Gå til innhold

Vi som vil ha det gamle oppsette tilbake...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det nye oppsette er å gå baklengs inn i fremtiden. 

Skillet mellom innleggene er dårlig for synshemmede å se, oppsettet er og lite brukervennlig i forhold til slik det var før. 

Alt går seg til med tiden. Men neppe det nye oppsettet. 

Flere som ønsker det gamle oppsettet tilbake? 

Anonymous poster hash: a462b...241

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil også ha det gamle oppsettet og det gamle designet tilbake. Særlig på mobil er det nye designet håpløst. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Jeg synes egentlig den nye designen er grei nok. Jeg irriterer meg mest over at det virker som om uttestingen rett og slett besto av å bare lansere det uferdige produktet. Det er litt slurvete, eller i det minste forhastet. Vi er på en måte alle prøvekaniner nå. I tillegg irriterer jeg meg over dårlig norsk, som jeg allerede har beskrevet i detalj i andre tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med litt forandring iblant. Men så mye på en gang? Og så uoversiktlig. Hvorfor ikke bare endre litt og litt, istedenfor "alt" på en gang? Vel...man blir vant til det. Men det virker kjedelig og tungvint nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen folkens - dette er da ikke så ille - dette blir faktisk litt spennende, det er faktisk som i arbeidslivet: Forandringer krever omstillinger. Skal du overleve...eller klare deg, må du være fleksibel.

Hilsen gammel mann

(hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan svarer man noen nå, bortsett fra den siste som har svart? Det er jo ingen kolonne til svar fra andre som deltar lenger oppe i en tråd, kun den siste?

Hvordan finner man andre tråder igjen? Hvor søker man? Hvor finner man egne tidligere tråder? Det står ikke på mine tråder hos meg, der står det bare noen få tråder jeg har svart på ikke de trådene jeg selv lagde...

Synes dette er bare forvirrende, alt flyter i hverandre her.......

Anonymkode: c0cbc...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk! Trives ikke som kulerund.

Vet du hva? Det gikk ganske lang tid før det gikk opp for meg at disse runde AB-avatarene ikke var stiliserte hestesko, slik jeg oppfattet dem. Men så "snudde" det seg i hodet mitt, og plutselig skjønte jeg hva det var. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan svarer man noen nå? Det er jo ingen svar knapp., bortsett fra nederst, så man kan ikke svare en lenger oppe?

Hvordan finner man tidligere tråder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan svarer man noen nå, bortsett fra den siste som har svart? Det er jo ingen kolonne til svar fra andre som deltar lenger oppe i en tråd, kun den siste?

Hvordan finner man andre tråder igjen? Hvor søker man? Hvor finner man egne tidligere tråder? Det står ikke på mine tråder hos meg, der står det bare noen få tråder jeg har svart på ikke de trådene jeg selv lagde...

Synes dette er bare forvirrende, alt flyter i hverandre her.......

Svar til noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...