Gå til innhold

Vi som vil ha det gamle oppsette tilbake...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svar til noen

Anonymkode: c0cbc...ed9

Ok , så man trykker sitere, og så svarer man?

Anonymkode: c0cbc...ed9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil også ha det gamle oppsettet tilbake, dette var ouversiktlig og rett og slett dårlig layout...

Anonymkode: b1390...433

Skrevet

Vet du hva? Det gikk ganske lang tid før det gikk opp for meg at disse runde AB-avatarene ikke var stiliserte hestesko, slik jeg oppfattet dem. Men så "snudde" det seg i hodet mitt, og plutselig skjønte jeg hva det var. :ler:

Nå begynner jeg å skjønne hvorfor jeg plutselig har fått så lyst på iskake når jeg har lest innlegg de siste dagene  :hakeslepp:

Gjest The damned
Skrevet

Akkurat på pc så synes jeg det er greit,men på mobil har det blitt mye mer tungvint enn før.

Før så hoppet det automatisk til det siste innlegget jeg leste når jeg gikk inn på en tråd,mens nå starter det helt på begynnelsen hver eneste gang. 

I tillegg er det tregt,og jeg likte at det var et enkelt design på mobil.

Skrevet

Sånn går det når kvinnfolkene tar styringen, skjønner dere.  :fnise:
Hvorfor de faktisk bestemte seg for å lansere et uferdig - og ikke nok testet produkt - kan man jo bare lure på.

Men det skjer iallefall enkelte små forbedringer en gang i blant. For eksempel så har den listen helt nederst på forsiden kommet på plass igjen. Så nå er det mulig å se hvem som er pålogget akkurat nå. :) Men den telle-funksjonen - med hvor mange innlegg som finnes her inne - har tydeligvis ikke kommet til rette enda. Kanskje denne kommer til å nullstille seg på grunn av denne "oppgraderingen av forumet" ?  :heks:

Anonymkode: 0d345...ddc

• 3 uker senere...
Skrevet

Det gamle oppsettet her inne kommer sannsynligvis aldri tilbake igjen....  :grine:

Anonymkode: 0d345...ddc

• Liker 1
Skrevet

Kom igjen folkens - dette er da ikke så ille - dette blir faktisk litt spennende, det er faktisk som i arbeidslivet: Forandringer krever omstillinger. Skal du overleve...eller klare deg, må du være fleksibel.

Hilsen gammel mann

(hehe)

Men det fungerer fremdeles ikke på mobil. Og hva hjelper det å være fleksibel da?

Anonymkode: 69865...f42

• Liker 2
Skrevet

Rosetog! Nå! "Kumbaya, my lord, kumbaya..."

Både obstanazi og Franke ann. Er du både kvinne og mann?

Anonymkode: 9f314...570

Skrevet

Rosetog! Nå! "Kumbaya, my lord, kumbaya..."

Når to andre har sitert deg her har du jo vært obstanazi. og mann. Plutselig har du blitt kvinne og Franke Ann. Hvorfor har du endret din bruker slik?

Anonymkode: 9f314...570

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...