QueenAwesome Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Hei! Har noen med mellomnavn bestillt via reisefeber? Det står i bestillingen at man KUN skal oppgi første fornavn i fornavnsfeltet, og samtlige etternavn i etternavnsfeltet. Hva med mellomnavn? Si jeg heter "Ida Sofie Larsen", da vil Ida stå i den første ruten, og Larsen som etternavn, men hvor skal jeg oppgi Sofie? Jeg tørr ikke droppe dette, da det står i passet mitt, men det er jo ikke et etternavn. I passet mitt står det "Larsen, Ida Sofie". Har dere noen erfaringer? Har prøvd å sende melding, men ikke fått svar.
MammaSvarDa Skrevet 29. oktober 2015 #2 Skrevet 29. oktober 2015 Ida Sofie er fornavnet ditt. Hadde du hett ida Sofie Hansen Larsen hadde Hansen blitt mellomnavnet ditt og Larsen etternavnet.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #3 Skrevet 30. oktober 2015 Ida Sofie er fornavnet ditt. Hadde du hett ida Sofie Hansen Larsen hadde Hansen blitt mellomnavnet ditt og Larsen etternavnet. men man skal bare oppgi første fornavn. Anonymkode: e4248...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå