AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1 Skrevet 28. oktober 2015 Hei! Jeg er en helt normal kar. Jeg har ingen problemer med å snakke til jenter.Men i de siste så falt jeg i et problem som snudde hele livet mitt på hodet. Og derfor ble jeg avhenge av protesterte, jeg knuller en hver 3-4 dager forskjellig jenter og damer. Jeg betaler for det og det koster litt. Jeg tror det starter å gå langt. Prøver å slutte, men det går ikke. Hjelp meg Anonymous poster hash: 8dae8...037
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #2 Skrevet 28. oktober 2015 Er du sex avhengig, eller handler det om at det må være horer? Har du et komplekst forhold til kvinner ellers? Anonymous poster hash: 259a9...894
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #3 Skrevet 28. oktober 2015 Er du sex avhengig, eller handler det om at det må være horer? Har du et komplekst forhold til kvinner ellers? Anonymous poster hash: 259a9...894 Ts her Sex avhengig. Har ikke noe komplekst forhold til kvinner jeg. Anonymous poster hash: 8dae8...037
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #4 Skrevet 28. oktober 2015 Ts her Sex avhengig. Har ikke noe komplekst forhold til kvinner jeg. Anonymous poster hash: 8dae8...037 Huff, vurdert å søke hjelp? Det er jo et avhengighetsproblem. Du skrev i innlegget ditt at du falt inn i et problem som snudde livet ditt på hodet, var det da avhengighet eller noe annet som førte til dette? Har du lenge vært avhengig? Det er jo ikke bra å ha så mange partnere, tenk på sykdom ol. Og hvordan knytte deg til ei dame, når du er vant til å kjøpe deg til intimitet? Hva blir nært for deg når du er intim med så mange? Beklager mange spørsmål, men prøver bare å forstå. Anonymous poster hash: 259a9...894
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #5 Skrevet 28. oktober 2015 Huff, vurdert å søke hjelp? Det er jo et avhengighetsproblem. Du skrev i innlegget ditt at du falt inn i et problem som snudde livet ditt på hodet, var det da avhengighet eller noe annet som førte til dette? Har du lenge vært avhengig? Det er jo ikke bra å ha så mange partnere, tenk på sykdom ol. Og hvordan knytte deg til ei dame, når du er vant til å kjøpe deg til intimitet? Hva blir nært for deg når du er intim med så mange? Beklager mange spørsmål, men prøver bare å forstå. Anonymous poster hash: 259a9...894 Nei det var et helt annet problem. Og jeg takler problemet (stresset) bedre ved å ha sex.Nei jeg har ikke vært avhengig lenge. Kjøpt sex ca 10 ganger. Jeg har ingen problemer med damer. Men orker bare ikke i denne perioden. SIste skjønner jeg ikke helt. Er singel forresten Anonymous poster hash: 8dae8...037
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå