Gå til innhold

Avhenge av horer!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en helt normal kar. Jeg har ingen problemer med å snakke til jenter.Men i de siste så falt  jeg i et problem som snudde hele livet mitt på hodet. Og derfor ble jeg avhenge av protesterte, jeg knuller en hver 3-4 dager forskjellig jenter og damer. Jeg betaler for det og det koster litt. Jeg tror det starter å gå langt. Prøver å slutte, men det går ikke. Hjelp meg 

Anonymous poster hash: 8dae8...037
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sex avhengig, eller handler det om at det må være horer? Har du et komplekst forhold til kvinner ellers?

Anonymous poster hash: 259a9...894
Skrevet

Er du sex avhengig, eller handler det om at det må være horer? Har du et komplekst forhold til kvinner ellers?

Ts her

Sex avhengig. Har ikke noe komplekst forhold til kvinner jeg.

Skrevet

Ts her

Sex avhengig. Har ikke noe komplekst forhold til kvinner jeg.

Huff, vurdert å søke hjelp? Det er jo et avhengighetsproblem. Du skrev i innlegget ditt at du falt inn i et problem som snudde livet ditt på hodet, var det da avhengighet eller noe annet som førte til dette?

Har du lenge vært avhengig? Det er jo ikke bra å ha så mange partnere, tenk på sykdom ol. Og hvordan knytte deg til ei dame, når du er vant til å kjøpe deg til intimitet? Hva blir nært for deg når du er intim med så mange?

Beklager mange spørsmål, men prøver bare å forstå.

Skrevet

Huff, vurdert å søke hjelp? Det er jo et avhengighetsproblem. Du skrev i innlegget ditt at du falt inn i et problem som snudde livet ditt på hodet, var det da avhengighet eller noe annet som førte til dette?

Har du lenge vært avhengig? Det er jo ikke bra å ha så mange partnere, tenk på sykdom ol. Og hvordan knytte deg til ei dame, når du er vant til å kjøpe deg til intimitet? Hva blir nært for deg når du er intim med så mange?

Beklager mange spørsmål, men prøver bare å forstå.

Nei det var et helt annet problem. Og jeg takler problemet (stresset) bedre ved å ha sex.Nei jeg har ikke vært avhengig lenge. Kjøpt sex  ca 10 ganger.  Jeg har ingen problemer med damer. Men orker bare ikke i denne perioden. SIste skjønner jeg ikke helt. Er singel forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...