Gå til innhold

Sex med mye eldre partner.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært så heldig at jeg har klart å skaffe meg en elsker.

Dette er moren til en jeg lekte med i barndommen. Hun har alltid vært en fin dame og har tenkt tanken mange ganger at hun er tiltrekkende.

Det var hun som flørtet med meg først og en gang jeg var på byen traff jeg hun og da tok jeg sjangser og prøvde meg. Det gikk veldig bra og de siste 5-6 mnd har vi treftes 1-2 ganger i uka og bare hatt sex.

Jeg er 36 og hun er 55-60. Det har vært veldig spennende og tid med masse gøy sex, det gikk ikke lenge før hun hadde barbert seg helt blank og når jeg kommer hender det hun er ny dusjet og med bare morgenkåpa på og det er rett på sak. Hun har intimbarbert ballene mine også..

Har tenkt at dette ikke se så farlig siden vi ikke kan bli sammen pga alder og kjennskap, men nå begynner jeg å lure på om det kan bli vanskelig å slutte med dette..

Er det bare å slutte nå eller er det mulig å holde på slik over tid??

Er det normalt at en dame på den alderen er så ivrig og liker å utforske sexlivet??

Er det flere som er sammen med så stor aldersforskjell og fungerer det??

Anonymous poster hash: dea1b...c2f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner ei som er sånn :P hun finner seg menn i 20 årene og har det gøy med de til hun går lei fordi de blir masete :P

Anonymous poster hash: 06826...9ef
Skrevet

Jeg er godt voksen dame og har hatt sex med flere unger menn. Noe som for min del er en fin opplevelse.

Ja jeg har fortsatt lyst på masse og spennene sex. Barberer meg blank ennå og trener for å holde meg i god form selv om ikke kroppen er som før..

Hilsen dame snart 50.

Anonymous poster hash: dea1b...c2f

Skrevet

Jeg er godt voksen dame og har hatt sex med flere unger menn. Noe som for min del er en fin opplevelse.

Ja jeg har fortsatt lyst på masse og spennene sex. Barberer meg blank ennå og trener for å holde meg i god form selv om ikke kroppen er som før..

Hilsen dame snart 50.Anonymous poster hash: dea1b...c2f

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 8bc4c...89b

• Liker 1
Skrevet

Hilsen TS

Anonymous poster hash: 8bc4c...89b

LOL, ja det var urutinert av TS.

Anonymous poster hash: dd7e5...7e3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...