den! Startet å se serien for snaue to uker siden og har kun et par episoder igjen :)  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale å se ferdig første sesong. Det skjer mye utover i de siste episodene, som andre har sagt, er det mye som skal introduseres og det tar litt tid.

Skrevet

Sesong 1 var bra. Sesong 2 var dørgende kjedelig så mye av tiden at jeg falt av.

Anonymkode: 93f5e...542

Skrevet

Har begynt på sesong 3. Jeg har kommet litt mer inn i det, men syns det fremdeles er mange folk å forholde seg til.

Den er helt grei så jeg kommer til å fortsette å følge med.

Gjest Canario
Skrevet

Jeg skulle ihvertfall aldri se GOT. Makan til teit serie skulle man leite lenge etter... 

Så overtalte samboeren min meg til å prøve litt ihvertfall, og nå har jeg sett fire sesonger på to uker. :ler:  Elsker den, er fullstendig hekta og jeg vurderer hver dag å skulke jobb så jeg bare kan sitte hjemme og se på det. Har ikke så mye tid til tv om dagen, men blir for seint i seng hver dag siden de slutter så forbanna spennende og jeg klarer ikke legge meg i tide :fnise:

Er nok ikke en serie for alle men det ER  en vanvittig bra serie og jeg gruer meg til jeg er ferdig med sesong fem og må vente lenge mellom hver episode! 

• 3 uker senere...
Skrevet

Og her sitter jeg og føler at sesong 1 var litt vel forhastet.. :laugh:

Skrevet

Første sesong var forhastet!

Jeg har pliktoppfyllende sett alle sesongene, man er programforpliktet til det i enkelte kretser, men synes fremdeles serien er småkjedelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...