Capricorn Skrevet 29. oktober 2015 #1 Skrevet 29. oktober 2015 Har sett noen få episoder av Game of thrones. Syns den er litt kjedelig. Litt for mye prat. Jeg forventet at det skjedde mer og at den er litt mer actionfylt. Tar den seg opp?
Okapi Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Nei, ikke egentlig. Game of Thrones er først og fremst et politisk drama, ikke en actionserie. 1
Capricorn Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2015 Nei, ikke egentlig. Game of Thrones er først og fremst et politisk drama, ikke en actionserie.Ok. Trenger nødvendigvis ikke så mye action, men føler jeg hele tiden tenker at de må komme til poenget. Lite fremdrift er kanskje det rette å kalle det.
Kassiopeia Skrevet 29. oktober 2015 #4 Skrevet 29. oktober 2015 Ok. Trenger nødvendigvis ikke så mye action, men føler jeg hele tiden tenker at de må komme til poenget. Lite fremdrift er kanskje det rette å kalle det.Nei jeg synes ikke det er lite fremdrift. Dette er som sagt hovedsakelig en dramaserie, og jeg tror de som kaller den kjedelig har misforstått nettopp dette. Kanskje har de sett trailere eller sett bilder og forventer at det er et fantasy og actioneventyr uten like. Du sier at du bare har sett et par episoder. Vel, dette er en serie med usedvanlige mange hovedkarakterer, og det er en verden og historie som er så kompleks at det tar tid å introdusere det hele. Det har ikke noe med at fremdriften er treg, men at det er enormt mye informasjon som skal vises for å komme inn i alt. Det er hele hovedpoenget med første sesong, i hvert fall store deler av den første sesongen. Etter det braker det løs med alle slags brutale og actionfylte elementer, og i tillegg til den politiske dramadelen, får man mye annet. Svik, korrupsjon, drap, krig, drager, troll, kjemper, zombier, trolldom voldtekt, sex, kjærlighet, vold, komedie osv osv. Det er gjennomtenkt og langsiktig, da dette er en serie man må ta seg god tid til at historien utfolder seg. Men kjedelig er det siste jeg vil beskrive den. 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #5 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har prøvd å få til å se på serien, flere ganger (en 5-6 ganger). Like kjedelig hver gang. Jeg har gitt opp. En venninne av meg ble sur på meg for at jeg ikke liker serien... Men da er jeg i det minste ikke alene om det. Anonymkode: 4e465...eb4
Gjest hockeyfrue Skrevet 29. oktober 2015 #6 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg måtte faktisk gi det et par forsøk før jeg virkelig ble hektet! Jeg forventet også mye action og ble veldig skuffet da jeg startet å se, så jeg sluttet etter tre episoder. Et par måneder etter prøvde jeg igjen, etter stort press fra samboeren, men fortsatt synes jeg den var ganske kjedelig. Jeg valgte så å gi det en siste sjanse og denne gangen forelsket jeg meg totalt Nå er den en av mine absolutte favorittserier, og jeg gleder meg som en liten unge til sjette sesong!
Capricorn Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2015 Da skal gi den en sjans. Har sett 5. episoder tror jeg. Den var bare ikke sånn jeg hadde tenkt meg og ble litt overrasket. Forventet mer spenning, men det kommer vel etterhvert
Capricorn Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2015 GoT er en av mine favoritter! Ja, jeg har skjønt at den er ekstrem populær. Det er derfor jeg foreløbig er så skuffa....
Calleia Skrevet 29. oktober 2015 #10 Skrevet 29. oktober 2015 Ja, jeg har skjønt at den er ekstrem populær. Det er derfor jeg foreløbig er så skuffa....Jeg skjønner det.. Men kanskje den ikke er for alle? Jeg feks klarer ikke Sopranos, som så mange lovpriser...
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #11 Skrevet 29. oktober 2015 Det tok litt tid for meg også før jeg kom inn i det, men vil ihvertfall anbefale deg å se ferdig første sesong. Var vel helt på slutten der at serien virkelig satte seg for min del. :) Anonymkode: 86624...6ad
Kassiopeia Skrevet 29. oktober 2015 #12 Skrevet 29. oktober 2015 Da skal gi den en sjans. Har sett 5. episoder tror jeg. Den var bare ikke sånn jeg hadde tenkt meg og ble litt overrasket. Forventet mer spenning, men det kommer vel etterhvert Har du sett Breaking Bad? Det er jo en annen ekstremt populær serie, og selv om de er totalt ulike synes jeg de er like ved at begge er to komplekse dramaserier hvor historien tar tid å bygge opp, og at det er i sin helhet den er så fantastisk brilliant. Mange kaller jo den også kjedelig, sikkert fordi de forventer en serie med action og spenning i hver scene. Det er mye brutalitet og action og spenning, det tar bare tid og bygge det opp.
Capricorn Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter #13 Skrevet 29. oktober 2015 Har du sett Breaking Bad? Det er jo en annen ekstremt populær serie, og selv om de er totalt ulike synes jeg de er like ved at begge er to komplekse dramaserier hvor historien tar tid å bygge opp, og at det er i sin helhet den er så fantastisk brilliant. Mange kaller jo den også kjedelig, sikkert fordi de forventer en serie med action og spenning i hver scene. Det er mye brutalitet og action og spenning, det tar bare tid og bygge det opp.Breaking bad så jeg litt på, men den fenget meg aldri. Tror jeg kom litt inn i sesong 2 før jeg ble veldig lei.
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 29. oktober 2015 #14 Skrevet 29. oktober 2015 Vel folk har forskjellig smak. Personlig synes jeg ikke at Game of Thrones er kjedelig. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #15 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har på de siste to tre ukene sett alle sesongene som hittil er kommet ut av GoT, og jeg elsker hele greien. Jeg likte serien helt fra begynnelsen av, men det er en sånn type serie hvor en må få med seg alt for at det hele skal gi mening. Alt henger sammen. Anonymkode: 3f152...05e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #16 Skrevet 29. oktober 2015 Jeg har sett sesong 1 og litt ut i sesong 2, men der stoppet det litt opp... Syntes det var en grei serie, men likte den ikke godt nok til å fortsette. Er det sannsynlig at jeg vil like serien bedre etterhvert, eller er det lite sannsynlig når jeg har sett såpass mange episoder uten å bli hekta? Anonymkode: a2c13...92a
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. oktober 2015 #17 Skrevet 29. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
peppermyntete Skrevet 29. oktober 2015 #18 Skrevet 29. oktober 2015 Nei jeg synes ikke det er lite fremdrift. Dette er som sagt hovedsakelig en dramaserie, og jeg tror de som kaller den kjedelig har misforstått nettopp dette. Kanskje har de sett trailere eller sett bilder og forventer at det er et fantasy og actioneventyr uten like. Du sier at du bare har sett et par episoder. Vel, dette er en serie med usedvanlige mange hovedkarakterer, og det er en verden og historie som er så kompleks at det tar tid å introdusere det hele. Det har ikke noe med at fremdriften er treg, men at det er enormt mye informasjon som skal vises for å komme inn i alt. Det er hele hovedpoenget med første sesong, i hvert fall store deler av den første sesongen. Etter det braker det løs med alle slags brutale og actionfylte elementer, og i tillegg til den politiske dramadelen, får man mye annet. Svik, korrupsjon, drap, krig, drager, troll, kjemper, zombier, trolldom voldtekt, sex, kjærlighet, vold, komedie osv osv. Det er gjennomtenkt og langsiktig, da dette er en serie man må ta seg god tid til at historien utfolder seg. Men kjedelig er det siste jeg vil beskrive den. Kunne ikke sagt meg mer enig!!
Nowayback Skrevet 29. oktober 2015 #19 Skrevet 29. oktober 2015 Ok. Trenger nødvendigvis ikke så mye action, men føler jeg hele tiden tenker at de må komme til poenget. Lite fremdrift er kanskje det rette å kalle det.Du må minst se en sesong før du dømmer den. Jeg syns det er tidenes beste serie, og IMDB er ikke langtifra enig med sin 9.5 rating.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2015 #20 Skrevet 31. oktober 2015 Folk har ulik smak. Jeg likte Game of Thrones fra første sekund, mens Breaking Bad synes er nokså dårlig. Liker du ikke GoT etter å ha sett noen episoder, så vil du neppe like det, ikke SÅ tung å komme inn i. Anonymkode: 9431e...c63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå