AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det nye oppsette er å gå baklengs inn i fremtiden. Skillet mellom innleggene er dårlig for synshemmede å se, oppsettet er og lite brukervennlig i forhold til slik det var før. Alt går seg til med tiden. Men neppe det nye oppsettet. Flere som ønsker det gamle oppsettet tilbake? Anonymous poster hash: a462b...241 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. oktober 2015 #2 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg venter til IPBoard kommer, og vurderer det da.Nå føler jeg meg fremmed her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 28. oktober 2015 #3 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hvor mange tråder skal vi ha om dette?Denne er den 4! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2015 #4 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hva er IPBoard?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 28. oktober 2015 #5 Del Skrevet 28. oktober 2015 Kan ikke si jeg er noe fan av dette her jeg heller :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 28. oktober 2015 #6 Del Skrevet 28. oktober 2015 Ja, takk! Trives ikke som kulerund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Franke Ann Skrevet 28. oktober 2015 #7 Del Skrevet 28. oktober 2015 Rosetog! Nå! "Kumbaya, my lord, kumbaya..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 29. oktober 2015 #8 Del Skrevet 29. oktober 2015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wonder Woman Skrevet 29. oktober 2015 #9 Del Skrevet 29. oktober 2015 Rosetog! Nå! "Kumbaya, my lord, kumbaya..."Du tar med rosene og jeg faklene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 29. oktober 2015 #10 Del Skrevet 29. oktober 2015 Rosetog! Nå! "Kumbaya, my lord, kumbaya..." Du er så forbaska langt ut på kanten du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. oktober 2015 #11 Del Skrevet 29. oktober 2015 Jeg vil også ha det gamle oppsettet og det gamle designet tilbake. Særlig på mobil er det nye designet håpløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 29. oktober 2015 #12 Del Skrevet 29. oktober 2015 Stiller definitivt opp på rosetog! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 29. oktober 2015 #13 Del Skrevet 29. oktober 2015 jeg liker ikke dette noe særlig jeg heller. alt for rotete, og fint lite oversiktlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 29. oktober 2015 #14 Del Skrevet 29. oktober 2015 Jeg synes egentlig den nye designen er grei nok. Jeg irriterer meg mest over at det virker som om uttestingen rett og slett besto av å bare lansere det uferdige produktet. Det er litt slurvete, eller i det minste forhastet. Vi er på en måte alle prøvekaniner nå. I tillegg irriterer jeg meg over dårlig norsk, som jeg allerede har beskrevet i detalj i andre tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. oktober 2015 #15 Del Skrevet 29. oktober 2015 Greit med litt forandring iblant. Men så mye på en gang? Og så uoversiktlig. Hvorfor ikke bare endre litt og litt, istedenfor "alt" på en gang? Vel...man blir vant til det. Men det virker kjedelig og tungvint nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 29. oktober 2015 #16 Del Skrevet 29. oktober 2015 Kom igjen folkens - dette er da ikke så ille - dette blir faktisk litt spennende, det er faktisk som i arbeidslivet: Forandringer krever omstillinger. Skal du overleve...eller klare deg, må du være fleksibel. Hilsen gammel mann(hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2015 #17 Del Skrevet 29. oktober 2015 Hvordan svarer man noen nå, bortsett fra den siste som har svart? Det er jo ingen kolonne til svar fra andre som deltar lenger oppe i en tråd, kun den siste?Hvordan finner man andre tråder igjen? Hvor søker man? Hvor finner man egne tidligere tråder? Det står ikke på mine tråder hos meg, der står det bare noen få tråder jeg har svart på ikke de trådene jeg selv lagde... Synes dette er bare forvirrende, alt flyter i hverandre her....... Anonymkode: c0cbc...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 29. oktober 2015 #18 Del Skrevet 29. oktober 2015 Ja, takk! Trives ikke som kulerund.Vet du hva? Det gikk ganske lang tid før det gikk opp for meg at disse runde AB-avatarene ikke var stiliserte hestesko, slik jeg oppfattet dem. Men så "snudde" det seg i hodet mitt, og plutselig skjønte jeg hva det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #19 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hvordan svarer man noen nå? Det er jo ingen svar knapp., bortsett fra nederst, så man kan ikke svare en lenger oppe?Hvordan finner man tidligere tråder? Anonymkode: c0cbc...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #20 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hvordan svarer man noen nå, bortsett fra den siste som har svart? Det er jo ingen kolonne til svar fra andre som deltar lenger oppe i en tråd, kun den siste?Hvordan finner man andre tråder igjen? Hvor søker man? Hvor finner man egne tidligere tråder? Det står ikke på mine tråder hos meg, der står det bare noen få tråder jeg har svart på ikke de trådene jeg selv lagde... Synes dette er bare forvirrende, alt flyter i hverandre her.......Anonymkode: c0cbc...ed9Svar til noen Anonymkode: c0cbc...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå